المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : †† أرجو الارشاد ††

غير مسجل
02-21-2009, 10:15 PM
ارجوكم حد يرشدنى ويقلى اعمل ايه انا بحب بنت ولكن مقدرتش فى يوم اقلها هذ ا الكلام خوفا على مشاعرى ولكن بعد فترة اكتشفت انها اتخطبت اعمل ايه ارجوكم سا عدونى ايه المفروض اعمله فى حياتى

خروف وراعى
02-22-2009, 04:05 AM
اخى الحبيب كل ما تقدر تعمله هو تتركها وتنسحب لان من الممكن ان تكون بتحب خطبها ولو ربنا عاوز تكون لك لحل مشكله خجلك فى ان تعرض عليها حبك والزواج واصبحت من نصيبك وكان من الممكن ان تعرض عليها حبك وهى لا تقبل لانها تحب اخر وكان من الممكن ايضا ان ترتبط بيها فتره وتكتشف بعد ذلك انها لا تصلح ان تكون شريكه للحياه لان مش كل شى بنحبه ينفع لنا ربنا يرتب دائما الصالح حاول ان تعيش بعيد عن محيط حياتها حتى تستطيع ان تنسى وتكمل حياتك ويرسل الله لك من تحبك وتعطيك ثقل قلبك

kokie
03-19-2009, 07:19 PM
المفروض تبعد خالص..و تتقبل ده من اعماقك لأننا كأبناء يسوع لا نبكى على سعادة من حولنا حتى اذا كان على حسابنا...
ثم اذا كنت تحبها حب حقيقى سوف تتمنى لها السعادة و الحب و اكيد لما تبعد هتنسى...ممكن تكون شايف نفسك مجروح و لكن فى حقيقة الأمر لم تكن كذلك و ده يتوقف على سن حضرتك ... فاذا كنت اقل من 20 سنة هتحس بألم و ستقرر انك مش هتحب بعد كدة ابدا لأن المشاعر تكون فى حالة اندفاع و لكن لما تكبر شوية هتحب من جديد و تتذكر هذه الأيام و تكون ليك ذكرى جميلة مضت تحتفظ بها فى قلبك و اذا كنت اكبر من 20 مش هتاخد وقت كتير لو حكمت عقلك قبل قلبك و هتقتنع بسهولة و هتتمنى لها السعادة فى حياتها مع شريك حياتها ... و كله بيعدى و لكن صلى و اطلب ده من ربنا ...و انا اسفة على الاطالة..

armia1987
04-10-2009, 03:09 AM
مش عارف انتا ايه رايك فى داخل نفسك

dodo 26
04-29-2009, 01:44 AM
بصراحه انا هاتجنن منك ساكت ساكت وافتكرت تتكلم بعد فوات الاوان (بعد الخطوبه يعني) سيبها طبعا تعيش حياتها وكفايه انك كنت ساكت مش ممكن تكون كانت مستنيه كلمه منك واعرف انه لو نصيبك معاها اكيد ربنا كان هايرتبها وربنا يبعتلك زوجه صالحه