ุงู„ู…ุณุงุนุฏ ุงู„ุดุฎุตูŠ ุงู„ุฑู‚ู…ูŠ

ู…ุดุงู‡ุฏุฉ ุงู„ู†ุณุฎุฉ ูƒุงู…ู„ุฉ : ุงุตุนุจ ุณุคุงู„ ุงุฎุทุฑ ุงุฎุชูŠุงุฑ !!!!!

marmarina
05-02-2007, 03:17 PM
:36_3_15:
ู‡ู„ ุชู‚ุจู„ ุจุดุฑูŠูƒ ุญูŠุงุชูƒ (ุงุจูƒู… ูˆู„ุง ุฃุตู…).. ุฌุงูˆุจ ุจูƒู„ ุตุฑุงุญุฉ ูˆุจุฏูˆู† ู…ุฌุงู…ู„ุฉ ..
ู…ูˆุถู€ู€ูˆุน ูˆุงุชู…ู†ู‰ ุงู„ูƒู„ ูŠุฌุงูˆุจ ุจุตุฑุงุญู‡..

ุงูˆู„ ุดูŠ ((ูุชุงุฉ)) :-

ู„ู€ู€ูˆ ูƒูู€ู€ู†ุชู ู…ุฎู€ู€ุทูˆุจุฉ ุฃูˆ ุชู‚ุฏู… ู„ูŠูƒู‰ ุฅู†ุณุงู†..
ู…ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ุคุฏุจ..
ุตุงุญุจ ุฃุฎู„ุงู‚ ุนุงู„ูŠู‡ ..
ู„ู€ู€ุฏูŠู‡ ูˆุธูŠูู‡ ู…ู€ู€ุฑู…ูˆู‚ู‡..
ู…ู€ู€ุญุชู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ุฑู…..
ูˆุณู€ู€ู€ู€ูŠู…..
ู„ุฏูŠู‡ ุงู„ู‚ุฏุฑุฉ ุนู„ู‰ ุชูˆููŠูŠุฑ ูƒู„ ู…ุชุทู„ุจุงุช ุงู„ุญูŠุงุฉ ุงู„ู€ู€ุฒูˆุฌูŠู‡..
ูˆู„ูƒู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู† ุฃุจูƒู€ู€ู€ู€ู… >> ู„ุงูŠุชู€ู€ูƒู„ู…
ู‡ู€ู€ู„ ุชู€ู€ู‚ุจู„ูŠู€ู€ู† ุจู‡ ุฒูˆุฌุง ู„ูƒุŸ

ุซุงู†ูŠ ุดูŠ ((ุดุงุจ)) :-

ู„ู€ู€ูˆ ุฃุญุจุจุช ุฃูŠู‡ุงุง ุงู„ู€ู€ู€ู€ุฑุฌู„ ุฅู…ู€ู€ู€ุฑุฃุฉ
ุฌู…ูŠู€ู€ู€ู€ู„ู‡..
ุฐุงุช ุฃุฎู„ุงู‚ ุนุงุงุงู„ูŠู‡ ูˆู…ุชุฏูŠู†ุฉ ..
ู…ู€ู€ุญุชู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ุฑู…ู‡..
ู‚ุงุฏุฑุฉ ุนู„ู‰ ุชุญู…ู„ ู‡ู…ูˆู… ุงู„ูƒู€ู€ูˆู† ู…ู† ุฃุฌู„ูƒ..
ุญู†ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ูˆู†ู‡..
ู…ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ุคุฏุจู‡..
ูˆู„ูƒู€ู€ู€ู€ู€ู€ู† ุงูƒุชุดูุช ุงู†ู‡ุง ุฎู€ู€ู€ุฑุณุงุก >> ู„ุงุชุชูƒู€ู€ู€ู€ู€ู„ู…
ู‡ู€ู€ู„ ุชู‚ุจู„ ุจู‡ุงุง ุฒูˆุฌู€ู€ู€ุฉู‹ ู„ูƒุŸุŸ
.........................................

ุฃุชู…ู†ู‰ ุงู„ูƒู„ ูŠุดุงุฑูƒ ุจู†ุงุงุงุช ูˆุดุจุงุงุจ
ูˆุงุชู…ู†ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู€ู‰ ุชูƒูˆู† ุงู„ุฃุฌุงุจุงุช ุตุฑูŠุญู‡..
(( ูˆุชู‚ูˆู„ูˆุง ุงู„ุงุณุจุงุจ ุฅู„ูŠ ุชุฎู„ูŠูƒู… ุชูˆุงูู‚ูˆู† ุงูˆ ุชุฑูุถูˆู† .. ))
:36_13_1: :36_13_1: :36_13_1:

