المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : المفتش كرومبو 3 _ مين اللي سرق غسيل العضوه mero monir

مايكل عبد الشهيد
01-26-2009, 06:00 AM
اهلا بيكم فى تالت حلقه من حلقات المفتش كرومبو وزي ماقلتلكو ان اللى دخلو على موضوع اللى عايز يكون بطل للحلقات وكتبو انهم موافقين يشركونى هما اللى هايكونو ابطال الحلقه دى وباعتزر لاللى ماجاش اساميهم المرادى وانشاء ربنا يبقو فى الحلقه الجايه.....

ملحوظه ...حرف ال (غ) الملون فى الموضوع= حرف ال (ر )معلش اصل البطله النهارده تعليمها اجنبى

http://www.orsozox.com/forums/image.php?type=sigpic&userid=8890&dateline=1232925871

النهارده حصلت سرقه كوميديه خالص

العضوه
mero monir (http://www.orsozox.com/forums/member.php?u=7441)
ارثوذكسي متألق

http://www.orsozox.com/forums/image.php?u=7441&dateline=1229451604 (http://www.orsozox.com/forums/member.php?u=7441)

وهى بتنشر الغسيل فوق السطوح ....الكهرباء قطعت.. ومن خوفها نزلت تجرى واستنت اما النور يرجع ولما طلعت تكمل نشر الغسيل اكتشفت انه اتسرق

اتصلت بالمفتش كرومبو وهى بتعيط وبتقوله ...

الحقنى يا اونكل كغومبو ماما هاتطلع ماى ايز ..

الغسيل اتسغق يا كغومبو ومش عاغفه اعمل ايه..

طيران راح المفتش كرومبو وطبعا مانساش انه ياخد معاه المساعد العبقرى (zezomero) الشهير باسم سحس بومب ...

ولما راح وشاف مكان السرقه وعرف ان بين شقه العضوه المسروقه والسطوح 3 شقق بس تأكد ان اللى سرق مش هايطلع عن التلاته دول وهما

1_ العضو(مينا 3338 )العالم الكبير وصاحب النظريه المشهوره اللى بتقول ان( العلم لا يكيل بالبدنجان)

2_العضو (ميلاد صدقى)الممثل المشهور وبطل سلسله برامج (مولتى هاتعيشك فى الملل )

3_ العضو( peter333) بطل امبابه وشبرا والوايلى فى رياضه (رفع البراميل)

ولما المفتش كرومبو راح وسألهم قالو...

1_مينا (3338 )

ولله يا مفتش كرومبو انا كنت اعد باعمل بحث عن الدوره الدمويه لحشره صرصار الحيطه اليتيم ولما النور قطع خفت عليه لا يهرب فاعدت احكيله حكايه ظريفه لغايه مانام وبعد كده غطيته ونمت جنبه ولسه صاحى حتى بص على الصرصار ..

mina3338 (http://www.orsozox.com/forums/member.php?u=10289)
ارثوذكسي متألق

http://www.orsozox.com/forums/image.php?u=10289&dateline=1232230848 (http://www.orsozox.com/forums/member.php?u=10289)

قايم من النوم سعيد وبيجرى ويلعب ...

موجه كلامه لسحس ...ماتيجى يا سحس اعمل عليك كام اختبار...

سحس .... اختبار ايه ونيله ايه هو انت شايفنى واقف بتنطط وعايز موز ايه ده... انا بوومب سحس بومب.. ثم انا الحمد لله مش يتيم وبابا بيحكيلى كل يوم نكته خليك مع الصرصار اللى مابقاش يتيم انا باقول انك تتبناه احسن

2_ ولما سأل المفتش كرومبو (ميلاد صدقى) كان بيعمل ايه لما الغسيل اتسرق ..قاله

انا زعلان يا كرومبو اتصدق اعد قدام التليفزيون من الصبح وماقمتش من قدامه والبرنامج بتاعى ماجاش خالص انا فشلت يا كرومبو.....

باقولك ايه يا سحس انت وشك فوتو جونيك خالص ماتيجى تمثل معايه ..هاتخنقنى فى الحلقه هاروح ربطك فى الشجره واولع فى الحبل واحط تحتيك صبار مليان شوك ..هاااااا ايه رأيك..

