المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تعارف البنت والاولاد على النت والحب عن طريق النت

roselove
03-10-2009, 08:18 PM
معلش ياجماعة هخد من وقتكم كتير بس يهامنى اعرف رايكم فى الحب عن طريق النت هل هو غلط او صح فى ناس كتير قالولى بيبقى مش كويس ياريت تقولولى رايكم واعرف ردكم معلش دوشتكم

peter333
03-19-2009, 03:38 PM
مسا الخير يا روز اذيك عاملة اية يارب تكونى بخير و فى تمام الصحة و العافية
ميرسى كتير ليكى على الموضوع الجميل دة
بس انا رائيى ان الحب غلط تماما على النت لان الحب فعل و احساس و مشاعر و تضحيةو غير كدة كتير و كل دة مينفعش يبقى على النت لازم يبقى بالتواجة فيس تو فيس و تكون العلاقة فى ضوء المسيح و تنتهى بسر الذيجة و الاكليل و حلول الروح القدس و لكن ليس بالعلاقة فى الظلام بدون حدود و نهاية
ميرسى كتير ليكى و ربنا معاكى و يحافظ عليكى و يوفقك

يسوع ربى
03-19-2009, 10:08 PM
مساء الورد اختى روزى انا رائيه ان ما ينفعش ان البنات تحب على النت لان بيتخدعوه بسرعه من الكلام الحلوه بس انا بنصح اى بنت ان تفكر كتير اوى وتساءل اب اعترفه قبل ما تقع فى الوهم انا هحكيلك على بنت كانت تدخل على الشات علشن تساله وبس وكانت مبتثقش فى اى شاب تكلموه لكن فى يوم اتعرفت على شاب حسات انوه غير اى شاب يعنى محترم وكلاموه حنين جدا وثقت فيه جدا وحبتوه كتير المهم وبعد 3اشهر طلب يشفه علشن يتكلام معه وجهن الى وجه يعنى عاوز يشفه لكن مفيش فى مره قاله عاوز يخطبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ المهم هاجيب من الاخر وبعدين طلع ايه ؟؟؟؟؟؟؟ متزوج ؟؟؟ هو ده الحب على النت

zaza2006
03-19-2009, 10:57 PM
انا رأى يا روز انه بيكون صعب ونادر جدا لو كان ناجح لانه ممكن يكون مبنى على كدب من الاساس
الحب لازم اعرفه كويس ويعرفنى اشوف تصرفاته حياته ماشية ازاى كل ده هيكون صعب عن طريق النت
حتى لو كانت فى قصص حب عن طريق النت بس ممكن تكون بنسبة 10% نجاح
ده رأى وميرسى ليكى كتير يا قمر على الموضوع المهم ده