Team Workยฎ
05-03-2007, 02:53 AM
انا واحد من الناس اقبل وبشدة رهيبة واكون اسعد انسان فى الدنيا واشكر ربنا طول حياتى على النعمة دى

والاسباب معروفه للجميع

marmarina
05-03-2007, 03:23 PM
اشكرك هيما على مرورك
وعلى ردك الجميل اوى ده

peter_pop18
05-03-2007, 03:42 PM
+بصي لو الفتاه دي بتحبني وانا بحبها فعلا يبقي هوافق بدون اي تردد +
الاسباب عشان مافيش حاجة اقوي من المحبة
وشكرا علي الموضوع الرائع دة

marmarina
05-03-2007, 03:46 PM
مرسى يا بيتر على ردك الرائع ده
وربنا معاك ويحفظك

Narmar
05-03-2007, 03:47 PM
عارفه يا مارينا انا من الناس اللى هتقبل مش كلام و خلاص بس عشان ان فعلا انا ولاد خالى 2 صم وبكم وفعلا انا قريب منهم وبحبهم جدا وبحب كل الفئه دى بس على فكره الموضوع مكنش لازم تعمليه على الصم اولبكم بس انا شايف المفروض الكلام ده يتطبق على كل زوى الأحتياجات الخاصه يعنى زى اللى عنده حاجه فى رجله كده ...

marmarina
05-03-2007, 03:58 PM
انا يا نارمر مش محددة شخص بعينه
انا مش قصدى انى اجرح بيى حد انا بس كنت عايزة ارائكم فى موضوع زى ده
لانه مهم جدا لان بجد انا شوفت حلات زى كده كتير وكمان انا كنت بخدم خدمة اعاقه
فعلشان كده انا كنت عايزة اعرف هل الناس الى زى دى ممكن انها تعيش حياة طبيعيه جدا تتجوز وتخلف
زى ما احنا عيشنها بالضبط
هو ده قصدى
لو يا جماعه الموضوع مش عجبكم ممكن يتشال
بس بصراحه انا شيفه انه موضوع مهم جدا
شكرا ليك يا نارمر

ุงู„ู„ุฉ ูŠุฑุนุงู†ู‰
05-04-2007, 03:59 PM
لو بحبة هوافق بس كل بنت نفسها تسع كلمة بحبك من شريك حياتها ويترى هيقدرو يفهمو بعض دة سوال صعب الاجابة علية

marmarina
05-04-2007, 10:11 PM
انا بقى ليه سؤال ليكم كلكم
بالنسبه للولاد لو شوفت بنت معاقه اى ان كانت نوع اعقتها
وحبتا بشده واتمسكت بيها وقولت فى نفسك ان انا عايز البنت دى
او هى دى البنت الى انا عايز اكمل معاها بفيت حياتى
بس للاسف الشديد روحي علشان تتكلم مع بباك وممتك اول مسمعو انها بنت معاق رفضوا الموضوع ده تماما وقلولك لو جيبت سيرت الموضوع ده تانى انت مش ابنى ولا اعرفك
ياريت تتنقشوا فى النقطه دى وتقولوى ايه رايكم
مستنيه مشاركتكم

Narmar
05-05-2007, 04:20 AM
بصي يا مارينا هقولك حاجه
احنا ممكن ناخد الموضوع من زاويه تانيه اوكى

مثلا انا دلوقتى بحب واحده معينه
او واحده بتحب واحد معين
ولدرجه عاليه جدا
وفجأه
حصلت الأعاقه دى عن طريق حادثه مثلا او عن طريق اى حاجه جت باراده ربنا مثلا حاجه جت فى العين مثلا حاجه عملت صمم
اى حاجه ربنا سمح بيها للشخص ده ( بعد الشر عنكم كلكم طبعا ) .
فى الوقت ده هل هيرضي يكمل معاها
هل هى هترضي تكلمل معاه
هوهو نفس الفكره بس حبيت ازود النقطه دى لو العجز جة مفاجئ مش شئ قديم ده قصدى
بس على العمووووم اللى عاوز اقوله كرأى يعنى
انا لما بحب شخص وهرتبط بيه يبقى عشان 3 حاجات اساسين بعد كده اى حاجه تيجى مش مشكله عندى
اول حاجه عشان مخه هو وتفكيره وقوه زكائه وملاحظته
تانى حاجه مدى ارتباطه بربنا وده شئئ مهم جدا
تالت حاجه اسلوبه
وفى حاجات تانيه كتيير بس دى حاجات اساسيه
شكرا ليكى مارمارينا على الموضوع الأكثر من رائع ده بجد موضوع يشد فعلا .

