المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الفتور الجنسى

samih_samih
07-09-2009, 12:12 AM
مشكاتى انى متزوجة وام لطفلين وبحب زوجى جدا جدا بس دايما بكره العلاقة الحميمة بينى وبينه ومش عارفة ايه السبب .هو من جهته حنون وصبور وعيوبه بسيطة بس مش هى ده المشكلة المشكلة فى انا وليها جذور بسبب التربية والختان وخيانة ابويا لامى وحاجات تانية ومش عارفة اعمل ايه لان الموضوع زاد هذه الايام وبشعر بنفور مستمر وهو ملاحظ عليا وخايفة يأثر على حياتنا

aymonded
07-09-2009, 12:32 AM
سلام لنفسك يا محبوبة الله ، المشكلة أساسها مشكلة نفسية بحته وتحتاج استشارة طبيب نفسي له خبرة ، ويفضل طبيبه لكي لا يكون هناك إحراج عند الكلام ، عموماً سأبحث عن طبيب أو طبيبة نفسيه تقدر أن تفيدك بالرسائل الخاصة ، والله واعلم هاعرف أوصل لطبيب أو طبيبة ذو خبرة أم لا ، ولكن سأحاول جاهداً ...

وسأضع قريباً رأي طبيب نفسي في هذه المشكلة ، أقبلي مني كل تقدير واحترام لشخصك الحلو ، النعمة معك

menalouka
07-09-2009, 12:36 AM
أختى العزيزة
أنا مع الأخ أيمن
وبرضه من رأيى تقابلى نيافة الأنبا بولا وتقعدى معاه قعدة بنت مع أبوها
وأكيد هيفيدك كتير
وربنا موجود

buffon italy
07-13-2009, 06:45 AM
أنا مش هقدر أزود حاجه ع الكلام اللى أتقال بس بجد كل اللى أنا عاوز أقوله أن ختان البنات ده كارثه و من ضمن المصايب اللى موجوده عندنا فى مصر و اللى بننفرد بيها حتى عن الدول العربيه المتخلفه اللى حوالينا لأنه أصلا عاده أفريقيه و سبحان الله ما وصلتش غير لمصر المحروسه بس فى كل دول شمال أفريقيا قال يعنى البلد ناقصه بلاوى .عموما ياريت محدش يعمل كده فى بنته لأنه تقريبا بيقتلها نفسيا ومعنويا و جنسيا.و يارب نعيش لحد ما نشوف مصر مفيهاش ختان بنات زى ما قدرنا قبل كده نقضى على شلل الأطفال قولوا آمين

buffon italy
07-13-2009, 07:06 AM
أنا مش هقدر أزود حاجه ع الكلام اللى أتقال بس كل اللى أنا عاوز أقوله أن ختان البنات ده بجد كارثه و من ضمن المصايب الموجوده عندنا هنا فى مصر و اللى للأسف بننفرد بيها حتى عن الدول العربيه المتخلفه اللى حوالينا لأنه أصلا عاده أفريقيه متخلفه و سبحان الله ما وصلتش غير لمصر بس فى كل دول شمال أفريقيا قال يعنى البلد ناقصه بلاوى.عموما ياريت محدش يعمل كده فى بنته لأنه تقريبا بيقتلها معنويا و نفسيا و أساسى جنسيا. و يارب نعيش لحد ما نشوف مصر مفيهاش ختان بنات زى ما شوفناها قبل كده مفيهاش شلل أطفال قولوا آمين