تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

حوار من الاعماق

منتدى مفتوح للحوار مع الزوار والاعضاء فى كل شيء دون تسجيل بالموقع حتى لا يكون به اى احراج لاى شخص ودون التعرف على شخصيته اتكلم من القلب وخرج كل ما بداخلك † من غير ما تقول انت مين هاكون معاك امين †

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

مين الغلطان فينا

انا لى صديقة كانت بتقولى كتير انى احسن صديقة عندها واعرف تقريبا كل اسرارها المهم انا كنت فيوم فى مهرجان الكنيسة وكنت واقفة مع زمييلى وزميلاتى بنتناقش فى الموضوعات اللى

موضوع مغلق

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع

hema
ارثوذكسي جديد
hema غير متواجد حالياً

افتراضي مين الغلطان فينا

كُتب : [ 11-16-2007 - 02:50 PM ]

انا لى صديقة كانت بتقولى كتير انى احسن صديقة عندها واعرف تقريبا كل اسرارها المهم انا كنت فيوم فى مهرجان الكنيسة وكنت واقفة مع زمييلى وزميلاتى بنتناقش فى الموضوعات اللى هنقدمها لقتها زعلت فجاة وقالتلى متتكلميش مع ولاد خالص لانهم ممكن يكونوا بيضحكوا عليكى مع انها كانت سمعة الكلام اللى بيتقال انا الصراحة زعلت وقلتلها انتى لية بتقوليلى كدة مع انك بتروحى كنائس وبتقفى مع ولاد وبتهزرى معاهم .........لقتها انفجرت فيا وقالتلى انا عمرى مكلمت ولد مع انى شفتها كتير وبعد كدة بطلنا نكلم بعض لانها راحت قالت للتاسونى انى كنت بعمل حاجات غلط وبتكلم وبهزر مع الولاد وحولت تبعد اصدقائى عنى وتقولهم عنى حاجات عمرى معملتها انا دلوقتى فى ناس كتير بعدت عنى
ممكن كل الى يدخل يقولى راية ومين الغلط ومين الصحالغلطان فينا em3100.gif

Sponsored Links
بياناتي
Team Work®
ارثوذكسي ذهبي

Team Work® غير متواجد حالياً

كُتب : [ 11-17-2007 - 04:25 AM ]

يااااااااااااااااااه من زمان قوى محدش دخل وحكى وقال مشكلة علشان نساعدوا

اللى اقدر اقولوا حاجة واحدة ربنا يسامح اللى عمل كدة واحنا مش هانقول مين صح ومين غلط لكن هانقول ربنا شايف كل حاجة

وبعدين بالمحبة كل الناس هاترجع تانى ولو انتى شايفة انهم بيبعدوا عنك قولى يا رب حبب ولادك فيا ولادك مش معناها الاولاد فقط لا ولاد ربنا كلهم لان المحبة دى حاجة حلوة قوى

المحبة المعطاة من ربنا ومحبة ربنا فوق كل شيء وبعدين انتى مش تزعلى ممكن نقول نشكرك يا رب لان ممكن يكون ربنا عمل كدة لان كان ممكن فى يوم من الايام حاجة تحصل افظع من كدة من خلال الناس دول وانتى مش يكون ليكي زمب فيها

او ممكن يكون ربنا شايف ليكي حاجة افضل

بس اللى اقدر اقول علية ان انتى معاملتك للناس هى اللى هاترجع ثقتهم فيكي

ومحبتك ليهم ومش تخافى ومش تحطى فى بالك الموضوع دة خالص خالص لاننا لو فضلنا نفكر فيه على طول عمرنا ما هانوصل للطريق الصح لانوا فى خطاء من الاول فا ربنا معاكى ويعطيكي نعمة وبركة ومحبة وفرح ويفرح قلبك

وهاكب ليكي مقولتين للبابا شنودة ممكن تفهمى منهم حاجات كتير قوى

احفظ المزامير تحفظك المزامير+++قداسة البابا شنودة الثالث

إن الله يعطيك ما ينفعك وليس ما تطلبه ، إلا أذا ما تطلبه هو النافع لك ، وذلك لأنك كثيرا ما تطلب ما لا ينفعك+++قداسة البابا شنودة الثالث .