marmarina
05-05-2007, 08:35 PM
اشكرك نارنر
بس برده مجوبتش على سؤالى
لو شوفت بنت معاقه اى ان كانت نوع اعقتها
وحبتا بشده واتمسكت بيها وقولت فى نفسك ان انا عايز البنت دى
او هى دى البنت الى انا عايز اكمل معاها بفيت حياتى
بس للاسف الشديد روحي علشان تتكلم مع بباك وممتك اول مسمعو انها بنت معاق رفضوا الموضوع ده تماما وقلولك لو جيبت سيرت الموضوع ده تانى انت مش ابنى ولا اعرفك
هتعمل اي يا نارمر

ู…ุฑู…ูˆุฑู‡
05-06-2007, 07:31 AM
ุงู†ุง ู‡ู‚ุจู„
ู„ู„ุงุณุจุงุจ ูƒุชุชุชุชุชุชุชุชูŠุฑ ุฌุฏุงุงุง
ุงูˆู„ ุญุงุฌู‡ ู…ู…ูƒู† ุงู„ู‰ ูŠูƒูˆู† ู…ุด ุจูŠุชูƒู„ู… ุงุญุณู† 5000000000 ู…ุฑู‡ ู…ู† ุงู„ู‰ ุจูŠุชูƒู„ู… ูˆ ูŠูƒูˆู† ุจูŠุญุจู†ู‰ ุงุชุฑ ู…ู† ุงู‰ ุญุฏ
ูˆ ุซุงู†ูŠุง ู„ูˆ ุนู„ู‰ ูƒู„ู… ุจุญุจูƒ ุงู„ุจู†ุช ุงู‡ ุจุชุญุจ ุชุณู…ุนู‡ุง ุจุณ ุฏู‡ ู…ุด ุณุจุจ ูŠู…ู†ุนู†ู‰ ู…ุง ู‡ูˆ ู…ูƒู† ูˆุงุญุฏ ูŠู‚ุนุฏ ูŠุนูŠุฏ ูˆ ูŠุฒูŠุฏ ููŠู‡ุง ู…ู† ุบูŠุฑ ู…ุญุฏ ูŠุญุณ ุจุณ ุฏู‡ ู…ุฌุฑุฏ ู…ู† ุงู†ู‡ ูŠุจุตู„ู‰ ู…ู…ูƒู† ุงูู‡ู… ู‡ูˆ ุนุงูŠุฒ ุงูŠู‡
ุงู†ุง ุงู‚ุจู„ ูˆ ุจูƒู„ ูุฑุญ ุงูƒุชุฑ ู…ู† ุงู‰ ุญุงุฌู‡ ุฏู‡ ุฑุฃู‰
ูˆู…ูŠุฑุณู‰ ุจุฌุฏ ู„ู„ู…ูˆุถูˆุน ุงู„ุฑุงุฆุน ุฏู‡

marmarina
05-06-2007, 12:58 PM
ุงู†ุช ูƒู„ูƒู… ุจุชู‚ูˆู„ูˆ ู‡ู‚ุจู„ ุจุณ ูŠุง ุฌู…ุงุนู‡ ุงู†ุชู… ู…ู…ูƒู† ุชู‚ุจู„ูˆุง ุจุณ ุงู‡ู„ูŠูƒู… ุนู…ุฑู‡ุง ู…ุง ู‡ุชูˆุงูู‚ ุนู„ู‰ ูƒุฏู‡
ุณุนุชู‡ุง ู…ู…ูƒู† ุชุนู…ู„ูˆุง ุงูŠู‡
ุงุฑุฌูˆุง ุงู„ุฑุฏ
ุจุตุฑุงุญู‡
ุดูƒุฑุง ู„ูŠูƒู‰ ู…ุฑู…ูˆุฑุฉ

ู„ูˆู†ุฌูŠู†ูˆุณ
05-06-2007, 04:06 PM
ุงูŠู‡ ูŠุงุฌู…ุงุนุฉ ูƒู„ูƒู… ู…ูˆุงูู‚ูŠู†

ุงู†ุง ู…ุด ู…ูˆุงูู‚ ุงุนุชู‚ุฏ ุงู†ู‡ ู…ู…ูƒู† ูŠูƒูˆู† ุงู„ุชุนุงู…ู„ ุจูŠู†ุง ุตุนุจ ูˆุงู„ุตูˆุจุฉ ุฏู‰ ู‡ุชุนู…ู„ ู…ุดุงูƒู„ ูƒุชูŠุฑ ุจุณ ุงู„ู…ุดูƒู„ุฉ ุงู† ุงู„ุดุฎุต ุฏุง ู…ุงู„ูˆุด ุฐู†ุจ ูู‰ ุงู„ู„ู‰ ุญุงุตู„ ู…ุนุงู‰ ูŠุนู†ู‰ ุงู„ูˆุงุญุฏ ุถู…ูŠุฑู‡ ู‡ูŠุชุนุจุฉ ุฌุฏุง ู„ูˆ ู‚ุงู„ ู…ุด ู…ูˆุงูู‚

