تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة



المنتدى العام المنتدى العام خاص بالمواضيع التى ليست لها تصنيف

اعلانات

اضافة رد

 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

بياناتي
 رقم المشاركة : ( 31 )
eng_fofa
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 37475
تاريخ التسجيل : Sep 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 2,224
عدد النقاط : 13

eng_fofa غير متواجد حالياً

افتراضي رد: لأصدقائى فقط

كُتب : [ 06-29-2009 - 11:26 AM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فرح مشاهدة المشاركة
الاسم : ...فرح .....



السن : ............19.........




المؤهل او الوظيفه :....طالبه بعيد عنك اهئ اهئ......




البلد :.............المنيا اهئ اهئ .....................


اه عاوزة اضيف حاجه كمان
انا بحبك خالث
عشان انتى عثليتى

هههههههههههههه
وانا كمان بحبك ياثكر انت ياجميل
ميرسى ياقمر

رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 32 )
eng_fofa
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 37475
تاريخ التسجيل : Sep 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 2,224
عدد النقاط : 13

eng_fofa غير متواجد حالياً

افتراضي رد: لأصدقائى فقط

كُتب : [ 06-29-2009 - 11:32 AM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة menacapo مشاهدة المشاركة
الاسم ........مينــــا .........

السن ........19............

الوظيفه ....طالب ..........

البلد ........اللى فيها الناس بيرحموش.............

فين دى
بطن الزير ولا ايه بالظبط
هههههههههههههه
ميرسى يامينا


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 33 )
eng_fofa
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 37475
تاريخ التسجيل : Sep 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 2,224
عدد النقاط : 13

eng_fofa غير متواجد حالياً

افتراضي رد: لأصدقائى فقط

كُتب : [ 06-29-2009 - 11:34 AM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dina_285 مشاهدة المشاركة
هاااااااااااااااي فوفااااااااا
الاسم /دينا
السن/22 سنه
الوظيفه/سكرتيره في شركة البطل الروماني
البلد/ محافظة حلوان الصف
بس كفاااااااايه بقااااااااااا
ااااااااااي خدمه يا روح قلبي
ميرسي كتير يافوفااااااا يا قمر
علي موضوعك الجااااامد دااااا

ميرسى ليكى يادينا ياعسل

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 34 )
eng_fofa
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 37475
تاريخ التسجيل : Sep 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 2,224
عدد النقاط : 13

eng_fofa غير متواجد حالياً

افتراضي رد: لأصدقائى فقط

كُتب : [ 06-29-2009 - 11:36 AM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة menalouka مشاهدة المشاركة
كملى جميلك يافوفا واجمعيلنا عروسة بقى
هههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههه
ايه ياعم ده
انت فاكرنى خاطبه ولا ايه
لا
قال على رأى المثل
امشى ف ............ ولا تمشى ف جوازه
هههههههههههههههه

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 35 )
amirsedky
ارثوذكسي بداء يشتغل
رقم العضوية : 54146
تاريخ التسجيل : Mar 2009
مكان الإقامة : shoubra
عدد المشاركات : 46
عدد النقاط : 10

amirsedky غير متواجد حالياً

افتراضي رد: لأصدقائى فقط

كُتب : [ 06-29-2009 - 11:43 AM ]


امير(باشا ) صدقى
مترجم (عين اعيان شبرا)
27 سنة (ادام الله حياتى و اطال عمرى)
من الاخر (على باب الله)


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 36 )
eng_fofa
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 37475
تاريخ التسجيل : Sep 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 2,224
عدد النقاط : 13

eng_fofa غير متواجد حالياً

افتراضي رد: لأصدقائى فقط

كُتب : [ 06-29-2009 - 11:45 AM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amirsedky مشاهدة المشاركة
امير(باشا ) صدقى
مترجم (عين اعيان شبرا)
27 سنة (ادام الله حياتى و اطال عمرى)
من الاخر (على باب الله)
عسسسسسل ياامير
طيب اديك حلو اهو وبتشارك امال فينك مش باين
ههههههههههههههههههه
ميرسى ياجميل

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 37 )
kiko
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 17
تاريخ التسجيل : Apr 2007
مكان الإقامة : stdemiana-avatomas.net
عدد المشاركات : 2,435
عدد النقاط : 11

kiko غير متواجد حالياً

افتراضي رد: لأصدقائى فقط

كُتب : [ 06-29-2009 - 11:54 AM ]


ممممممممم ياتيييت ياعنى مدخلانى كل المشوار دا عشان كدا طيب
هاقول مى
كيكو
ريلى نيم
ابانوب
19
ساكن فى شبراااااا

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 38 )
eng_fofa
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 37475
تاريخ التسجيل : Sep 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 2,224
عدد النقاط : 13

eng_fofa غير متواجد حالياً

افتراضي رد: لأصدقائى فقط

كُتب : [ 06-29-2009 - 12:01 PM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko مشاهدة المشاركة
ممممممممم ياتيييت ياعنى مدخلانى كل المشوار دا عشان كدا طيب
هاقول مى
كيكو
ريلى نيم
ابانوب
19
ساكن فى شبراااااا

ههههههههههههههه
تعيش وتاخد غيرها ياحلو
امال يعنى فاكرنى مدخلاك هنا علشان اديك جايزه
هههههههههههههه
ميرسى ياتيت

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 39 )
hany1982
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 57582
تاريخ التسجيل : Apr 2009
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 2,344
عدد النقاط : 11

hany1982 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: لأصدقائى فقط

كُتب : [ 06-29-2009 - 12:24 PM ]


شكراً يا فوفا على الموضوع الجميل

أنا اسمى هانى
27 سنه
خريج تربيه نوعيه كمبيوتر
شغال فى مصنع حديد وصلب
المنوفيه

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 40 )
eng_fofa
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 37475
تاريخ التسجيل : Sep 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 2,224
عدد النقاط : 13

eng_fofa غير متواجد حالياً

افتراضي رد: لأصدقائى فقط

كُتب : [ 06-29-2009 - 12:59 PM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هانى سليمان مشاهدة المشاركة
شكراً يا فوفا على الموضوع الجميل

أنا اسمى هانى
27 سنه
خريج تربيه نوعيه كمبيوتر
شغال فى مصنع حديد وصلب
المنوفيه
منور الموضوع والمنتدى ياهانى
بمشاركاتك الجميله
ميرسى ليك ياجميل

رد مع إقتباس

اضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

اعلانات

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 08:32 AM.