اذكرينا فى صلواتك ولو فى اى حاجة او اى مشكلة ممكن تعرضيها علينا ونحاول نساعدك

ونحب نسمع باقى الاعضاء رأيهم اية

وشكرا

بياناتي
bolalover
ارثوذكسي ذهبي

bolalover غير متواجد حالياً

كُتب : [ 11-17-2007 - 02:10 PM ]

كل الي اقدر اقولهالك ربنا يسامحها
بس انتي كل الي تعملي تصلي لربنا لانه هو الوحيد الي يقدر يقف جنبك و يسندك و حاسس بيكي

بياناتي
emmmy
ارثوذكسي ذهبي

emmmy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: مين الغلطان فينا

كُتب : [ 07-25-2009 - 03:53 PM ]

عزيزنى اكيد فى حاجة وراء اللى حصل دة لان مفيش حاجة من غير سبب ابدا بس حاولى تكون احكم منها ولو كنتى بتحبيها فعلا امتصى غضبها وقربى منها واعرفى اية اللى حصل ولية هى عملت كدة وبالنسبة لاصحابك اللى بعدوا عنك اكيد لما يشوفوا تصرفاتك هيتاكدوا من الحقيقة ومن حسن اخلاقك
انتى عنك كام سنة لو كنتى فى مرحلة ثانوية اعتقد ان دة عادى والنفر من الشباب امر طبيعى الى حد الما بس حاولى تعرفى صحبتك عملت كدة لية اكسبها وحاولى تحولى الشر الى خير يمكن تساعديها وتعالجى مشكلة هى بتعانى منها وياريت يكون اب اعترافك معاكى فى الاحداث كلها
اقبلى منى كل التقدير والحب الرب معك

بياناتي
كراكيب
ارثوذكسي بارع

كراكيب غير متواجد حالياً

كُتب : [ 07-26-2009 - 06:53 PM ]

• الموضوع بصراحة ابسط بكثير من انك تتعبي نفسك من اجله
  • يااخت انتي طبعا مش غلطانة تماما بالعكس زميلتك دي ممكن تكون مريضة بجد لانها بتتوهم اشياء لاتحدث او تخلق اشياء لا تحدث او ربما تغير منكي
  • شخصيتك المعروفة عند اصدقائك هي التي ستحدد بقائهم معكي من عدمه لاتقلقي من تلك الناحية وحتي امينة خدمتك المفروض كامينة خدمة انها تكون عارفاكم انتوا الاتنين وعارفة مين كلامه صح ومين كلامه غلط
  • عامة ربنا يوفقك ويوفق زميلتك ويدبرلها حالها

بياناتي
ميرا000
ارثوذكسي بداء يشتغل

ميرا000 غير متواجد حالياً

كُتب : [ 07-26-2009 - 09:21 PM ]

بصى اهم حاجة انك متكونيش شايلة منها .وتاخدى الامور ببساطة وممكن تبقى تعاتبيها بعدين
بس من غير زعل العربى بتاعك محتاج تركيز

بياناتي
ادروسيس
ارثوذكسي بارع

ادروسيس غير متواجد حالياً

كُتب : [ 07-27-2009 - 09:13 PM ]

شوفى ياحبيتى طبعا كل الكلام اللى قيل من قبل الاعضاء جميل
جدا
وتاكيدا لكلامهم؟
اسلوبك واحترامك لنفسك هم اللى هايجبروا
الناس على احترام شخصك الغالى

بياناتي
marmar@
ارثوذكسي جديد

marmar@ غير متواجد حالياً

Heart رد: مين الغلطان فينا

كُتب : [ 08-06-2009 - 09:28 PM ]

بصى انتى مش غلطانة بس لازم تحولى تعرفى هى ليه اللى خلاها عملت كدة وصدقينى شخصيتك وتصرفاتك هى اللى هتخلى اصحابك يرجعولك وحولى تتكلمى مع التسونى بتعتك وشوفى رايها ايه وربنا معاكى

بياناتي
mrm29r
ارثوذكسي مكافح

mrm29r غير متواجد حالياً

كُتب : [ 08-07-2009 - 05:10 PM ]

انا رأى ان ربنا هيدافع عنك لانه "يدافع عنكم وانتم صامتون"بس اطلبة منه انه يتصرف وقوليلة اتصرف انت يارب
اما اصحابك اللى بعدوا عنك دول مش يتزعل عليهم لانهم لو اصحاب بجد وعارفينك كويس مش كانوا صدقوا على الاقل كانوا راحوا سألوكى لا من حق الصديق على صديقة انه ينصحة ويرفعة معاه اذا كان صديق جيد لكن فى راى دول مش اصدقاء بجد مشض تزعلى من ده رأى ماتزعليش على حد اه دى صعبة بس ربنا اكيد هيعوضك بأصدقاء احسن وربنا معاكى
صلى من اجل ضعفى

بياناتي
عماد جاد
ارثوذكسي جديد

عماد جاد غير متواجد حالياً

كُتب : [ 08-25-2009 - 06:31 PM ]

الرب يدافع عنا ونحن صامتون

موضوع مغلق