سحس .. يادي سحس وسنينه باقولك ايه يا مفتش كرومبو انا طالع للراجل اللى فوق يعمل عليا اختبارات احسن ما ابقى مع المجنون ده..... قال صبار قال

3_( peter333)

بقولك ايه يا كرومبو سيبنى فى حالى دلوقتى انا مخنوق ... تصور انا بطل رياضى وممكن اشيل اى وزن ومع زلك نفسى اقدر اشيل حماتى وارميها من الشباك مش عارف.. اصلها كانت وهى صغيره بيرضعوها فته كوارع ..انا تعبت يا كرومبو ...:10800::10800::10800::10800:.........

وهنا تدخل سحس كعادته وقال بافتخار ..لا يا سيدى ماتعيطش الحمد لله انى انا موجود سيبها عليا دانا بومب ..سحس بومب..

دخل سحس الشقه ومره واحده .........

بوم ..طااااخ .... تيش

الحقووووووونييييي

غرييييييق

ولما المفتش كرومبو سأل سحس قبل مايروح مستشفى العظام وقاله مين اللى سرق رد سحس بسرعه وقاله...

سحس ....طبعا حماه ( peter333) هى اللي سرقت مانا قولت ابطل الشغله دى وارجع للشحاته..

كرومبو .. معلش ياسحس بس مش هى اللى سرقت الغسيل...

كالعاده سحس ماعرفش مين اللى سرق ....انتو لو عرفتو ماتنسوش تتصلو بيه على الرقم ده(زيرو اربع اصفار صفرين)

وادى دقنى لو حد فيكو كسب حاجه

ههههههههههههه مع تحيااااات

المفتش كرومبو

http://www.orsozox.com/forums/image.php?type=sigpic&userid=8890&dateline=1232925871

kiko
01-26-2009, 12:25 PM
ميروووووو وملقتش غير ميروووووووو تعاااالى قبلنى لو هى عارفه اصلا انى الغسيل اتسرررق ههههههههههههههههههههههه
دى اصلا لسه بتتعلم تنشر الغسل
هههههههههه

mero monir
01-26-2009, 12:57 PM
مالها ميغو يعنى
دى استازة فى نشغ الغسيل
بس ادونى فغصتى

انا شاكة فى الواد الشغانى دة واللى عنية بتدق شغاغ دى

ميلاد صدقى
هو دة يا مفتش كغومبو هو
امسكوه
اه يانى يا مامتى ياااااااااااااانى

kamer14
01-26-2009, 01:00 PM
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههه جارى التفكير والتحليل والتظبيط ودراسه جوانب الامر من كل الجهات

zaza2006
01-26-2009, 01:26 PM
ههههههههههههههههههههههههه ههه حرام عليك يا مايكل استاذ ميلاد بقى حرام غسيل بس حلقة جميلة جدا

elphilasouf
01-26-2009, 01:35 PM
ههههههههههههههههههههه
ميلادصدقى ازاي بيتفرج ع التلفزيون والكهربا كانت مقطوعه
هع هع هع هع

Nana_English
01-26-2009, 02:31 PM
حلقة لذيذة جدآ
وازاى ميلاد صدقى بيتفرج ع التلفزيون والكهرباء
قاااااطعة
ولا قطعت عند ميرو بس

الماكس مايكل
01-26-2009, 02:41 PM
ههههههههههههههههههههه
ازاي بيتفرج ع التلفزيون والكهرباء مقطوعه
ممكن يكون التلفزيون بتاعه بيشتغال ببطاريه والا حاجه
هههههههههههههههههههه
موضوع لذيذ

كيرو رافت
01-26-2009, 02:51 PM
يا خساره يا استاذ ميلاااااااااااااااااااد يا خسارة
معقوله كل ده يطلع منك
اه انت اكيد اتفرجت على فيلم تلاتين يوم فى السجن بتاع محمد رضا حرامى الغسيل
لما قلبه كان بيهفهف قدام حبل الغسيل
ههههههههههههههههههههه

عموما انا ماعنديش سطح موش هانشر غسيلى تانى

ميرسى يا مايكل
ومعلهش يا ميروووووووووو ربنا يعوض عليكى

sasaamad
01-26-2009, 03:00 PM
هو انا عامل زى الاطرش فى الزفة مش عارف اية الحكاية غيرا ن الغسيل اتسرق و التلفزيون شغال من غيركهراء ودة بيحصل واسالونى انا عمو ايوب اولا التلفزيون يشتغل على بطارية ثانيا الغسيل لو هدوم غالية لازم تتسرق والحرامى يبقى مستورد ومش من الجيران هو الظاهر حد حسدك على الملابس الحلوة ام اية جالها ابن الحلال الى يلبسها هههههههههه وكمان هعهعهعهع وكمان بس كفاية لما اعرف الدنيا ماشية اذاى ونشوف التحقيق وصل لغاية فين وانا بسلم عليكم نفر نفر هههههههه

