المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رجاء الصلاة من كل الاعضاء

samornotika
01-31-2009, 07:49 PM
انا بطلب من كل الاعضاء انهم يصلوا من اجل اخويا رامى عشان هو دخل الجيش بقاله اسبوعين و انا نفسى اطمن عليه صللوا انا ربنا يكون معاه و يحافظ عليه و يطمنى عليه و كمان بطلب منكم تصللولى عشان النتيجة انا اخر سنة فى كلية حقوق و ميرسى ليكم و ربنا يكون معاكم

روفــــا
01-31-2009, 10:04 PM
اولا ربنا يكون مع اخوكى وان شاء الله هيبقى مرتاح مع ان الجيش مفهوش راحة
ثانيا ان شاء الله النتيجة هتبقى حلوة لو انتى مذاكرة وواثقة وعملتى اللى عليكى
وسيبى الباقى على ربنا
ربنا موجود فى كل حال وفى كل مكان

SAMOOOOO
02-01-2009, 10:46 AM
ربنا يكون مع اخوكى ومعاكى يارب

بشفاعه جميع القديسين

Malak sokar
02-04-2009, 12:56 AM
ربنا يكون معك يااستازتنا سمورة

ويارب يرجع اخوكي بالف سلامة
بركة العدرا والقديسين يكونوا معة ويحفظوة

Nana_English
02-04-2009, 01:05 AM
ربنا معاه ياسمرة ويقويه
متقلقيش الجيش هيعلمه يتصرف هههههه
ربنا معاكى يا قمر فى الدراسة وتنجحى بتقدير

peter333
02-04-2009, 01:09 AM
باذن المسيح هيقضى احلى جيش و هتبقى ايامة كلها جميلة جدا و كلها فرح و سرور و محبة
و انتى باذن المسيح هتنجى و تجيبى تقدير عالى كمان و ربنا هيوفقك فى كل حياتك انتى و اخوكى

samornotika
02-04-2009, 01:13 AM
ميرسى ليكم كلكم روفا و سامو و ملاك و نانا و بيتر بجد بشكركم جدا على كلامكم الجميل دة ربنا يخليكم و يعوض تعب محبتكم و يفرح قلوبكم و يكون معاكم

سيزر الروش
11-09-2009, 02:19 AM
ربنا موجود يا سمورة ويطمنك يارب وباذن المسيح هتنجحى وتقدير جيد كمان ويلا ومتهربيش من الحاجة الساقعة بس ربنا يفرحك دايما ويكون معاكى ويطمنك على رامى باشاااا

fady emil
11-12-2009, 03:17 PM
ربنا يكون مع اخوكي و يطمنك عليه...صدقيني هيقضي ايام هيفتكرها طول عمره ايام في مجملها جميله بايامها الصعبه والحلوه ..صدقيني ايام الجيش الصعبه بعد ما تخلص بتبقى ذكريات في منتهى خفة الدم...والمؤكد انه مش هيحس باي ملل صعبه سهله كلها ايام وهتعدي بسرعه وهيفتكرها بانها كانت ايام ظريفه و دمها خفيف...اما انت ربنا يكون معاكي وان شاء الله هتنجحي و تجيبي اعلى التقديرات ربنا معاكوا ويحافظ عليكوا.

samornotika
11-16-2009, 01:42 AM
ربنا يكون مع اخوكي و يطمنك عليه...صدقيني هيقضي ايام هيفتكرها طول عمره ايام في مجملها جميله بايامها الصعبه والحلوه ..صدقيني ايام الجيش الصعبه بعد ما تخلص بتبقى ذكريات في منتهى خفة الدم...والمؤكد انه مش هيحس باي ملل صعبه سهله كلها ايام وهتعدي بسرعه وهيفتكرها بانها كانت ايام ظريفه و دمها خفيف...اما انت ربنا يكون معاكي وان شاء الله هتنجحي و تجيبي اعلى التقديرات ربنا معاكوا ويحافظ عليكوا.

ميرسى ليك يافادى ع ردك الجميل دة
ربنا معاك ويفرح قلبك