تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة



القصص النصية هنا هتلاقى قصص جميلة نصية وممكن تكون مواضيع حلوة ونتعلم منها الكثير والكثير

اعلانات

اضافة رد

 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

بياناتي
 رقم المشاركة : ( 11 )
lolaemo
ارثوذكسي متألق
رقم العضوية : 38407
تاريخ التسجيل : Nov 2008
مكان الإقامة : فى حضن سيدى
عدد المشاركات : 955
عدد النقاط : 10

lolaemo غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شيت واتشتت.........بقلم ملاك سكر

كُتب : [ 04-12-2009 - 11:09 PM ]


قصة جميلة ومهمة جدا فى الوقت الحالى لان الشات بوظ ناس كتييييير ربنا يستر علينا


رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 12 )
milano kaka
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 20728
تاريخ التسجيل : Mar 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 2,267
عدد النقاط : 10

milano kaka غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شيت واتشتت.........بقلم ملاك سكر

كُتب : [ 04-13-2009 - 02:49 AM ]


شكرا كتير يا صافى ع القصة الجميلة
وربنا يحافظ ع اولادة
لن ما نسيبش ايدة ونمسك فى ايد ابليس
بجد روعة الصقة وربنا يحافظ علينا


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 13 )
sasaamad
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 43902
تاريخ التسجيل : Dec 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 1,923
عدد النقاط : 16

sasaamad غير متواجد حالياً

رد: شيت واتشتت.........بقلم ملاك سكر

كُتب : [ 04-13-2009 - 05:16 AM ]


سلام ونعمة لاولاد المسيح هذهى القصة فيها جزء من الحقيقة ومش شرط المكان او البلد ممكن البنت ينضحك عليها بكلام معسول ولا تدرى انة ثم فى عسل وهذا يرجع لتربية الاسرة يجب ان يكون هناك وضوح ورؤية للاشياء بمنظور عقلى وليس عاطفى خاصة اذا كان ماحدث عن طريق النت وفعلا احيانا بيحصل وتكون الضحية دائما البنت التى بهرها الكلام الجزاب وكلمات الحب والهيام ولا تدرى ماذا يخبىء لها القدر من احزان فيجب على بنات المسيح يكونو حريصين على شرفهم وسمعتهم ويكون عندنا ايمان ولا نفعل الخطأ الذى يدمر حياة البنت البائسة المخدوعة وهى لو انسانة محترمة ماوافقت على مقابلتها بمفردها والاسرة مشتركة معها فى هذه الجريمة لان المثل بيقول ادخلوا البيوت من ابوابها مش من شبابيكها كالحرامية فالبنت اخطأت فى حق مسيحها اولا وفى حق اسرتها ثانيا وفى حق نفسها لانها اهانت نفسها وليس عندها كرامة او زرة حياء ولو متمسكة بايمانها المسيحى مافعلت مثل هذا الرب ينير القلوب والعقول ويحافظ على بناتنا من كل شر وشبة شر وتقبلوا تحياتى القلبية عمو ايوب

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 14 )
بناتيت
ارثوذكسي متقدم
رقم العضوية : 34944
تاريخ التسجيل : Jul 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 290
عدد النقاط : 11

بناتيت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شيت واتشتت.........بقلم ملاك سكر

كُتب : [ 04-14-2009 - 11:22 PM ]


بجد يا صافي القصة تحفة وفعلا بتحصل كل يوم مع ناس كتير ربنا يحافظ علي بناته


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 15 )
sasaamad
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 43902
تاريخ التسجيل : Dec 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 1,923
عدد النقاط : 16

sasaamad غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شيت واتشتت.........بقلم ملاك سكر

كُتب : [ 04-14-2009 - 11:32 PM ]



رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 16 )
sasaamad
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 43902
تاريخ التسجيل : Dec 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 1,923
عدد النقاط : 16

sasaamad غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شيت واتشتت.........بقلم ملاك سكر

كُتب : [ 04-14-2009 - 11:34 PM ]



رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 17 )
التسبيح
ارثوذكسي مكافح
رقم العضوية : 38626
تاريخ التسجيل : Nov 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 162
عدد النقاط : 10

التسبيح غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شيت واتشتت.........بقلم ملاك سكر

كُتب : [ 04-16-2009 - 08:07 PM ]


شكرا ليكى يا صافى الرب يبارك حياتك ويحافظ على اولادة المحميين والمستورين بدمة الكريم

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 18 )
التسبيح
ارثوذكسي مكافح
رقم العضوية : 38626
تاريخ التسجيل : Nov 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 162
عدد النقاط : 10

التسبيح غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شيت واتشتت.........بقلم ملاك سكر

كُتب : [ 04-16-2009 - 08:08 PM ]


التوقيع

والان.. دمة يطالب ويصرخ وروحة يحاصر ويبكت قائلا صارخا متضرعا...تعالوا!


تعالوا لمن دفع ثمنكم.... تعالوا لمن فدى نفوسكم


تعالوا كما انتم بحالتكم وهمومكم... واحزانكم وجوعكم وعطشكم








رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 19 )
Malak sokar
ملاك
رقم العضوية : 1433
تاريخ التسجيل : Aug 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 5,325
عدد النقاط : 19

Malak sokar غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شيت واتشتت.........بقلم ملاك سكر

كُتب : [ 04-16-2009 - 11:18 PM ]


بسم الصليب كل دي ردود
ههههههههههه
بجد مبسوطة اوي اوي منكو وربنا يباركو كلكو من كتركو مش عارف اشكر مين ولا مين ربنا معكم


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 20 )
Malak sokar
ملاك
رقم العضوية : 1433
تاريخ التسجيل : Aug 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 5,325
عدد النقاط : 19

Malak sokar غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شيت واتشتت.........بقلم ملاك سكر

كُتب : [ 04-22-2015 - 09:25 PM ]


دي قصة مش حقيقة وحشتوني جدا


رد مع إقتباس

اضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

اعلانات

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
وسع وسع وسع حصرى مجموعة ترانيم روعة لام النور سيزر الروش الترانيم الروحية 5 06-13-2011 06:20 AM
ملاك الرب حال حول خائفية zaza2006 القصص النصية 10 09-02-2010 02:44 PM
ملاك..AngeL♥ิ۝♥ Love..الحب jesus for me التأملات الروحية والخواطر الفكرية 7 06-20-2010 10:29 PM
بمناسبة الكرسماس ..مكتبة♥ العذراء مريم♥ للترانيم و المدايح و الشرايط♥ Rss مواضيع منقولة من مواقع اخرى بخدمة Rss 1 12-24-2009 08:24 PM


الساعة الآن 04:11 AM.