المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حياة او موت

peko1
06-15-2009, 09:03 AM
انا فى الاول حلم حياتى انى اشوفك واسلم عليك وربنا يدبر واخد البركة دى اما المشكلة هى الحمل عليا زاد اوى باباى بقالة فترة عمال يتصرف على غير طبيعتة طول اليوم بيزعق وبيشخط ولما بيدخل البيت وبيتغدى معانا عادى ولما بيبقى لسة فى وقت مبيتكلمش معان بيقعد يعمل اى حاجة فى الموبيل المشكلة انة من حوالى 10 سنين كان عندو حالة عصبية ونشكر ربنا خف منها فماما قلتلى احتمال تكون رجعتلوا تانى وهو دولقتى لدرجة انة بيتمنى لنفسة الموت وفعلا عمل حادثة وكان هيموت بس ربنا ستر وكانت اصابات خفيفة وهو حاسس انة مفيش حد بيحبة وانة معاش حياتة لانة الصبح فى الشغل وبليل بيروح المحل وفيوم بكلمة وبقولة مجد سيدك توة ومردش قولتلة تانى توة تانى مع العلم انة هو الى كان دايما بيقولهالى دايما وكان فى صور قديسين معاة بياخدها دايما معدش بياخدها فانا حاسس انة ممكن يكون علية شطان لان معدش بيروح الكنيسة ولا بيتناول غير انى عرفت من فترة انة فى واحد غير مسيحية بتتصل بية وبتعاكسة فى الاول هو كان بيصدها بس بعدك كدا استجاب ليها فى الكلام وبقى بيبعتلها رسايل غير محترمة ومعرفش حدود العلاقة اية بس الى انى باباى بيضيع منى ومش عارف اعملة اية وهو كان شخص طيب وعطوف اوووى معدش بيتكلم معانا ولا بيشترك فى اى حاجة معانا حاسس اننا كلنا بنتامر علية فانا ارجو منك ياسيدنا انك تعرفنى اية الى من خلالة ممكن اعرف ان كان علية فعلا شيطان ولا دى الحالة القديمة انا محتار ومقدرش ولا انى اودية لدكتور امراض عصبية لانها هتخلية يثور اكتر والحالة هتزيد ارجوك عاوز بابا يرجعلنا زى الاول ارجو المشورة وانك تصلى من اجلنا........

* انا بشكر الموقع الاول على المجهود العظيم الى بيعملة وارجو الرد عليا ياما انهم يعرفونى الحلقة هتتزاع امتى على
ctvاوتبعتولى الرد على الموقع او على الايميل بتاعى [email protected] وارجو توصلوا الرسالة كما هى
لاهمية التفاصيل وصلوا من اجلى ومفيش شىء ممكن ارد بية على الخدمة دى سلام*

@ حبيب مار جرجس @
07-22-2009, 04:28 AM
سلام الرب يسوع المسيح له المجد يكون مع الكل .
بأزن يسوع المسيح له المجد سؤالك هايكون امام سيدنا
البابا في اجتماع يوم الأربعاء الموافق 22 / 07 /2009