ุงู„ุญู„ ุงู„ูˆุญูŠุฏ ุงู†ู†ุง ู†ุตู„ู‰ ู…ู†ู‚ุนุด ูู‰ ุงู„ุชุฌุฑุจุฉ ุฏู‰

ู„ูˆู†ุฌูŠู†ูˆุณ

marmarina
05-06-2007, 07:13 PM
ุงู†ุง ุงุดูƒุฑูƒ ู„ูˆู†ุฌูŠู†ูˆุณ ุนู„ู‰
ุตุฑุงุญุชูƒ
ุฑุจู†ุง ูŠุนูˆุถูƒ

beshoy
05-08-2007, 09:20 PM
ุงู†ุง ุจู‚ูˆู„ ุงู„ุงุณุงุณ

ุงู„ุงุนุฌุงุจ ูˆุงู„ุงู‡ุชู…ุงู… ุงู„ู…ุชุจุงุฏู„ ุจูŠู† ุงู„ุทุฑููŠู† ุงุณุงุณู‰

ู„ุงู†ู‡ ุจุฏูˆู† ู„ุง ูŠูˆุฌุฏ ุงุฑุชูŠุงุญ

ุงู„ู„ู„ู‡ ุทุจุนุง ู„ุงุฒู… ูŠูƒูˆู† ู…ูˆุฌูˆุฏ ูู‰ ุงู„ูˆุณุท

ู„ูˆ ู…ู† ุนู†ุฏ ุงุฑุฏุชู‡

ูŠู…ุดู‰ ุจุณู‡ูˆู„ุฉ ุฌุฏุง

marmarina
05-08-2007, 09:24 PM
اشكرك يا كينج
ربنا يعوض تعب محبتك

ุชูˆุชุฉ
05-11-2007, 03:52 AM
موضوع جميل اوى

انا فعلا وقت فى موقف زى ده بالظبط

اتعرفت عليه وارتبطنا ببعض وكان عايز يجى يقابل اهلى

لكن لما راح كلم علتة رفضت

وانا طبعا مش ممكن اوافق غير لما اهله يكونوا موفقين ومرحبين كمان

هم عندهم حق من حقهم يفرحوا بابنهم ويتمنوا له احلى وحدة فى الدنيا

لكن انا برده مليش ذنب فى ده يعنى انا مخترتش الاعاقة دى لنفسى

كل الناس اللى قالت موافقة دى بتتكلم وبس

لكن عند الخطوة الفعلية هايترددوا بدل المرة 1000 مرة

الحكاية مش قاصرة على الصم والبكم بس

زى ما يكون اللى عنده اعاقة اتحكم عليه انه ميعيش ومايحبش

ولا المفروض يجى على باله فى يوم انه يتجوز

وينسى انه ممكن يبقى اب او تبقى ام

marmarina
05-11-2007, 09:58 PM
بصى يا حبيبة قلبى الموضوع مش زى مانتى متخيلاه
ثقى يا حببتى ان ربنا هيبعتلك ولد يحبك ويحترمك ويقدرك
وعيزاكى كمان تثقى بمحبة ربنا ليكى محبة ربنا ليكى هتغنيكى من محبة اى انسان
ان نسية الأم رضيعها فأنا لا انساكم

ุชูˆุชุฉ
05-12-2007, 02:19 AM
اشكرك ياحبيبتى على الكلام الحلو ده

بس انا بكلمك عن نظرة الاهل للموضوع

لكن انا اشكر ربنا انا مبسوطة بحياتى يكفينى ان ايد ربنا دايما ظاهرة فيها

love_lorn199
11-02-2007, 02:02 PM
ุงู†ุง ู…ุด ู‡ูƒุฏุจ ุนู„ูŠูƒู‰ ู…ุด ู‡ูˆุงูู‚ ุนู„ุดุงู† ุงู†ุง ุนุงุฑู ู†ูุณู‰ ู…ู…ูƒู† ุงูˆุงูู‚ ุจุณ ุจุนุฏูŠู† ู‡ุญุณ ุจุงู†ู‰ ุธู„ู…ุช ู†ูุณู‰ ูˆ ุจุงู„ุชุงู„ู‰ ุงู†ุง ูƒุฏุฉ ู…ู…ูƒู† ุงุธู„ู…ู‡ุง

