المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مطلوب للعمل

مينا حلمي
05-15-2008, 08:55 PM
مساء الخير
مطلوب فني فوتو شوب للعمل في مجال المطابع بدولة خليجية بشرط الخبرة والمطلوب شخص واحد فقط

بطرس سامى
05-15-2008, 09:42 PM
شكرا بس عايزين معلومات اكتر يعنى الشغل ده التقديم بتاعه فين ولا تبع اى جهة يعنى عايزين معلومات اكتر

مينا حلمي
05-16-2008, 03:56 AM
الاخ بطرس الشغل دة مش تبع اي جهة حكومية ولكن المطلوب من الذي يرغب في العمل ان يكون علي خبرة جيدة في الفوتو شوب وهي شغل مع مطبعة اما ان كنت تقصد كيف تقدم اوراقك او خبراتك ارسل لي علي الايميل [email protected] وعلي فكرة الموضوع مش هيكلف مصاريف الا مصاريف السفر ورسوم المكتب وللعلم ايضا المكتب لو الاوراق جاهزة لن ياخذ اكثر من 750 جنية يعني انا بطمنك وانا بعمل الخدمة مجانية لاني في نفس البلد الخليجية ولكن بشرط ان يكون المتقدم خبرة في هذا المجال بالاضافة إلي الامانه التي نتميز بها نحن اعتقد واضح واي استفسار راسلني علي ايميلي ولا تنسي الشرطين الخبرة والامانه

مينا حلمي
05-17-2008, 07:47 PM
انا سعيد جدا ان محدش طلب الشغل دة ومعني ان محدش يتقدم ان مصر حالتها الاقتصادية 100% .
معقول لم يري الاعلان احد لديه الخبرة والامانه .
علي العموم الاعلان قائم ولكن سوف اضطر اعلانه في موقع اخر لعل وعسي يكون هناك الشخص المطلوب
وشكرا

بطرس سامى
05-18-2008, 04:32 PM
انا عندى خبرة فى الفتو شوب بس مفيش معايا شهادة خبرة من اى جهة هل ياترى ينفع انى اشتغل رغم ان مفيش شهادة خبرة ولا عادى المهم انى اعرف اتعامل معاها واشتغل عليه كويس وخلاص

per
06-15-2008, 09:48 AM
انا برده بعرف اشتغل على الفوتوشوب لكن عشان اجيب شهادة خبرة معتمدة هتاخد وقت عشان اخد دورة من مكان معتمد وبعدين انت طالب شخص واحد على ما انا اخد الدورة هيكون واحد خد الوظيفة

marcos sadek
05-09-2009, 12:53 AM
انا عندي مكتب دعاية واعلان واجيد الفعمل علي الفوتو شوب اجادة تامة
ولي خبرة في هذا المجال لا تقل عن 8 سنوات وتم التعامل مع اكثر من 30 شركة في اعمالهم من تصميمات وعمل لوجوهات لكثير من شركات السياحة الشهيرة بمصر
ولكن نظرا لظروف البلد الاقتصادية فأنا ابحث عن عمل مستقر
واني متزوج واعول ابناء
فلو الفرصة متاحة ياريت ترد عليا

وشكرا
مرقص صادق

E-mail : [email protected]
0123340742