المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الحضري: أضعف الإيمان سأعود للزمالك


المتشفع بمارجرجس
04-19-2008, 09:15 PM
أزالت صحيفة مقربة من نادي سيون تصدر باللغة الألمانية على شبكة الإنترنت من جانب جديد الغموض الذي اكتنف رحيل حارس الأهلي عصام الحضري إلى سيون السويسري.


ونقلت الصحيفة عن الحضري قوله إنه قد ينتقل في نهاية المطاف إلى الزمالك، وعلقت – الصحيفة – بأن ما يقوله الحارس ينطوي على الكثير من المصداقية.

وأضافت: من المستحيل أن ينتقل الحضري مباشرة من الأهلي إلى الزمالك، لكن وبالمنظور المصري، فإن انتقال الحضري بعد انتهاء عقده مع سيون إلى الزمالك يبدو سيناريو يمكن تصديقه.

وقالت الصحيفة إن انتقال الحضري مباشرة من الأهلي إلى الزمالك كان سيفتح بركان من العداء تجاه اللاعب، وبمقدور الحضري الآن بعد انتهاء عقده مع سيون والاستفادة المالية أن يعود للقاهرة وينتقل للزمالك.

واعتبرت الصحيفة أن الأهلي اعطى الحارس الكثير من الشهرة والمجد لكن اللاعب يريد المزيد من الأموال. وتساءلت الصحيفة: هل ما فعله الحضري صحيح أم خطأ؟، واستدركت بالقول أنه وفي الآونة الأخيرة صرح الحضري أنه تعرض للاضطهاد والتعذيب خلال 12 عاماً من اللعب مع الأهلي.

ويبلغ الحضري من العمر 35 عاماً ويمكنه كحارس اللعب حتى 40 عاماً أو يزيد.

يذكر أن الفيفا وافق على تسجيل الحضري مؤقتا في صفوف سيون انتظاراً للقرار النهائي بشأن النزاع الدائر بين الحضري وناديه سيون والنادي الأهلي

M@@@NOOOO
04-19-2008, 09:21 PM
انا مش مصدق نفسى حالص
ايه ده بس ياجماعه بقى فى ناس كده
لاغم انى زملكاوى ولكن انا مش هبقى سعيد لو شخصيه زى كده جت نادى الزمالك
يعنى بعد الشهره والمجد اللى اعطاها له النادى الاهلى يسيبه
ويروح لمين كمان غريمه التقليدى الزمالك
لآ لآ صعب اووووووووى
وحرام فعلا
ميرسى ليك كتير يامتشفع على اخبارك الجميله

المتشفع بمارجرجس
04-19-2008, 09:45 PM
ربنا يبارك حياتك امين بجد مرسي لروحك العاليه بس انا عاوذ اقول حاجه ربنا يسامحني عليها اللي باع نادي سهل يبيع النادي الاخر ومحدش يلومه لانه هو اختار طريقه وده الاحتراف وربنا يبارك في امير واللي معاه واعتقد ايضآ لو حضر الحضري هيلعب علي حساب مين من الاتنين عبد الواحد والا عبد المنصف اللي اساسآ بنهم منافسه شرسه علي حراسه جون الزمالك عمومآ ومن قلب اهلاوي مش متعصب وفاهم الاحتراف علي قد فهمي مبروك ليه وربنا يوفقه في اي مكان الاهلي بيه امير وشباب صغار المستقبل امامهم كان هينضم لقائمهااكرامي وثابت البطل وشوبير حتي لو راح الزمالك فهو ليس امامه فرصه كثيره في اللعب لينضم لفطاحل اجوان الزمالك زي محمد يحي امام وغيره من اسود عرين الزمالك ربنا يوفقه وبس

شنودة شوقى ابن المسيح
05-04-2008, 06:02 PM
ممكن كان دة بس دلوقتى بقى مع سيون