المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : طلب ضرورى

مجدى ابن يسوع
05-02-2007, 03:13 PM
انا بقلها قلب جامد دة احسن موقع قبطى مسيحى مش مجملة حقيقى بس انا عاوز طلب وياريت تدورلى عله وتجبهولة انا عاوز فيلم ابراهيم ابو الاباء وفيلم اخر درورى جدا جدا لازم الفيلمن دول ضرورى ياريت تقدرو تجبوهم الفيلم التانى فيلم يعقوب وبعد كة اقلكم الف الف مليون شكر ليكم اوى

Team Work®
05-03-2007, 12:30 AM
صدقنى جارى البحث عن الطلب بتاعك صدقنى بندور علية صدقنى

beshoy_pepsi
05-03-2007, 08:30 AM
انا عندى فيلم ابراهيم لو عايزينة

IO-Mena
05-03-2007, 08:38 AM
بييشو لو عندك الفيلم مش تتردد انك بأذن المسيح تحطه عادى لو فى اى مشكلة فى الرفع ارفع على ميجا ابلود وانا هانزله وهابقى هارفعه من تانى علاشن يعنى لو كنت عايز حل اسهل للرفع لانى ميجا ابلود سريع فى الرفع والتحميل منه

قرر بأذن المسيح

سلام الرب يكون معكم ويملأ قلوبكم نعمة ومحبة

مجدى ابن يسوع
05-03-2007, 09:17 PM
ياريت تنزل الفيلم دة وتحاول تلقيلى فيلم يعقوب او يوسف الصديق لو عندك التنين متبخلش علينا وشكرا اوى ليك

جرجس عبد المسيح
05-04-2007, 07:24 PM
انا عاوز فيلم يعقوب وفيلم ابراهيم ضرورى جدا للاهمية ربنا يبارككم وعوض تعب محبتكم الغالية دى ياريت بس لو لقيت اى فيلم من سلسلة ابطال الايمان الى هما مقدمين من موقع دار الكتاب المقدس تجبهلنا اى فيلم يكون قدامك وشكرا اوى

جرجس عبد يسوع المسيح
05-05-2007, 05:37 PM
ياريت حضرتك تحط فيلم ابراهيم انت بطول اوى لما تجبلنا حاجه

Team Work®
05-05-2007, 06:39 PM
معلش اخى جرجس بس نعمل اية على النت

مش تقلق

جرجس عبد يسوع المسيح
05-05-2007, 08:15 PM
ياريت بس تنزل الفيلم بسرعة لانى اكتر من مرة اطلبة وياريت كمان يكون على موقع تحميل سهل وياريت ميكنش على موقع ميجا ابلود لانى متعئد منة شكرا ليك اوى

جرجس عبد يسوع المسيح
05-06-2007, 10:49 PM
ضرتك من اول ماسجلت نفسى فى المنتدى وبقيت عضو مفيش اى طلب طلبتة اى حدجابهولى هو مش دة قسم الطلبات لو حضرتك مش عتجيبة قلى انا المدة دى مستنيك لما تنزل الفيلم مش معقول كدة ياريت تخلصنى بسرعة علشان انا اتخنقت فعلا من الانتظار

جرجس عبد يسوع المسيح
05-06-2007, 10:54 PM
حضرتك من اول ماسجلت نفسى فى المنتدى وبقيت عضو مفيش اى طلب طلبتة اى حدجابهولى هو مش دة قسم الطلبات لو حضرتك مش عتجيبة قلى انا المدة دى مستنيك لما تنزل الفيلم مش معقول كدة ياريت تخلصنى بسرعة علشان انا اتخنقت فعلا من الانتظار

beshoy_pepsi
05-06-2007, 11:25 PM
بييشو لو عندك الفيلم مش تتردد انك بأذن المسيح تحطه عادى لو فى اى مشكلة فى الرفع ارفع على ميجا ابلود وانا هانزله وهابقى هارفعه من تانى علاشن يعنى لو كنت عايز حل اسهل للرفع لانى ميجا ابلود سريع فى الرفع والتحميل منه

قرر بأذن المسيح

سلام الرب يكون معكم ويملأ قلوبكم نعمة ومحبة

صدق الميجا ابلوووووووود غلس وانا مش لاقى موووووقف رفع حلووووووو

جرجس عبد يسوع المسيح
05-19-2007, 10:16 PM
يعنى حضرتك سكت على كدة ارجوك ارفعة على اى موقع تانى لانى نفسى اتفرج عليه يارب تهتم شوية عن كدة وتحاول

beshoy_pepsi
05-21-2007, 12:35 AM
يعنى حضرتك سكت على كدة ارجوك ارفعة على اى موقع تانى لانى نفسى اتفرج عليه يارب تهتم شوية عن كدة وتحاول

انا مهتم صدقنى :36_11_8: وهرفعهووووووووووولك بس طولة البال تهد جبال يعنى استنى شووووووووووية وووصدقنى انا مديك كلمة هرفعلك فيلم ابراهيم

جرجس عبد يسوع المسيح
06-13-2007, 09:52 AM
يارب سهلها

masrawyalex
06-14-2007, 11:02 AM
انا نفسى فى شريط يا رب ارحم

جرجس عبد يسوع المسيح
06-25-2007, 04:24 PM
حضرتك قلتلى انا مديك كلمة الكلمة دى لحد دلوقتى لسة منفزتهاش انا عارف انك تعبت كتير فى اعداد الافلام ورفعها لكن انا بشكرك جدا جدا جدا انا الفيلم لو لقية سى دى كنت جبته على طول ومتأخرتش لكن ملقتهوش قلت لحضرتك احتمال تعرف تصرف في الفيلم لكن للاسف لحد دلوقتى حضرتكم معملتش حاجه ولانى مراعى تعبك معا كل الاعضاء بقلك شكرا ليك وربنا يقويك انا من رأى تشوف اخواتى الاعضاء الافلام الى عوزنها وانا مش عتعبك معايه اكتر من كدة انا عارف انى تعبتك... المسيح يقويك

جرجس عبد يسوع المسيح
07-15-2007, 03:47 PM
مفيش الكلمة حضرتك خلاص رجعت فى كلمتك بقالى الطلب دة اكتر من5شهور ومحدش اهتم ياريت ترد تقلى عتجيب الفيلم ولة خلاص مفيش افلام علشان اعرف موقفى لانى مستنيك لحد دلوقتى لو مش عندك قول علشان يبقى عندى علم مش تسكت وخلاص انا استنيت شوية وحضرتك بتقلى طولت البال بتهد الجبال طولت البال دى طولت جدا الامتحانتا خلصت دة لو كنت بتمتحن يعنى الكل فاضى منتظر الرد ربنا يقويك..

ToMa
07-16-2007, 03:05 PM
اولا احب اشكرك على طريقتك الرقيقة فى طلب الفيلم

ثانيا بإذن يسوع قريب جدا الفيلم هيكون موجود فى قسم الافلام

ثالثا شكرا لانتظارك بدون كلل او ملل او خنقة

ربنا معاك ويبارك حياتك

جرجس عبد يسوع المسيح
08-26-2007, 04:30 PM
ارجو منكم انكم تحولة تجيبة فيلم ابراهيم من سلسلة افلام ابطال الايمان انا مستنى الرد ربنا يقويك ويعوض تعب محبتكم

s_f_s
02-29-2008, 09:35 PM
شكراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا