تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة



المنتدى العام المنتدى العام خاص بالمواضيع التى ليست لها تصنيف

اعلانات

اضافة رد

 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

بياناتي
 رقم المشاركة : ( 91 )
سمر ماهر
ارثوذكسي متقدم
رقم العضوية : 16246
تاريخ التسجيل : Feb 2008
مكان الإقامة : القاهرة
عدد المشاركات : 258
عدد النقاط : 10

سمر ماهر غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كباريه

كُتب : [ 09-07-2008 - 01:35 AM ]


الموضوع دة جميل اوى. بس للاسف دة بيحصل دلوقتي حتى من غير افراح في الايام العادية و لابقي قداس العيد بيبقي حاجة فظيعة بس انا من رأيى انا الاب الكاهن يمنع دخول البنات بالمناظر دي احنا بقي شكلنا وحش اوى مبقاش في احترام للكنيسة و لا الذبيحة اللي قدامنا .وسلام بقي عشان طولت اوى

رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 92 )
بنت يسوع
ارثوذكسي متألق
رقم العضوية : 749
تاريخ التسجيل : Jun 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 1,126
عدد النقاط : 11

بنت يسوع غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كباريه

كُتب : [ 09-07-2008 - 10:34 PM ]


ميرسى كتيييييييير
بجد موضوع رائع
ولازم كل واحد يحترم بيت ربنا
تحياتى لك

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 93 )
ميلاد صدقى
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 13214
تاريخ التسجيل : Jan 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 1,783
عدد النقاط : 19

ميلاد صدقى غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كباريه

كُتب : [ 09-07-2008 - 10:39 PM ]


انا اسف يا اخويا كيرو على هذا الرد
واسف لكل المعنيين بهذا الكلام
لو طالو يروحو بعرى اكثر من كدة هيروحو
الكنيسة الان لا تمنع هذا العبس فى الافراح
لانها حاولت كثيرا ولم تنجح وتركت موضوع
المسخرة دى بين ضمائرهم واحترام المكان
دى ناس مش مفرقة بين الكنيسة والكبارية
اللى رايحة علشان تنقى عريس لازم تلبس كدة
والمثل بيقول ان لم تستحى افعل ماشئت
اما موضوع الحل يا أخ كيرو هو واحد فقط
ان يتم الاكليل بعد القداس مباشرة
يعنى صباحا انا عارف صعوبة الفكرة
لكن هو دة الحل علشان الصبح مفيش
سوارية ولا شوف واتفرج يا بية
اسف طولت عليكم لان الموضوع بجد
مهم ومحتاج حلول برافو يا كيرو
لان غرتك على الكنيسة اكلتك
الرب يفرح قلبك

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 94 )
Nana_English
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 33606
تاريخ التسجيل : Jul 2008
مكان الإقامة : Egypt_Gizah
عدد المشاركات : 2,162
عدد النقاط : 12

Nana_English غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كباريه

كُتب : [ 09-08-2008 - 02:00 AM ]


ميرسى يا كيرو موضوع مهم جدآ ولازم يبقى ليه حل ونفسى اعرف وجهه نظر البنات فى اللبس ال....... زى ما قلت
بأمانة بجد مش تعجب ده استفهام ؟ بيفكروا انه نتيجته ايه
مرة تانية شكرآ ليك بس كنت تهكمى زيادة شوية وياريت ماتوجهش الأتهامات للكنيسة وتصفها بالكبارية مهما كانوا من بداخلها فستظل بيت الله فربنا طرد البائعين م الهيكل وظل بيته بيت صلاه ولم يتركهم ويقول قد حولوا بيتى سوقآ فبيت ربنا لايمكن ان يصبح ...... كأسم لفيلم سينما
God bless u


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 95 )
Nana_English
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 33606
تاريخ التسجيل : Jul 2008
مكان الإقامة : Egypt_Gizah
عدد المشاركات : 2,162
عدد النقاط : 12

Nana_English غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كباريه

كُتب : [ 09-08-2008 - 02:05 AM ]


على فكرة يا ميلاد عمل الأكليل صباحآ بعد القداس ده مش مجرد حل او اقتراح ده فعلآ طقس الكنيسة اللى لازم نمشى عليه بس ايه اللى بيخلى الأكاليل بالليل .....الله اعلم
God bless u


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 96 )
cat girl
ارثوذكسي متألق
رقم العضوية : 24138
تاريخ التسجيل : Apr 2008
مكان الإقامة : سوهاج
عدد المشاركات : 1,197
عدد النقاط : 10

cat girl غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كباريه

كُتب : [ 09-10-2008 - 01:40 PM ]


ههههههههههههههههههههههه كيروووووووووووووووووووو

بجد جنان يخرب عقلك ايه الكلام الجامد ده بس برافو عليك كلام واقعى وبيحصل دايما ف بيت ربنا

بجد ده احلى موضوع شفته لغايه دلوقت ربنا يكون معاك ويحميك


رد مع إقتباس

اضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

اعلانات

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 08:26 AM.