ايريني حشمت
01-26-2009, 04:43 PM
اكيد ميلاد صدقي ازاي بيفرج علي التليفزيون و النور قاطع
بجد حلقه جميله يا كرمبو

ZEZOMERO
01-26-2009, 04:45 PM
بما انى سحس بومبا

ومساعد كورمبو اقدر اقولكو مين الى سرق الغسييل

الى سرق الغسيل بيتر علشان مش قادر يشيل حماتة

هو مش متجوز اصلا هاتيجى ازااااااااااااى

هو مافيش غيرة

انا سحس بومبا اخطر مفتش جرايم فى العالم

meva.
01-26-2009, 06:09 PM
ههههههههههههههههههههههههه ههههه
جاري الحل اصلي مش بحب اظلم حد

بنت الراعي
01-26-2009, 06:53 PM
هههههههههههههههههههههههه
كده برده يا استاذ ميلاد
طب قول حجه معقوله
مش تقول حجه اي كلام ههههههههههههه
ميرسي مايكل موضوع دمه خفيف وجميل اوووووووووي
ربنا يعوضك ويباركك ويفرح قلبك

مايكل عبد الشهيد
01-27-2009, 01:54 AM
اهم حاجه بس ان ماحدش من الوارد اساميهم فى الموضوع يكون زعل منى ولو حد زعل يقولى وانا اسف مقدما ليه

مايكل عبد الشهيد
01-27-2009, 01:57 AM
مالها ميغو يعنى

دى استازة فى نشغ الغسيل
بس ادونى فغصتى

انا شاكة فى الواد الشغانى دة واللى عنية بتدق شغاغ دى

ميلاد صدقى
هو دة يا مفتش كغومبو هو
امسكوه
اه يانى يا مامتى ياااااااااااااانى

هههههههههههههههههههه معلش بقى انتى الكبيغه

مايكل عبد الشهيد
01-27-2009, 02:35 AM
يا خساره يا استاذ ميلاااااااااااااااااااد يا خسارة

معقوله كل ده يطلع منك
اه انت اكيد اتفرجت على فيلم تلاتين يوم فى السجن بتاع محمد رضا حرامى الغسيل
لما قلبه كان بيهفهف قدام حبل الغسيل
ههههههههههههههههههههه

عموما انا ماعنديش سطح موش هانشر غسيلى تانى

ميرسى يا مايكل

ومعلهش يا ميروووووووووو ربنا يعوض عليكى

هههههههه اه منك انت مانت كنت متظبط الحلقه اللى فاتت ماصدقت جت فى حد غيرك وعملتله نشره 9 هههههههههههه ماشى يا كركر وولله مبسوط جدا بردك اللى بيسعدنى

مايكل عبد الشهيد
01-27-2009, 03:22 AM
ههههههههههههههههههههههههه ههه حرام عليك يا مايكل استاذ ميلاد بقى حرام غسيل بس حلقة جميلة جدا

ياعنى هتضرب النهارده يابنت تماف ايرينى قوليلي بصراحه وحيات اغلى ماعندك طب استنى.. هو طويل قوي ... طب ايده تقيله....الله يخليكي ماتخبيش عني دانا زي اخوكى وربنا مايوقعق فى ديقه

ميلاد صدقى
01-28-2009, 12:57 AM
حرامى غسيل فانتستك شغلانة كان نفسى اشتغلها بس مجموعى
ماكملش ودخلنى طب بس طب من بقك وبعدين على اية
كل الدوشة دة
انا لما بعتهم فى الوكالة جابولى كام 500 جنية بس نصفهم راح الى
شريكى والباقى جبت بيهم مولتوووووو ماعلهش اصلى انا باكل الكلا قصدى
الكلام يعنى بس رائع يا مايكل الدور مناسب عليا وكانة متفصل ليا وبعدين
مين يزعل منك وانت مفرفشنا وحاجة جديدة وجميلة خالص ربنا يباركك
ويشددك ويقويك والى الامام والمذيد امضاء العميل حرامى الغسيل

