ุงู„ู…ุณุงุนุฏ ุงู„ุดุฎุตูŠ ุงู„ุฑู‚ู…ูŠ

ู…ุดุงู‡ุฏุฉ ุงู„ู†ุณุฎุฉ ูƒุงู…ู„ุฉ : ู…ุนู†ูŠ ูƒู„ู…ุฉ ู…ู†ุชุฏูŠ

kiko
04-16-2007, 05:55 AM
ุงู„ู…ู†ุชู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ุฏูŠ

ู‡ูˆ ู…ูƒุงู† ูŠุชุฌู…ุน ููŠุฉ ุงู„ุงุนุถุงุก ู„ุชุจุงุฏู„ ุงู„ุฎุจุฑุงุช ูˆู‡ูˆ ู…ุนู†ุงุฉ ููŠ ูƒู„ู…ุฉ ูˆุงุญุฏุฉ ุงู„ู…ู†ูุนุฉ ุงู„ู…ุชุจุงุฏู„ุฉ ูˆู„ูŠุณ ู…ุนู†ุงุฉ ุงุจุฏุง ุงู†ุช ุชุณุงู„ ูˆู†ุญู† ู†ุฌูŠุจ ....ู…ู† ูุถู„ูƒ ุณุงู‡ู… ุจูƒู„ ู…ุง ุชุณุชุทูŠุน ู„ู„ู…ุดุงุฑูƒุฉ ูˆู„ูˆ ุญุชูŠ ุงู‚ู„ ุงู„ุงูŠู…ุงู† ...ูƒู„ู…ุฉ ุดูƒุฑ ูุฑุจู…ุง ูŠูƒูˆู† ุงู„ุนุถูˆ ุงู„ุฐูŠ ุชุณุงุนุฏุฉ ุงู„ูŠูˆู…...ู‡ูˆ ู…ู† ุณูŠุณุงุนุฏูƒ ุบุฏุง ... ุงุจุฏุง ุจู…ุง ุชุนุฑูุฉ ูˆุชุฌู†ุจ ุงู„ุณู„ุจูŠุฉ ูˆุงู„ูƒุณู„ ูˆุชุฒูƒุฑ ุฏุงุฆู…ุง ูƒู… ุงุฎุฐุช... ูˆู…ุง ุงู„ู…ูุชุฑุถ ุงู† ุชุนุทูŠ ููŠ ุงู„ู…ู‚ุงุจู„ ุดุงุฑูƒ ูˆู„ูˆ ุจุงุจุชุณุงู…ุฉ ูˆุงุซุจุช ูˆุฌูˆุฏูƒ ..ูˆู„ุง ุชู‚ุฑุง ูˆุชุฑุญู„ http://www.stabraammonastery.com/menbar-elanba-abraam/images/smiles/icon_question.gif

ุตู„ูˆุง ู„ุฃุฌู„ู‰ ุฏุงุฆู…ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ุข

Team Workยฎ
04-16-2007, 02:31 PM
وانا معاك فى الراى بس فى اختلاف بسيط انت ممكن تشكر بس مع الشكر ممكن تدينا ولو كلمة انت حسيتها او عجبتك فى الموضوع

وشكرا لكم

Narmar
04-16-2007, 05:50 PM
أنا برضه من راى هيما لان احنا بجد مش عاوزين كلمه شكرا وخلاص قلنا اختلاف وجهه نظرك معانا فى ايه ومتفق فى ايه ؟
والاكيد ان مفيش حد يعرف كل حاجه مثلا هيما يعرف حاجه انا معرفهاش اسئله هيما حاه ميعرفهاش جديده و مينا فانتسي كتبها او كيكو بس ده المنتدى المشاركه مش شكرا وخلاص .أشكرك موضوع رائع :)

kiko
04-16-2007, 09:53 PM
وانا معاك ياهيمااااااااا المهم الاستفادة والافادة وزى محنا عرفين انى المنتدى دة منتدى خدمى مش مستنين اى مقابل

شكررررررررررا حبيبى هيماااااااااا وحبيبى نارمررررررر على المشاركة الجميلة دى

IO-Mena
04-16-2007, 10:57 PM
حقيقى كلامك رائع كيك وبيفكرنا بالمشاركة والمحبة

وانا اتفق مع نارمر وهيما

شكراً

kiko
04-17-2007, 02:01 PM
ุดูƒุฑุฑุฑุฑุฑุฑุง ุญุจูŠุจู‰ ู…ูŠู†ุง ุนู„ู‰ ุงู„ู…ุดุงุฑูƒุฉ ุงู„ุฌู…ูŠู„ุฉ ุฏู‰

peter_pop18
05-05-2007, 04:09 PM
+فعلا ياريت كل الناس الي بتدخل تقرا المواضيع تسيب ولو كلمة شكرا وتقول رايها+
شكرا ليك يا kiko

minabobos
01-30-2008, 09:12 PM
ุดูƒุฑุง ูŠุง ุงุญู„ู‰ ุบุงู„ู‰ ุน ุงู„ู…ูˆุถูˆุน ุงู„ุฌู…ูŠู„ ุฏู‰
ุฑุจู†ุง ูŠุจุงุฑูƒูƒ

charbel80
01-31-2008, 12:22 PM
ุจุนุฏ ู…ุง ูุชุช ูˆู‚ุฑูŠุช ุชุนุฑูŠู ุงู„ู…ู†ุชุฏู‰ ูู‚ู„ุช ู„ุงุจุฏ ุงู†ูˆ ุงุดุงุฑูƒ ูˆุงุดูƒุฑูƒ ุนู„ู‰ ุงู„ุชุนุฑูŠู
ู…ุดูƒูˆุฑ ุงุฎูŠ

M@@@NOOOO
06-12-2008, 01:09 PM
ู…ูŠุฑุณู‰ ูƒุชูŠุฑ ูŠุงูƒูŠุฑูˆ ูˆูŠุงุฑูŠุช ูุนู„ุง ูƒู„ู†ุง ู†ุนู…ู„ ูƒุฏู‡
ูˆู†ุชู†ุงู‚ุด ูˆู†ุณุชูุงุฏ ู…ู† ุจุนุถู†ุง
ู…ูŠุฑุณู‰ ู„ูŠูƒ ูƒุชูŠุฑ

ู…ุฏุญุช ุญูŠุฑุงู†
06-12-2008, 10:59 PM
ุงุดูƒุฑูƒ ุนู„ูŠ ุงู„ู…ุนู„ูˆู…ู‡ ุงู„ุฌู…ูŠู„ู‡ ุงู†ุช ุฑุฆุน ุฌุฏ ุฑุจู†ุง ูŠุนูˆุถ ุชุนุจ ู…ุญุจุชูƒ

melanora
06-13-2008, 12:20 AM
ู…ูŠุฑุณูŠ ู„ู„ู…ูˆุถูˆุน