تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

حوار من الاعماق

منتدى مفتوح للحوار مع الزوار والاعضاء فى كل شيء دون تسجيل بالموقع حتى لا يكون به اى احراج لاى شخص ودون التعرف على شخصيته اتكلم من القلب وخرج كل ما بداخلك † من غير ما تقول انت مين هاكون معاك امين †

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

ساعدونى

انا عايزة اسالكم ع حاجة بجد هاتفرق معايا اوى اجابتك ممكن تغير حياتى انا بحب ولد وهو كمان بيحبنى اوى وعندنا استعداد اننا نضحى بحياتنا علشان بعض و احنا

موضوع مغلق

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع

غير مسجل
Guest

Girl1 ساعدونى

كُتب : [ 02-25-2009 - 01:03 AM ]

انا عايزة اسالكم ع حاجة بجد هاتفرق معايا اوى اجابتك ممكن تغير حياتى
انا بحب ولد وهو كمان بيحبنى اوى وعندنا استعداد اننا نضحى بحياتنا علشان بعض
و احنا الاتنين بنتكلم فى الموبيل ونت بس كلام عادى بمعنى اصح حب عذرى بجد
مافهوش اى معنى سئ او كلام سئ او سلوك سئ
و طبعا مش كل الناس تعرف اننا بنتكلم مع بعض للاسف بنتكلم فى السر
بس هو السؤال دة غلط ولو غلط غلط لية
مع ملاحظة اننا مش هانقدر نبعد عن بعض بعد ما اخيرا بقينا مع بعض
واحنا الاتنين فى تالتة ثانوى عام

Sponsored Links
بياناتي
مرمر عصمت
ارثوذكسي جديد

مرمر عصمت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: ساعدونى

كُتب : [ 02-26-2009 - 03:35 AM ]

بص انا هرد عليكى انتى لسه صغيره وسورى طبعآ بس مشاعرك بتتغير وهتتغيرلحد لما يكون عندك 21 سنه وصدقينى انا بقولك كده عن تجربه الموضوع ده غلط غلط غلط ليه. اولا عشان انتو لسه ضغيرين . وثانيا لما تدخلى الجامعه عينك هتشوف حاجات مختلفع جدا جدا عن شغل اعدادى وثانوى والكلام ده وثالثا هو اول ما هيدخل الجامعه هينيهر بالمجتمع الجديد وبنات وحاجات غريبه .صدقينى بلاش القصه من اولها عشان مترجعيش تقولى ياريت اللى جرى مكان وان بنوته هتخشى الجامعه ومشعرك تستقر واكيد هتلاقى حب راشد مش لعب صدقنى انا بقولك كده عن تجربهوطبعآ لكى حريه الاختيار ا

بياناتي
love is the key
ارثوذكسي متقدم

love is the key غير متواجد حالياً

كُتب : [ 03-01-2009 - 09:02 PM ]

سلام الرب معاكى ...
بصي انا عاوز اقولك على حاجة
بس الاول تجوبي ما بينك وما بين نفسك على الاساله دي
اية اخرت اللى انتوا بتعملو ؟؟
اذا كان الجواز ... هل هو يقدر بتجوزك ؟؟؟
اذا كان لا ... لية مرتبطه بيه ؟؟
هل لانه كويس ... اذا كان اه هل مفيش حد احسن منه ؟؟
بالطبع فيه .. لية بقى انتى متمسكه بيه اوى ؟؟
واذا كان اللى انتوا بتعملو صح لية مخبين على الناس ؟؟
سيرو في النور مادام لكم النور
اذا كان ربنا رايدلكم الجواز هتتجوزوا ...
لية متقوليش لربنا على شهوتك وهو يحققهالك .. لية متقوللهوش يارب انا عاوزه واحد من ايديك
صدقيني ... ولكى الحرية في ان تختارى .. انت مقدمه على طريق مسدود
انا راى الخاص . كملى تعليمك اهتمى بمذكرتك . كونى انسانه ناجحه . وقربي اوى من ربنا
وهو يعرفك الطريق الصح
ملحوظه :-
اذا قالك محدش يعرف حاجة عشان الموضوع يمشي ... !!
سمحيني انتوا كده في طريق الظلام ودا مش طريق المسيح

تحياتي .. أخوكى

بياناتي
غير مسجل
Guest
Love رد: ساعدونى

كُتب : [ 03-03-2009 - 12:22 AM ]