sasaamad
01-28-2009, 01:25 AM
يكسفك ياميلاد بتقر وتعترف بانك حرامى الغسيل اخص ثم اخص ثم اخص وملقتشى غير هدوم البنت الغلبانة مكنش عندها حاجة فى الدولاب ولولا ستر ربنا عمك ايوب كان لابس بلدى على سنجة عشرة وحاطط على كتافة العباية وكان رايح زيارة لميرو علشان اقولها شدى حيلك فى المزاكرة علشان تجيبى مجموع الا ولقيتها بتصرخ وتقول الحقنى ياعمو ايوب اتسرقت هدومى كلها من على حبل الغسيل ومسابش حاجة خالص مفيش الا قميص النوم الى انا لابساة رحت ياعينى شايل العباية الصوف وملبسهالها امال ورحت طالع دوغرى اجيب لها فستان روح اللة يخرب بيتك خلصتلى الفلوس ال كانت معايا ال كنت هجيب بيها السبوع بتاع حفيدى جورج ال لسة جاى طازة اعمل فيك اية يامنيل هاتضر اعمل سلفة روح منك لل كلت دراع جوزها بس لما اشوفك هاخلى جورج يضربك بالشلوت ههههههههههههههههه

مايكل عبد الشهيد
01-28-2009, 01:28 AM
حرامى غسيل فانتستك شغلانة كان نفسى اشتغلها بس مجموعى

ماكملش ودخلنى طب بس طب من بقك وبعدين على اية
كل الدوشة دة
انا لما بعتهم فى الوكالة جابولى كام 500 جنية بس نصفهم راح الى
شريكى والباقى جبت بيهم مولتوووووو ماعلهش اصلى انا باكل الكلا قصدى
الكلام يعنى بس رائع يا مايكل الدور مناسب عليا وكانة متفصل ليا وبعدين
مين يزعل منك وانت مفرفشنا وحاجة جديدة وجميلة خالص ربنا يباركك

ويشددك ويقويك والى الامام والمذيد امضاء العميل حرامى الغسيل

ولله ياميلاد انا مبسوط من حاجتين

اول حاجه انك مازعلتش منى ودر المهم

تانى حاجه انك بعت البضاعه وهاتدينى نص الايراد بس كنت سيب البلوزه السوده دي غاليا وميرو قالتلى انها لسه ماخلصتش اقصادها ههههههههه

مايكل عبد الشهيد
01-28-2009, 06:03 AM
بما انى سحس بومبا

ومساعد كورمبو اقدر اقولكو مين الى سرق الغسييل

الى سرق الغسيل بيتر علشان مش قادر يشيل حماتة

هو مش متجوز اصلا هاتيجى ازااااااااااااى

هو مافيش غيرة

انا سحس بومبا اخطر مفتش جرايم فى العالم

لا فعلا ولله انت انسب واحد تبقا سحس بومبا

sasaamad
01-29-2009, 01:11 AM
هو التحقيق وصل لحد فين والا الحرامى سرق وكيل النيابة وخلع وقال يافكيك هههههههههههههههه

ELMAGEK
01-29-2009, 12:04 PM
هههههههههههههههههههههه
ماشى يا باشا موضوع جميل بجد بجد
والحرامى هو ميلاد صدقى
هههههههههههههههههههههه
مش عيب كدة يا ولا مش عيب
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه

عماد حسنى
01-31-2009, 01:52 AM
حلقه جميله اوى ومجهودك وافكارك رائعه يا مايكل منتظرين المزيد يا جميل

ابانوب منير عطية
01-31-2009, 10:28 AM
هههههههههههههههههه
اترقتى يا ميرررررررو
هههههههههههههه
احسن

ابانوب منير عطية
01-31-2009, 10:30 AM
هو التحقيق وصل لحد فين والا الحرامى سرق وكيل النيابة وخلع وقال يافكيك هههههههههههههههه

واضح انه سرق كل الاعضاء اللى هنا خلي بالك من جورش بقى وخبية
هههههههههههههه

mero monir
01-31-2009, 10:37 AM
يكسفك ياميلاد بتقر وتعترف بانك حرامى الغسيل اخص ثم اخص ثم اخص
هههههههههههههههههه
اخييييييييييييييييييرا اعترف احمدك يارب
الاعتغاف بالحق فضيلة بس ادينى فلوسى بقى