ุงุณุงู…ู‡
11-15-2007, 11:35 AM
ุตุฏู‚ู†ู‰ ูˆู…ู† ูƒู„ ู‚ู„ุจู‰ ุจู‚ูˆู„ู‡ุง ู„ูˆ ู‡ู‰ ุชุญุจู†ู‰ ุจุญู‚ ูˆุญู†ูˆู†ู‡ ูˆู…ุชุฏูŠู†ู‡ ูˆุจู†ุช ุงู„ู…ุณูŠุญ ุจุฌุฏ ูˆู…ุณุชุนุฏู‡ ู„ุชุญู…ู„ู†ู‰ ูˆุชุญู…ู„ ู…ุดุงูƒู„ ุงู„ุญูŠุงู‡ ู…ุนู‰ ูˆู…ู† ุงุฌู„ู‰ ุญุชู‰ ู„ูˆ ูƒุงู†ุช ุฎุฑุณุงุก ุณุงุชุฒูˆุฌ ุจู‡ุง ูˆุงูƒูˆู† ุดุงูƒุฑ ู„ุฑุจู‰ ูˆุจุจุณุงุทู‡ ูŠู…ูƒู† ุงุชุฒูˆุฌ ูˆุงุญุฏู‡ ุชูƒูˆู† ุชุชูƒู„ู… ูˆุจุนุฏ ุงู„ุฒูˆุงุฌ ูŠุญุฏุซ ู„ู‡ุง ุดูŠู‰ ูŠุฌุนู„ู‡ุง ุชุตุจุญ ุฎุฑุณุงุก ู…ุงุฐุง ุณุงูุนู„ ูˆู‚ุชู‡ุง ุงู„ู‚ู‰ ุจู‡ุง ูู‰ ุงู„ุดุงุฑุน ู…ุณุชุญูŠู„ ุทุจุนุง

remonvector
11-23-2007, 03:07 AM
ุทูŠุจ ู…ู…ูƒู† ู†ุณุชุจุนุฏ ุงู„ุตู… ูˆุงู„ุจูƒู… ูˆู…ู…ูƒู† ู†ู‚ูˆู„ ุงุฐุง ูˆุฌุฏุช ูƒู„ ู…ุชุทู„ุจุงุช ุดุฑูŠูƒุฉ ุญูŠุงุชูƒ ููŠ ุงู†ุณุงู†ุฉ ู„ูƒู† ุดูƒู„ู‡ุง ุบูŠุฑ ู…ู‚ุจูˆู„ ุนู„ูŠ ุงู„ุงุทู„ุงู‚ ู‡ู„ ุชูˆุงูู‚ ุงู† ุชุชุฒูˆุฌู‡ุง

ู…ูŠู†ุง ู†ุดุฃุช
12-11-2007, 05:30 PM
ุจุงู„ู†ุณุจู‡ ู„ูŠ ุทุจุนุง ุงู‚ุจู„ ู„ุงู† ู…ู† ูƒุฑู… ุฑุจู†ุง ุนู„ูŠู†ุง ุงู†ู‡ ู„ูˆ ุงุฎุฐ ุญุงุฌู‡ ู…ู† ุงู„ุงู†ุณุงู† ุจูŠุนูˆุถู‡ ุจุญุฌุงุช ูƒุซูŠุฑู‡ ุงู„ุนูŠุจ ุงู„ุญู‚ูŠู‚ูŠ ู„ุงุงู†ู‡ ุงุตู… ุงูˆ ุงุจูƒู… ูˆู„ุงูƒู† ุงู„ุนูŠุจ ุงู„ุญู‚ูŠู‚ูŠ ุงู† ูŠูƒูˆู† ุงุนู…ูŠ ุงู„ู‚ู„ุจ ูˆุงู„ุญุณ

