المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كيفية تثبيت البنات .........!!!

DOOM
11-29-2008, 03:01 AM
في مؤتمر في سويسرا لبحث كيفية تثبيت البنات تقدمت ببحث في تأثير حركة العين الشمال عند الولد على عملية التثبيت و توصلنا في البحث إن البنت أول حاجة بتلاحظها في الولد حركة النني و عدد شعرات الرمش لذلك لابد أن تحرص على تدريب عضلة النني من أربع إلى خمس ساعات يومياً مع إتباع نظام غذائي محدد علشان تعرف تثبت البنــــــــات ....

(مش عايز أتوهكم و أدخل في مسائل علمية لإني عارف الجهل ومحدش هيفهم حاجة ولذلك هشرحلكم بالبلدي)

يعني أول ما تشوف البت تروح يا معلم مشغل العضلة الشمال للنني و تغمز غمزة 2 قدم و نص بزاوية ألفا 27 درجة و تروح قايلّها ( لو سمحتي ممكن دقيقتين من وقتك؟) أول ما تسألها السؤال ده اللي هيحصل كالأتي

الإحتمال الأول انها تقول ( نعم ) و ده بنسبة 65% و هيترتب عليه اللي هنقوله بعدين
الإحتمال الثاني انها طبعاً تقول ( لا ) و ده بنسبة 80 % و محدش يسألنتي إزاي و هيترتب عليه اللي هنقوله بعدين برضه...
و في طبعاً آخر إحتمال بنسبة 100% إن هي هتبصلك بقرف و مدام بصتلك بقرف يبقى انت مفهمتش موضوع العضلة... ونرجع للإحتمال الأول:-
انها تقول ( نعم ) ترد انت تقول (نعم الله عليكي) هتقولك (خير) قولها (خير ان شاء الله) و تشغل العضلة بس اتوصى و إتّك عليها شوية هتقولك (مال عينك ؟) قولها (خناقة) و بكده تصعب عليها تروح هيا مكلماك و تظبط يا معلم وهتعيش بس ابقى عرفني على بنت خالتها ......
الإحتمال الثاني انها تقول( لا )في الحالة دي بقى عايزة تتكلم بس هي بتتقل و مدام تقلت يبقى خرشمت و موضوع العضلة صعب في الحالة دي ، إذاً مفيش غير موضوع أنا كنت عرضته في مؤتمر تاني في السنغال الشرقية لأن الطريقة دي أثبتت فعالية في تثبيت البنات السود و اللي بيتقلوا اللي هي (طريقة 325 جنايات) تقولها بستهزاء و انت بتبتسم إبتسامة ساخرة ( ايه التقل ده انتي حاطة في جيوبك ظلط ؟ ) طبعاً هي ممكن يغما عليها من دمك الخفيف يا خفيف فا هتروح انت مدي ميزد كول للإسعاف بالموبيل بتاعك ، هما طبعاً مش هيفهموا حاجة من الميزد ده لكن هي هتفوق و تروح مرمية في حضنك بمجرد انها شافت الموبيل معاك وياسلام لو بكاميرا.أو لو كان نوكيا (إن 96) اللي بـ 4000 جنيه

و بكده انت بدأت تحط رجلك على طريق التثبيت بس اغسلها الأول وبلاش تحط رجلك و هي معفنة و خطي برجلك اليمين وابقى قابلني لو
إتعرفت على أي بنت.

عموماً ، أنا بكتب في مواضيع كتير عن التثبيت لأنها دي در اسة الدكتوراة بتاعتي و في مقالات هتنزل في المستقبل القريب منها (التثبيت بالعربية) و ( ثبت نفسك بنفسك) و (ثبت صنم ) و (شكل توكت الحزام و تأثيره على البنات)....ترقبوا قريباً كل جديد في عالم التكنولوجيا خلي بالكم في باب رائع بعنوان (التثبيت بالموبيل) حالياً بالاسواق على سي دي وكاسيت .... إنتاج روتانا
و على رأي المثل سحراني ليل و نهار أأأأأأأأه من الهواء و منه.......

جوسى
11-30-2008, 12:14 AM
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه

kamer14
11-30-2008, 12:23 AM
ههههههههههههههههههههههههه ههههه كمان ع سى دى وكاسيت مشاء الله مشاء الله

حسبى الله ونعم الوكيل

DOOM
11-30-2008, 10:07 AM
ميرسى جوسى و kamer على الردود

وانشاء الله بحضر مواضيع هتتعرض على الراديو نجوم اف اس 105.2
ههههههههههههههههه

أميرة عبده
11-30-2008, 10:53 AM
ايه العقل ده كلامك حكم يا خواتىىىىى قريب جدا هنروح الخانكه هنعمل هناك تثبيت عقل

DOOM
11-30-2008, 06:29 PM
ميرسى يا اميرة على ردك

جاسيكا
11-30-2008, 08:36 PM
ههههههههههههههههههه
لا تعليق

zaza2006
11-30-2008, 08:48 PM
ههههههههههه

eng_fofa
11-30-2008, 08:57 PM
ههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
بجد دمك شربات
وانت ثبت كام واحده لحد دلوقت ؟؟؟
متخافش مش هنحسدك

DOOM
12-02-2008, 08:13 PM
ههههههههههههههههههه
لا تعليق

ههههههههههه

ههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
بجد دمك شربات
وانت ثبت كام واحده لحد دلوقت ؟؟؟
متخافش مش هنحسدك

جاسيكا وظاظا ميرسى ع المشاركة مع انى كان نفسى اسمع تعليقك جاسيكا
بس تتعوض فى الموضوع الى جاى
ههههههههههههههه

وعدد البنات الى ثبتهم صفر لغاية دلوقتى
هههههههههههههههههههه
ميرسى يا فوفا ع الرد

kokylove
04-16-2009, 04:38 PM
هههههههههههههه موضوع حلو وانت ثبت ولا لسة

cat girl
04-16-2009, 04:47 PM
وانت بقى ثبت كمان يا سى السيد قال عضله الننى قال ياعم انت بتقول ايه

عيد كامل
04-22-2009, 07:47 PM
بص با عم الحاج انت قولت ع الطريقة اللى ازاى بيها نثبت البنات
بس انا عايز اتجوز ممكن تشوف طريقة بس بعيدا عن طريقة التثبيت
وشكلنا جهنم على ايدك / بس جاتنى فكرة ازاى نثبت الشيطان
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههه

عيد كامل
04-22-2009, 07:50 PM
ربنا يثبتك ويثبت كل واحد مش مثبت
صلوا اجله

فيكتوريا
04-28-2009, 12:29 AM
هههههههههههههههه ربنا معاك عشان تكمل الدراسات بتاعتك يا رايق

بنت الدموع
07-11-2009, 03:48 PM
ميرسي علي الموضوع

jakleen
07-11-2009, 04:06 PM
hhhhhhh.. damak 3asal ya doom.... hhhhh... la w eh kaman derasat 3olya fe el moudou3 da..... 3ala fekra ya gama3a dah moudu3 mohem w sa3b gedan w ya ret ya welad tet3alemo... e7na te3ebna men kol shewaya nas tegy w tekon kaman mabte3rafsh tesabet... hhhhh

nas ray2aaaaaaa hhhhhh...