وملقتشى غير هدوم البنت الغلبانة مكنش عندها حاجة فى الدولاب ولولا ستر ربنا عمك ايوب كان لابس بلدى على سنجة عشرة وحاطط على كتافة العباية وكان رايح زيارة لميرو علشان اقولها شدى حيلك فى المزاكرة علشان تجيبى مجموع الا ولقيتها بتصرخ وتقول الحقنى ياعمو ايوب اتسرقت هدومى كلها من على حبل الغسيل ومسابش حاجة خالص
قلة والنبى ان انا غلبانة وعلى نياتى
اهئ اهئ اهئ اهئ

وكنت بزاكغ ومطحونة فى المزاكغة ااااااااااااااااااااااه متقلبش المواجع خلاص بقى خلصت امتحانات

ورحت طالع دوغرى اجيب لها فستان روح اللة يخرب بيتك خلصتلى الفلوس
ميغسى يا عم ايوب ربنا يخليك يارب وتجيب للمسروقين اللى زييي
ههههههههههههههههههههههههه هه

ال كانت معايا ال كنت هجيب بيها السبوع بتاع حفيدى جورج ال لسة جاى طازة اعمل فيك اية يامنيل هاتضر اعمل سلفة

مبروك يا عم ايوب على جورج ربنا يخليهولك
لالالالالالالالالالالالال الالا انا مش قدة لا ياعم خد فستانك وروح اعملة السبوع
الا جورج انا كنت مخبية حبة هدوم كدة فى الخباثة
هههههههههههههههههههههه

روح منك لل كلت دراع جوزها بس لما اشوفك هاخلى جورج يضربك بالشلوت
معلش بقى المسامح كغيييييييم
هههههههههههههههه
وبعدين هتعلم جورج البلطجة من دلوقتى حرااااااااااااااااااام عليك

mero monir
01-31-2009, 10:40 AM
هههههههههههههههههه
اتسرقتى يا ميرررررررو
هههههههههههههه
احسن

شوف الواد فرحان فيا
ههههههههههه
طب عقبالك يا اخويا

mero monir
01-31-2009, 10:43 AM
تانى حاجه انك بعت البضاعه وهاتدينى نص الايراد بس كنت سيب البلوزه السوده دي غاليا وميرو قالتلى انها لسه ماخلصتش اقصادها ههههههههه

ايييييييييييييية انت بتتقاسموا على هدومى مكنش العشم
اهئ اهئ اهئ متقلبش المواجع بقى متفكرنيش بالبلوزة بقى اهى راااااااااااااااااااااااا ااااااحت

sasaamad
01-31-2009, 12:49 PM
جرى اية ياميرو انتى سلوك الكهرباء بتاعتك ساحة الللللللللللللللة هى الهدية بترجع عيب ماتقولش كدة االهدية لاترد ولا تستبدل اة وبعدين انتى بتغلطى فى جورج لية دة مش بلطجى دة ظابط شرطة اة ولازم من اصول المهنة يبقى فتوة علشان يضرب الحرامية كدة انا زعلت منك وميلاد عندة حق انة يسرقك اة علشان لسانك فية حتة زيادة اة وانا هاخلى جورج يقصرهولك بس الصبر طيب ان ولا بلاش ههههههههههههههههههههههههه ههههههه:8:عمو ايوب

مايكل عبد الشهيد
01-31-2009, 02:57 PM
ايييييييييييييية انت بتتقاسموا على هدومى مكنش العشم
اهئ اهئ اهئ متقلبش المواجع بقى متفكرنيش بالبلوزة بقى اهى راااااااااااااااااااااااا ااااااحت

اهئ اهئ اهئ صعبتي عليا ولله بص يا ميلاد نديها 10 جنيه اهو ينوبنا ثواب بس خلى بالك دول مخصومين من فلوسك انت:em3400:

ميلاد صدقى
02-01-2009, 01:33 AM
لا ماليش دعوى تتخصم من نصيبك انت لانك انت صاحب الفكرة
وهى صعبت عليك انا عاوز حقى كلة هو انا بعد ماسرقها اديها
فلوسى اللى جبتها من الشقى والتعب وقسوة السجن اللى
مستنينى لما يقبض عليا وكمان الفلوس دة اتعاب المحاماة
ولا اعترف عليك واقول انك شريكى واخد منى النص انا عايز حقى

sasaamad
02-01-2009, 02:02 AM
ازيك ياابنوب وبعدين يابنى جورج مايتخفش علية دة هدية من ربنا لوالدية ربنا يسعدهم بية وسعادتى اانا اكثر لانى عندى انتو ولادى زى السكر وبحبكم اكثر واكثر ماشى ياحبيب قلبى ازيك بجا هههههههههههه عمو ايوب

sasaamad
02-01-2009, 02:13 AM
الللللللللللللللة يادى الكسوف مشافوهمشى وهما بيسرقوا شافوهم وهمة بيتحاسبوا يامثبت العقل والدين الطف يالطيف ههههههههههههههههه