ู…ูŠู†ุง ู†ุดุฃุช
12-11-2007, 05:36 PM
ุดูˆููŠ ุงู„ุณุคุงู„ ุงู„ุซุงู†ูŠ ุนู„ูŠู‡ ุชุญูุธ ู„ุงู† ู„ูˆ ุงู†ุณุงู†ู‡ ุญู„ูˆู‡ ุงู„ุทุจุน ูˆุงู„ุฑูˆุญ ู„ุงุฒู… ุชุนูƒุณ ุนู„ูŠ ุดูƒู„ู‡ุง ุงู„ุฎุงุฑุฌูŠ ุจุบุถ ุงู„ู†ุธุฑ ุนู† ู…ู„ุงู…ุญ ุงู„ูˆุฌู‡ ูˆุจุนุฏูŠู† ุฎู„ูˆ ุจุงู„ูƒู… ุงู„ุงุฑุทุจุงุท ู‚ุงุฆู… ุนู„ูŠ ุงุดูŠุงุก ูƒุซูŠุฑู‡ ุบูŠุฑ ุงู„ู…ุธู‡ุฑ ู„ุงู† ููŠ ุงู„ุงุฎุฑ ู…ู‡ู…ุง ุงู„ุงู†ุณุงู† ูŠูƒูˆู† ูˆุณูŠู… ูˆุฌู…ูŠู„ ู…ุน ุชู‚ุฏู… ุงู„ุนู…ุฑ ุจูŠุฒูˆู„ ูƒู„ ุฏู‡ ูˆูŠุจู‚ูŠ ุงู„ุดุฎุตูŠู‡ ูˆุงู„ุงุฎู„ุงู‚ ูˆุฌู…ุงู„ ุงู„ุฑูˆุญ ู‡ูˆู‡ ุงู„ูŠ ู…ุงูŠุชุตุจุด ุจุงู„ุดูŠุฎูˆุฎู‡ ูˆุจุฎู„ุงู ุงู† ุดุฑูŠูƒู‡ ุญูŠุงุชูŠ ุงู„ูŠ ุญุงุชุฑุจูŠ ุงูˆู„ุงุฏูŠ ุจุงู„ุทุฑูŠู‚ู‡ ุงู„ูŠ ุงู†ุง ุงุชู…ู†ู‡ุง ู…ู…ูƒู† ุชุฑุจูŠู‡ู… ุจุฌู…ุงู„ ุงู„ู…ู„ุงู…ุญ ูˆู„ุง ุจุฌู…ุงู„ ุงู„ุฑูˆุญ ูˆุงู„ุงุฎู„ุงู‚ ุงู„ุญู„ูˆู‡

ู…ุฎุชุงุฑ
12-19-2007, 02:35 AM
:10600::em4500::em18::7:ุนุงุฑูู‡ ูŠุง ู…ุงุฑูŠู†ุง ุงู†ุง ู…ู† ุงู„ู†ุงุณ ุงู„ู„ู‰ ู‡ุชู‚ุจู„ ู…ุด ูƒู„ุงู… ูˆ ุฎู„ุงุต ุจุณ ุนุดุงู† ุงู† ูุนู„ุง ุงู†ุง ูˆู„ุงุฏ ุฎุงู„ู‰ 2 ุตู… ูˆุจูƒู… ูˆูุนู„ุง ุงู†ุง ู‚ุฑูŠุจ ู…ู†ู‡ู… ูˆุจุญุจู‡ู… ุฌุฏุง ูˆุจุญุจ ูƒู„ ุงู„ูุฆู‡ ุฏู‰ ุจุณ ุนู„ู‰ ููƒุฑู‡ ุงู„ู…ูˆุถูˆุน ู…ูƒู†ุด ู„ุงุฒู… ุชุนู…ู„ูŠู‡ ุนู„ู‰ ุงู„ุตู… ุงูˆู„ุจูƒู… ุจุณ ุงู†ุง ุดุงูŠู ุงู„ู…ูุฑูˆุถ ุงู„ูƒู„ุงู… ุฏู‡ ูŠุชุทุจู‚ ุนู„ู‰ ูƒู„ ุฒูˆู‰ ุงู„ุฃุญุชูŠุงุฌุงุช ุงู„ุฎุงุตู‡ ูŠุนู†ู‰ ุฒู‰ ุงู„ู„ู‰ ุนู†ุฏู‡ ุญุงุฌู‡ ูู‰ ุฑุฌู„ู‡ ูƒุฏู‡ ...

ู…ูŠู†ุง ู†ุดุฃุช
12-26-2007, 08:33 PM
ุนุฒูŠุฒูŠ ู…ุฎุชุงุฑ ุงู„ู…ู‚ุตุฏ ู…ู† ุงู„ุตู… ู‡ูˆู‡ ู…ุฌุฑุฏ ู…ุซู„ ุจุณ ุตุฏู‚ู†ูŠ ุงู†ุง ุงุนุชุจุฑ ุงู† ุงู„ู†ุงุณ ุฏูŠู‡ ุฑุจู†ุง ู…ุนูˆุถู‡ู… ุนู† ุงู„ูƒุซูŠุฑ ูˆุงู„ูƒุซูŠุฑ ููŠ ุดุฎุตูŠุชู‡ู… ู†ุชู…ู†ูŠู‰ ุงู† ู†ูƒูˆู† ู…ุซู„ู‡ู… ูˆุบูŠุฑ ุฐุงู„ูƒ ู„ู„ู…ุฑู‡ ุงู„ุซุงู†ูŠู‡ ุงู‚ูˆู„ ุงู† ุงู† ุงู„ุนูŠุจ ุงู„ุญู‚ูŠู‚ูŠ ู„ู„ุงู†ุณุงู† ุงู† ูŠูƒูˆู† ุงุนู…ูŠ ุงู„ู‚ู„ุจ ูˆุงู„ุญุณ

