تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة


  †† ارثوذكس †† > أتكلم من قلبك † مفتوح للزوار † > حوار من الاعماق

حوار من الاعماق

منتدى مفتوح للحوار مع الزوار والاعضاء فى كل شيء دون تسجيل بالموقع حتى لا يكون به اى احراج لاى شخص ودون التعرف على شخصيته اتكلم من القلب وخرج كل ما بداخلك † من غير ما تقول انت مين هاكون معاك امين †


اعلانات

موضوع مغلق

 
أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع

بياناتي
 رقم المشاركة : ( 21 )
sangogo111
ارثوذكسي صانع
رقم العضوية : 68945
تاريخ التسجيل : Jul 2009
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 619
عدد النقاط : 10

sangogo111 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أنا بنت وبحب ألبس هدومي بحرية ... ده يبقى ايه؟؟؟

كُتب : [ 07-23-2009 - 11:18 AM ]


حرااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام


Sponsored Links
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 22 )
اس اسامة عوض
ويكاااااااا
رقم العضوية : 9322
تاريخ التسجيل : Dec 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 1,896
عدد النقاط : 10

اس اسامة عوض غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أنا بنت وبحب ألبس هدومي بحرية ... ده يبقى ايه؟؟؟

كُتب : [ 07-23-2009 - 11:48 AM ]


لا تعليــــــــــــق
علشان المثل اللى بيقول
اللبس ما يعجب الناس وكل ما يعجبك

بياناتي
 رقم المشاركة : ( 23 )
menovich
Iesus Naserenus
رقم العضوية : 50284
تاريخ التسجيل : Feb 2009
مكان الإقامة : ANY WHERE
عدد المشاركات : 6,206
عدد النقاط : 27

menovich غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أنا بنت وبحب ألبس هدومي بحرية ... ده يبقى ايه؟؟؟

كُتب : [ 07-23-2009 - 02:24 PM ]


الحرية تعنى المسؤلية هل انتى مسؤلة عن اى شئ يحدث ؟؟؟؟؟؟؟؟


بياناتي
 رقم المشاركة : ( 24 )
كيرلس المقدسي
ارثوذكسي جديد
رقم العضوية : 47430
تاريخ التسجيل : Jan 2009
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 7
عدد النقاط : 10

كيرلس المقدسي غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أنا بنت وبحب ألبس هدومي بحرية ... ده يبقى ايه؟؟؟

كُتب : [ 07-23-2009 - 04:15 PM ]


هي أبدا لا تكذب مهما حصل ودي ميزة جميلة فيها
ومادام هي قالت أبونا قال كده يبقى قال كده بدون أدنى شك

بياناتي
 رقم المشاركة : ( 25 )
aymonded
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 527
تاريخ التسجيل : Jun 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 20,871
عدد النقاط : 58

aymonded غير متواجد حالياً

رد: أنا بنت وبحب ألبس هدومي بحرية ... ده يبقى ايه؟؟؟

كُتب : [ 07-23-2009 - 04:40 PM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيرلس المقدسي مشاهدة المشاركة
هي أبدا لا تكذب مهما حصل ودي ميزة جميلة فيها
ومادام هي قالت أبونا قال كده يبقى قال كده بدون أدنى شك

عموماً يبقى تمام بس دائماً الإنسان يتمسك بما يُرضيه مع أنه من الداخل يعي الحق
والأهم - على العموم - أن حيثما يكون قلبك يكون هناك كنزك


بياناتي
 رقم المشاركة : ( 26 )
rmk3777
ارثوذكسي جديد
رقم العضوية : 68521
تاريخ التسجيل : Jul 2009
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 7
عدد النقاط : 10

rmk3777 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أنا بنت وبحب ألبس هدومي بحرية ... ده يبقى ايه؟؟؟

كُتب : [ 07-23-2009 - 07:46 PM ]