مايكل عبد الشهيد
02-01-2009, 11:45 AM
الللللللللللللللة يادى الكسوف مشافوهمشى وهما بيسرقوا شافوهم وهمة بيتحاسبوا يامثبت العقل والدين الطف يالطيف ههههههههههههههههه

اومال اسيبه ياكل حقى ياعنى ثم انا قولتله عايز البلوزه هو سهانى وراح باعها ب7 جنيه ونص ده يرضيك

sasaamad
02-01-2009, 01:04 PM
يامايكل عيب انت راجل بشنب هاتعمل اية بالبلوزة يادىالكسوف ياولاد وبعدين البلوزة تسوى كام ياراجل قول كلام غير كدة انتوا كسفتونا ورقبتنا بقت قد السمسمة المثل بتاع اخواتنا البعدة بيقول ان عشقت اعشق قمر وان سرقت اسرق جمل يادى الفضايح ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه

peter333
02-01-2009, 02:42 PM
ميرسى كتير ليك يا مايك على الحلقة الجامدة دة
بجد لذيذة جدا و مضحكة جدا
انت يا ابنى بجد رائع جدا
ربنا يعوض تعب محبتك يا باشا

مايكل عبد الشهيد
02-01-2009, 03:14 PM
يامايكل عيب انت راجل بشنب هاتعمل اية بالبلوزة يادىالكسوف ياولاد وبعدين البلوزة تسوى كام ياراجل قول كلام غير كدة انتوا كسفتونا ورقبتنا بقت قد السمسمة المثل بتاع اخواتنا البعدة بيقول ان عشقت اعشق قمر وان سرقت اسرق جمل يادى الفضايح ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه

مانت مش فاهم عيد الحب قرب وكنت عايز اديها هديه لانتيمتى المفتشه كرومبه اهو نوفر ياعم ماتخافش ربنا مايفضحلك عزيز ثم هانكدب بقى بالزمه انت تعرف تتكسف دانت وشك مكشوف هههههههه

مايكل عبد الشهيد
02-01-2009, 03:16 PM
ميرسى كتير ليك يا مايك على الحلقة الجامدة دة
بجد لذيذة جدا و مضحكة جدا
انت يا ابنى بجد رائع جدا
ربنا يعوض تعب محبتك يا باشا

ولله انت اللى لزيز يا بيتر وشكرا ليك يا باشا على الرد

sasaamad
02-01-2009, 04:04 PM
يامايكل يابنى هو علشان عيد الحب قرب تيجى تهادى خطيبتك بفلوس حرام اللللللللللة عيب عليك ياراجل وبعدين اية عرفك انى وشى مكشوف اية الغلط دة يابنى مش عيب ومين ال بيكدب انا ولا انت بطلودا واسمعودا على العموم هاقول للمفتشة كرمبة هاخليها تسود عيشتك وتدخلك القرقول لغاية القضية ماتحكم وعلى العموم ذنبك على جنبك ان ماخليتك تقول حقى برقبتى وهوصيها عليك علشان ظابط المباحث جورج هاخلية يعلقك فى الفلكة وينزل فيك ضرب ويقولك حرمت تغلط فى جدى ياقليل الادب وانت تصوت وتقولى سامحنى ياعم ايوب حرمت اغلط فيك تانى وهاوريك انا الى كداب والا انت يا يا ياحرامى الغسيل انت وميلاد ههههههههههههههههههههه