SNoW
12-28-2007, 03:20 AM
ู…ูˆุถูˆุนูƒ ู…ู‡ู… ุฌุฏุง ุงู†ุง ูƒู…ุงู† ุงุณู…ู‰ ู…ุงุฑูŠู†ุง
ุงู†ุง ุดุงูŠูุฉ ุงู†ู‰ ุนุดุงู† ุงู‚ุฑุฑ ุงุฑุชุจุท ุจุญุฏ ู…ู† ุฒูˆู‰ ุงู„ุงุญุชูŠุงุฌุงุช ุงู„ุฎุงุตุฉ ู„ุงุฒู… ุงูƒูˆู† ุจุญุจุฉ ุจุฌุฏ ูˆ ู„ุงุฒู… ูŠูƒูˆู† ู‡ูˆ ุจูŠุญุจู†ู‰ ุฌุฏุงุงุงุงุงุงุงุงุงุงุงุงุงุง ูˆ ูู‰ ุงู„ุญุงู„ุฉ ุฏู‰ ู…ู…ูƒู† ุงู‚ุจู„ ุจุณ ู…ุด ู…ุชุฃูƒุฏุฉ

ุงูƒูŠุฏ ู…ููŠุด ุงู†ุณุงู† ูƒุงู…ู„ ูˆ ูƒู„ ุญุฏ ููŠู‡ ุนูŠูˆุจ ูˆ ุงู†ุง ู…ุด ุดุงูŠูุฉ ุงู† ุฐูˆู‰ ุงู„ุงุญุชูŠุงุฌุงุช ุงู„ุฎุงุตุฉ ููŠู‡ู… ู†ู‚ุต ุจุงู„ุนูƒุณ ุจูŠูƒูˆู†ูˆุง ุญุณุงุณูŠู† ูˆ ุงุทูŠุจ ุจูƒุชูŠุฑ ู…ู† ู†ุงุณ ูƒุชูŠุฑ ุนุงุฏูŠุฉ ุจุณ ุงู„ุงุฑุชุจุงุท ุจุงู‰ ุงู†ุณุงู† ู…ุนู†ุงู‡ ุชุญู…ู„ ู…ุณุคู„ูŠุฉ ุงุฎุชูŠุงุฑู‰ ู„ู„ุงุจุฏ ูˆู„ุงุฒู… ุงู†ุง ุงูƒูˆู† ู…ู† ุฌูˆุงูŠุง ู…ู‚ุชู†ุนุฉ ุจุงู„ุญูŠุงุฉ ุงู„ู„ู‰ ู‡ุฎุชุงุฑู‡ุง ู…ุน ุงู‰ ุงู†ุณุงู†