اسمحولي اقول رأيي
الحقيقة اننا مش عارفين قيمة نفسنا
الذهب بنشيله في علبه قيمة علشان الذهب غالي
ولو عندنا جوهرة احنا هانخبيها
فلو احنا حاسين ان جسدنا غالي علينا وغالي على المسيح
لو حاسين انه فعلا هيكل للروح اكيد هانحافظ عليه ونغطيه
ونكون بركة للناس لان المجد من الداخل مش من اللبس
ربنا يفهمنا كلامه ونعيش بيه لاننا عاملين زي الاطفال
نحط ادينا على عنينا من الشمس ونقول هييييه الشمس مشت
علشان بس نرضي نفسنا لكن ياريت نرضي ربنا
انا بقول الكلام ده لنفسي كمان
بكل امانة
لاني اكتر واحد محتاج اني ارضي ربنا واتعلم اسمع كلامه واحس بيه واعيش الكتاب مش بس نقراه ونعيش على هوانا
سامحوني للتطويل
وصلوا لاجلي


بياناتي
 رقم المشاركة : ( 27 )
rmk3777
ارثوذكسي جديد
رقم العضوية : 68521
تاريخ التسجيل : Jul 2009
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 7
عدد النقاط : 10

rmk3777 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أنا بنت وبحب ألبس هدومي بحرية ... ده يبقى ايه؟؟؟

كُتب : [ 07-23-2009 - 07:49 PM ]


انا مبسوط ان فيه بنات مقتنعة باللبس الحشمة والمحافظة على هيكل الله
ربنا يحافظ عليكم يابنات المسيح


بياناتي
 رقم المشاركة : ( 28 )
ميرا000
ارثوذكسي بداء يشتغل
رقم العضوية : 52883
تاريخ التسجيل : Mar 2009
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 43
عدد النقاط : 10

ميرا000 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أنا بنت وبحب ألبس هدومي بحرية ... ده يبقى ايه؟؟؟

كُتب : [ 07-26-2009 - 09:40 PM ]


"ومن أعثر احد هؤلاء الصغار المؤمنين بي فخير له ان يعلق في عنقه حجر الرحى ويغرق في لجة البحر.ويل للعالم من العثرات.فلا بد ان تأتي العثرات ولكن ويل لذلك الانسان الذي به تأتي العثرة."
(متى 18 : 6-7)


بياناتي
 رقم المشاركة : ( 29 )
ادروسيس
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 44027
تاريخ التسجيل : Dec 2008
مكان الإقامة : مدينة يسوع
عدد المشاركات : 1,839
عدد النقاط : 14

ادروسيس غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أنا بنت وبحب ألبس هدومي بحرية ... ده يبقى ايه؟؟؟

كُتب : [ 07-27-2009 - 05:47 PM ]


طبعا انتى اكيد سنك صغيرة يعنى فرحانة بشبابك شوية
اكتر حاجة مفرحنى فى موضوعك أن اكثر الرودود من بنات واولاد
صغيرين
ومعنى كدة عندنا شباب رغم صغر سنة لكنه واعى
بعد كدة ياحبيتى انت بتلبسى لبس غيرلائق
اما ربنا يعطيك وترتبطى ويكوم عندك اولادوخاصة بنات
هاتقدرى تقولى لبنتك دة غلط وانتى كنتى بتعملى الغلط
انت فرحانة بشبابك شوية لكن اعتقد انك حاسة بغلطك
وهاتفوقى من اللى انتى فيه
وعلى فكرة كلنا تحت ضعف يمكن تكونى انت ظاهرة ودة كويس الباقى المهم
على الناس اللى مش ظاهرة


بياناتي
 رقم المشاركة : ( 30 )
تماف و نانسى
ننوسة الدلوعة
رقم العضوية : 64220
تاريخ التسجيل : May 2009
مكان الإقامة : المنوفية بعيد عنكم
عدد المشاركات : 666
عدد النقاط : 12

تماف و نانسى غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أنا بنت وبحب ألبس هدومي بحرية ... ده يبقى ايه؟؟؟

كُتب : [ 07-27-2009 - 09:56 PM ]


طبعا مش هقعد اقول فى نصايح لان بصراحة النصايح خنيقة بس انا عايزة اقولك فى مثل بيقول البس الى يعجب الناس وكل الى يعجبك بس المهم الغير لية نظرة احسن منك وكمان اللبس الديق ليس يليق بالمسيحية لانهم وقفين على الوحدة



موضوع مغلق

مواقع النشر (المفضلة)

اعلانات

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع تقييم هذا الموضوع
تقييم هذا الموضوع:

تعليمات المشاركة
تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 09:59 PM.