اية اخرت اللى انتوا بتعملو ؟؟ الاكليل باذن يسوع
اذا كان الجواز ... هل هو يقدر بتجوزك ؟؟؟ الحمدلله
اذا كان لا ... لية مرتبطه بيه ؟؟ الاجابة كانت اة ومرتبتة بية لانة بيحبنى ولانى احبة
هل لانه كويس ... اذا كان اه هل مفيش حد احسن منه ؟؟ نعم انة كويس وانة يحبنى واحبة وبالطبع كل منا يوجد الذى هو احسن منة
بالطبع فيه .. لية بقى انتى متمسكه بيه اوى ؟؟ لانى احبة بشدة ولانة يبحبنى بجد
واذا كان اللى انتوا بتعملو صح لية مخبين على الناس ؟؟ علشان الناس بتحرم كل حاجة حتى الحب بيحرموة وخصوصا فى مصر كل شئ محرم
سيرو في النور مادام لكم النور ؟ اكيد كنا نتمنى واحنا صبرين مع بعض لحد لما الوقت ايلى نقدر فية نعلن حبنا ونمشى فى النور
اذا كان ربنا رايدلكم الجواز هتتجوزوا ...؟ هو السؤال وهل الله هايمنع ولماذا رغم اننا اولادة واولاد كنيستة ومش بعيد عنة ولا حاجة
لية متقوليش لربنا على شهوتك وهو يحققهالك .. لية متقوللهوش يارب انا عاوزه واحد من ايديك ؟ اكيد قولت كتير بس لسة الوقت مجاش انى اتجوز
صدقيني ... ولكى الحرية في ان تختارى .. انت مقدمه على طريق مسدود ؟ انا اصدقك لانك تقول رايك لاختك
انا راى الخاص . كملى تعليمك اهتمى بمذكرتك . كونى انسانه ناجحه . وقربي اوى من ربنا
وهو يعرفك الطريق الصح حاضر بجد وميرسى ليك اوى
بس انا عايزة اقول ان اهلة يعرفة انة بيحبنى وان اهلى يعرفوا انى احبة ولكن اهلة يعرفوا اننا بنتكلم انما اهلى فلا يعرفوا
على فكرة احنا حاولنا كتير نبعد عن بعض لكن بجد مقدرناش ورجعنا تانى واكتر مرة بعدنا عن بعد مكماتش خمس ايام وكنا بنحاول نبعد لحد منرتبط ببعض وكننا سرعنا ما عدنا لبعض تانى وبجد حاولنا كتير اووووى وللاسف فشلنا فى البعد عن بعض وادمارنا واحنا بعيد
وبجد انا محتاجة ارائكم ماذا تفعل لو كنت مكانى

بياناتي
ميرا000
ارثوذكسي بداء يشتغل

ميرا000 غير متواجد حالياً

كُتب : [ 03-04-2009 - 08:51 PM ]

1 الحق الحق اقول لكم ان الذي لا يدخل من الباب الى حظيرة الخراف بل يطلع من موضع آخر فذاك سارق ولص. 2 واما الذي يدخل من الباب فهو راعي الخراف. 3 لهذا يفتح البواب والخراف تسمع صوته فيدعو خرافه الخاصة باسماء ويخرجها. 4 ومتى اخرج خرافه الخاصة يذهب امامها والخراف تتبعه لانها تعرف صوته. 5 واما الغريب فلا تتبعه بل تهرب منه لانها لا تعرف صوت الغرباء.

بياناتي
CARMA_13
ارثوذكسي جديد

CARMA_13 غير متواجد حالياً

Heart رد: ساعدونى

كُتب : [ 03-06-2009 - 12:19 AM ]

بالطبع فيه .. لية بقى انتى متمسكه بيه اوى ؟؟ لانى احبة بشدة ولانة يبحبنى بجد
سلام المسيح اختى الغالية
الحب حبيبتى الحقيقى له فات اهمها الثبات - يعنى ثبات حتى لو بعيد عن بعض ثبات حتى لو فى مشاكل - ثبات حتى مش بتشوفوا بعض او تكلموا
فاختبرى حبك له اعملى تيست لنفسك يعنى حتى بدون ان تخبريه بذللك لان الاختبار ده لنفسك عشان تعرفى حقيقة مشاعرك فلا اظنك تودين ان تكملى بقىة حياتك مع نزوة مش حب خقيقى
ابعدى قليلا قليلا عنه و اختبرى مشاعرك
يمكن تقولى الكلام سها ما هو اللى ايده فى الماية - عشان كده بقوللك مش بقوتك اعتمدى - يعنى مش تعتمدى على نفسك عشان تبعدى شوية فى الاختبار ده لكن اعتمدى على ربنا صلى كتير بكر و نوم منالاجبية و صلى بفهم و بهدوء وتركيز مش تكرار كلام و اتناولى كتير من جسد الرب و دمه و لو قدرتى ابعدى عن الكمبيوتر و حاولى تشغلى ترانيم و عظات و انشغلى فىالمذاكرة متحاوليش تقعدى لوحدك كتير لو لقتيى نفسك تعبتى و مش قادرة اجرى على ربنا صلى تانى و قوليله يارب ساعدنى عشان اعرف حقيقة مشاعرى بجد
البعد فترةو لتكن اسبوع بعيد ناى تاثير من الجانب الاخر هيعرفك حقيقة مشاعرك و لو جربتى ابقى قوليلى على النتيجة
و افتكرى ان اختبارك ده لنفسك و انتى الرقيب عليها يعنى انتى بس اللى هتعرفى تفرقى بين الحب الحقيقى و النزوة و برافو عليكى انك بتسالى لان ده معناه انك بتفكرى مش سايبة نفسك تنجرفى وراء التيار
ربنا معاكى

قديم 03-06-2009, 10:41 PM
مارسيلكو
هذه الرسالة حذفت بواسطة aymonded. سبب آخر: وجود ميل وأرقام تليفونات

موضوع مغلق