melanora
01-11-2008, 01:54 AM
ุงูˆู„ุง ุงุญุจ ุงุดูƒุฑูƒ ุนู„ูŠ ู…ูˆุถูˆุนูƒ ู„ุงู†ุฉ ุจุฌุฏ ุญู„ูˆ ุงูˆูŠ
ุจุงู„ู†ุณุจุฉ ู„ู„ุณุคุงู„ ุงู„ุงูˆู„ ุงูˆุงูู‚ ูˆุจุดุฏุฉ ุนู„ูŠ ู‡ุฐุง ุงู„ุงุชุจุงุท ุจุณ ุจุดุฑุท ู„ุงุฒู… ุชูƒูˆู† ููŠุฉ ู…ุญุจุฉ ู„ุงู†ุฉ ู„ูˆ ู…ููŠุด ู…ุญุจุฉ ู‡ูŠุนูŠุดูˆ ู…ุน ุจุนุถ ุณู†ุฉ ุงุชู†ูŠู† ุชู„ุงุชุฉ ูˆุจุนุฏูŠู† ู‡ุชุจุชุฏูŠ ุงู„ู…ุดุงูƒู„ ูˆุงู„ุทุฑู ุงู„ุณู„ูŠู… ู‡ูŠุจุชุฏูŠ ุงู†ุง ุงู„ู„ูŠ ูˆุงูู‚ุช ุจุฑุบู… ุงู† ุงู„ุทุฑู ุงู„ุชุงู†ูŠ ููŠู‡ ูˆููŠู‡ ูˆููŠู‡ ูˆุฏุฉ ุทุจุนุง ุจู…ุณุงุนุฏุฉ ุงู„ู…ุฌุชู…ุน ุงู„ู„ูŠ ุงุบู„ุจุฉ ู‡ูƒูˆู† ู…ุด ู…ูˆุงูู‚ ูˆุจูุถู„ูˆ ุจู‚ูŠ ุงู†ุชูŠ ู…ูƒู†ุด ู„ูŠูƒูŠ ุฏุฉ ุฏูŠ ู…ุด ู„ูŠูƒ ู…ู† ุงู„ุงูˆู„ ูˆุงู„ุทุฑู ุงู„ุชุงู†ูŠ ู‡ูŠุดุนุฑ ุจู…ู‡ุงู†ุฉ ูˆุฌุฑุญ ูˆุง ู„ู… ู†ูุณูŠ ุดุฏูŠุฏ ุฌุฏุง ุนุดุงู† ูƒุฏุฉ ู„ุงุฒู… ูŠูƒูˆู† ููŠู‡ ุจูŠู†ู‡ู… ู…ุญุจุฉ ุจุฌุฏ ุนุดุงู† ุงู„ุทุฑู‚ ุงู„ู…ุตุงุจ ู…ูŠุดุนุฑุด ุงู†ู‡ ุฏุฉ ุงูˆ ุฏูŠ ุจูŠุนุทู ุนู„ูŠุง
ุงู…ุง ุจุงู„ู†ุณุจุฉ ู„ู„ุณุคุงู„ ู„ูˆ ูˆุงุญุฏ ุจูŠุญุจ ูˆุงุญุฏุฉ ู…ุนุงู‚ุฉ ูˆูˆุงู„ุฏุฉ ูˆูˆุงู„ุฏุชุฉ ู…ุด ู…ูˆุงูู‚ูŠู† ุงูˆู„ุง ุทุงุนุฉ ุงู„ูˆุงู„ุฏูŠู† ู„ุงุฒู…ุฉ ูˆูƒู…ุงู† ุงู„ุญุจ ู…ุด ู…ู…ู†ูˆุน ุทุงุจ ุงุนู…ู„ ุงูŠุฉ ู…ุด ุนุงูˆุฒ ุงุฎุณุฑ ุงู‡ู„ูŠ ูˆุจุญุจ ุงู„ุจู†ุช ุฏูŠ ููŠ ุฑุงูŠ ุงู„ุดุฎุตูŠ ุงู†ุฉ ู…ูŠุฒุนู„ุด ุจุงุจุงุฉ ูˆู…ุงู…ุชุฉ ูˆูƒู…ุงู† ุทุงุจ ู…ุง ูŠุญุงูˆู„ ูŠููƒุฑ ูŠุญุจ ุงู„ุจู†ุช ุฏูŠ ุจุทุฑูŠู‚ุฉ ุชุงู†ูŠุฉ ู„ูŠุฉ ู…ุง ูŠุณุงุนุฏู‡ุงุด ุงูˆ ูŠุนุงู…ู„ู‡ุง ู…ุนุงู…ู„ุฉ ุญู„ูˆุฉุชุญุณุณู‡ุง ุงู†ู‡ุง ุฒูŠู‡ุง ุฒูŠ ุงู„ุจุงู‚ูŠู† ุงูˆูุฑู„ู‡ุง ูƒู„ ุงู„ู„ูŠ ุชุทู„ุจุฉ ุงุญุงูˆู„ ุงุญุจู‡ุง ูƒุตุฏูŠู‚ ุงู†ู‡ ูŠูƒูˆู† ุณุฑู‡ุง ู…ุชู‡ูŠุงู„ูŠ ู„ูˆ ุนู…ู„ ุงู„ุญุงุฌุงุช ุฏูŠ ูˆุญุงุฌุงุช ุชุงู†ูŠุฉ ูƒุชูŠุฑ ู…ุด ู‡ุชูุฑู‚ ุบูŠุฑ ุงู†ู‡ู… ู…ุด ููŠ ุจูŠุช ูˆุงุญุฏ ู„ูƒู† ููŠุฉ ุญุจ ุจุงุฎู„ุงุต
ูˆูƒู…ุงู† ุทุงุจ ู…ุง ุงุฏูˆุฑ ุฌูˆุงูŠุง ุดูˆูŠุฉ ูŠู…ูƒู† ุงู„ุญุจ ุฏุฉ ุนุทู ุฒูŠุงุฏุฉ ูˆุงู†ุง ุงูุชูƒุฑุชุฉ ุญุจ ู„ุดุฏุฉ ุงุญุณุงุณูŠ ู…ุซู„ุง
ููŠ ุงู„ู†ู‡ุงูŠุฉ ุฏุฉ ุฑุงูŠ ุงู„ุดุฎุตูŠ
ูˆู…ูˆุถูˆุนูƒ ุญู„ูˆ ุงูˆูŠ