المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الحقني يا مايكل وياكل الناس الخبيرة في الهاكر اهم ايميل عندي اتسرق

mina3338
03-10-2009, 11:34 PM
بأختصار مفيد يا مايكل
ويا كل الناس اللي بتفهم في الهاكر
انا ايميلي بتاع الياهوو اتسرق مبقاش يدخل
وانا هاموت وارجعه تاني
ياريت لو تقدرو تساعدوني في اني ارجعه

Michael_Sabry
03-13-2009, 01:56 AM
حبيبى مينا الاول واحشنى كتير وسامحنى انا لسه شايف موضوعك دلوقتى
ثانيا بجد زعلتنى لان موضوع رجوع الايميل دى صعب لو انت مش عارف بياناتك لو انت عارف بياناتك الكنت كاتبها فى الميل يئبا فى احتمال كبير انك ترجعه
ثالثا بس الموضوع دى هياخد منى وقت كتير وهو انى اسرقهولك من السرقه منك وارجعهولك ودى مش هينفع غير لو هو فاتح معايا اونلاين وللاسفف انا الايام دى مش بقعد على النت كتير ذى مانتو شايفين لانى بشتغل ومسافر على طول وماعنديش وقت عشان كده بقولك صعب لكن انت ادينى ايميلك ابعتهولى فى رساله اوفلاين على الايميل دى [email protected] وانا لو فتح معايا هرجعهولك يا حبى بس ذى مابقولك هياخد وقت كتير وربنا معاك باى

mina3338
03-13-2009, 02:14 AM
الف شكر ليك يا مايكل
بجد مش عارف اقولك ايه
هو انا للاسف
مش فاكر الكود البريدي ساعتها كاتبته ايه
لان زي ما انت عارف ساعت التسجيل بنكتب اي كلام السلام مكنش لسه الواحد عرف قيمة البيانات دي
فارت انك تسرقهولي منه تاني
وانا مقدر زنقتك ومشغولياتك
بس واضح ان ده الحل الوحيد
وانا ضيفتك علي ايمل جديد عملته
وبعتلك الايميل القديم

قلب المحيط
03-13-2009, 02:48 AM
ههههههههههههههههههههههههه ههههه

ينهار مدوحوس وانا اميلي اتسرق ومش عايز يدخل نهائي ومش فكرة الاميل الاحتياطي الي لو غيرت الباس يوصلي علية بجد

mina3338
03-13-2009, 12:46 PM
هههههههههه
هيه هيه هيه
لاقيت زميل ليا
هيه هيه هيه
تعيشي وتاخدي غيرها يا
عقل النيل

adminstor
03-05-2011, 04:54 PM
لو حافظ الايبى بتاعو او الاميل الضامن ممكن ارجعهولك لكن لو مش عارفهم بقا يبقى لازم ابعت للميل باتش وخلاص وده اخر حل ممكن استخدمو

طالبة شفاعة
03-25-2011, 08:23 PM
عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل
اية خفة الدم دة بأمانة ضحكت من قلبى انا بقى واحد بلغت عن مخالفة لية فى روابط حاططها غير امنة فى احد المنتديات تانى يوم لقيت الجهاز مفيرس ومالوش حل نزلت الويندوز جيت اركب جوجل حالف ماينزل

ماري جمال جرجس
05-13-2011, 07:17 PM
في ساعات ناس بيبقي الاميل بتاعها مهم جدا انا م عارفة لية الناس بتسرق الاميل هتستفاد اية منة