المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اما شوية نكت ......بااااااااااااااااااااا ااااايخخخخخخخخخخخةةةةة ةةة

موني
07-01-2007, 01:12 AM
اما انا النهاردة يا جماعة جايبالكم شوية نكت بايخة وتقطع الخميرة م البيت.
اليكم الاتي:

1- مرة سمكة غبية ماتت غرقانة...ههههههههههههههههه� �هه

2-مرة مزيع اتجوز مزيعة جابو بنت سموها بسمة علي اسم تيتتها

3-مرة ولد بيقول لمامته يا ماما يا ماما انا عيز جزر قالتله ليه يا حبيبي شايفني موتوسيكل قام البيت وقع فوقيهم.....ههههههههههه

4-مرة حمار بيقول لخاطيبته احنا هنتجوز امتي يا حمارة قالتلوه لما تحسن ملافظك يا حيوان

5-مرة واحد احول جاب بغبغان احول جاه يحط البغبغان جوة القفص قام حطوه برة القفص وساب الباب مفتوح فحب البغبغان يهرب و لاقي الباب مفتوح قام داخل جوه القفص.......هههههههههههههههه� �ه

6-مرة واحد صعيدي بياكل بايده الشمال فقالولوه انت كدة الشيطان بياكل معاك قام تاني يوم حط سم في الاكل

7-مرة 2 اصحاب واحد منهم مؤمن والتاني لاء. فمرة اتناقشوا مين رايح السما الاول, ف المؤمن قال لصاحبه انتم رايحين السما الاول فالتاني قاله لاء دي ما تجيش انتم الاول, المهم اختلفوا فقالوا لبعض خلاص كل واحد فينا يسال و يرجع يقول لصاحبه الرد.
بعد اسبوع اتقابلوه فالمؤمن قاللة يا سيدي انا اتاكدت انك رايح الاول فرد علي التاني و قاللة انا ما لاقتش رد بصراحة بس انا عايز اسال سؤال هو احنا ليه رايحين الاول.
فرد عليه المؤمن و قاللة عشان تكنسلنا الجنة يا حلاوة يا ابيضاني

موني الضعيفة

:36_1_19: :36_1_19: :36_1_19:

ماريان
07-01-2007, 02:50 AM
ha ha ha
merciiiiiiiiiiiiii

موني
07-01-2007, 03:07 AM
عفوا علي ايه دي حاجة اتمه جدا.

الموضوع باين من عنوانه.

اصل انا اتفقعت مرارتي و سمعت النكت الظريفة دي من واحدة اظرف من كدة ما تلاقيش,, فقولت لازم انزلها المنتدي و اشوف تعليق الناس عليهم ايه اصل ممكن اكون شاذة,,, بس الحمد لله ما طلعتش شاذة و الظاهر ان انتي كمان يا ماريان اتفقعت مرارتك منها الحمد لله

Team Work®
07-01-2007, 06:48 AM
منكم لله هو دة اللى اقدر اقلوا رايح اناقش المشروع وانتوا بتهرجوا ماشي

موني
07-01-2007, 01:38 PM
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه
تعيش و تاخد غيرها يا بطل

مرموره
09-11-2007, 11:44 PM
حرام عليكى
ممرتى مش اتفقعت لا ديه مبقتش موجده مبلاقهاش اسر اصلا
بس هو فى كام واحده حلوين
واهو افقع مرارت اى حد مش طيقاه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

dandy
09-12-2007, 01:31 AM
ههههههههههههه

بس هو مفيش ابوخ من كده

انا عايزةاطمن على صحة اعضاء المنتدى

كاترين
09-12-2007, 01:16 PM
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه

حلوووووووووين قوى يا مووووووووووووووووونى

مايكل رومانى
04-13-2008, 09:10 PM
والله يا مونى العيب مش عليكى العيب على المشرفين الى سيبينك تعملى فينا كده حسبى الله ونعم الوكيل