مايكل عبد الشهيد
02-02-2009, 04:05 AM
يامايكل يابنى هو علشان عيد الحب قرب تيجى تهادى خطيبتك بفلوس حرام اللللللللللة عيب عليك ياراجل وبعدين اية عرفك انى وشى مكشوف اية الغلط دة يابنى مش عيب ومين ال بيكدب انا ولا انت بطلودا واسمعودا على العموم هاقول للمفتشة كرمبة هاخليها تسود عيشتك وتدخلك القرقول لغاية القضية ماتحكم وعلى العموم ذنبك على جنبك ان ماخليتك تقول حقى برقبتى وهوصيها عليك علشان ظابط المباحث جورج هاخلية يعلقك فى الفلكة وينزل فيك ضرب ويقولك حرمت تغلط فى جدى ياقليل الادب وانت تصوت وتقولى سامحنى ياعم ايوب حرمت اغلط فيك تانى وهاوريك انا الى كداب والا انت يا يا ياحرامى الغسيل انت وميلاد ههههههههههههههههههههه

عم ايوب ؟؟؟؟؟؟؟.....انت كام سنه عشان شكلى لخبطت فى الكلام ...عامتا لو انت فعلا يقال ليك عم ايوب عشان انت كبير سنا ومقاما يبقى انا اسف وتقبل اعتزارى كنت فاكرك فى سننا عشان كده قولت اهزر شويه معاك بس المقامات محفوظه وبكرر اسفى

sasaamad
02-02-2009, 12:10 PM
يامايكل يابنى صدقنى انا اكبرمن عمرك مرتين ونص ولزومها اية الفضايح يامايكل وبعدين ماشباب الا شباب القلب والروح صدقت ولا لاء احلفلك ولا بلاش قولى بس وبعدين هزر يا حبيبى مانت زى جورج ههههههههههههههههههههههههه

مايكل عبد الشهيد
02-02-2009, 12:30 PM
يامايكل يابنى صدقنى انا اكبرمن عمرك مرتين ونص ولزومها اية الفضايح يامايكل وبعدين ماشباب الا شباب القلب والروح صدقت ولا لاء احلفلك ولا بلاش قولى بس وبعدين هزر يا حبيبى مانت زى جورج ههههههههههههههههههههههههه

ههههههههه لا برضو ياعم ايوب انت كده مقامك محفوظ معلش كنت فاكرك فى سنى وقولت هايشتغلنى بقى هاشتغله

اسف مره تانيا ماقدرش اهزر بنفس الطريقه وانا اسف على حكايه وشك مكشوف دي صدقنى ماكنت اعرف

انت راجل كبير سنا ومقاما واحنا اتربينا على احترام الاكبر فامعلش ماتزعلش منى صدقنى ماكان قاصدي ولا كنت اعرف

sasaamad
02-02-2009, 02:33 PM
ياسلام عليك يامايكل اسرتنى بمحبتك وياريت تسمعنى ضحكتك داانت غالى علينا وبفرح ببسمتك عمو ايوب

مايكل عبد الشهيد
02-02-2009, 02:42 PM
ياسلام عليك يامايكل اسرتنى بمحبتك وياريت تسمعنى ضحكتك داانت غالى علينا وبفرح ببسمتك عمو ايوب

ربنا يخليك ياعم ايوب

sasaamad
02-02-2009, 02:49 PM
بقولك اية يامايكل الموضوع كدة هايبرد عايزين تشجيع علشان نشوف القضية وصلت لغاية فين وانا يامايكل علية اجيب لك محامى انت وميلاد يمكن تحنوا على القاضى وتاخدوا حكم مع ايقاف التنفيذ هههههههههههههههه

مايكل عبد الشهيد
02-02-2009, 02:54 PM
بقولك اية يامايكل الموضوع كدة هايبرد عايزين تشجيع علشان نشوف القضية وصلت لغاية فين وانا يامايكل علية اجيب لك محامى انت وميلاد يمكن تحنوا على القاضى وتاخدوا حكم مع ايقاف التنفيذ هههههههههههههههه

هههههههه لا ماتخافش ياعم ايوب انا نزلت موضوع للمفتش كرومبو تاني لسه هاينزل الناس هاتتشغل فيه وتنسي السرقه

armia1987
02-10-2009, 03:28 AM
هو مفيش غيره امكسوه او ادوله سلاح ميلاد

KOKO SPA
02-11-2009, 06:10 PM
بجد فكره حلوه خالص فعلا يامايكل

وبجد انتم جروب زى العسل ربنا يخليكم للمنتدى

mego1
02-18-2010, 09:35 AM
ميغاد صدقي طبعا هو كان بيشوف نفسه في التغيفزيون والنوغ مقطوع ده جامد قوي

mero monir
01-22-2012, 07:43 PM
ياااااااااااااااااااااة وحشتنى الايام دى بجدددددددددددد ووحشتونى كلكوا اوووووووووووووى