المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تعبانة ارجو المساعدة

novanova74
10-05-2009, 07:29 PM
بحكم الظروف المحيطة بى لا استطيع الخروج من المنزل نهائيا ولذلك فاصاب باحباط شديد وملل فظيع لا استطيع وصفة وانا احاول اصلى ولكنى امل سريعا ولم اعد اريد القراءة حتى
انا احب العمل لانى كنت مدرسة لغة انجليزية قبل هذة الظروف واعرف كثيرا فى الكمبيوتر وعندى فكرة عن الفوتوشوب ولكنى لا استخدم اى شىء الان وعندى اكتئأب من طول الوقت
ارجو المساعدة
لوحد عندة فكرة يساعدنى فى استغلال وقتى الطويل اكون شاكرة فضلة جدا جدا
اسفة انى طولت عليكم

Team Work®
10-07-2009, 11:52 AM
اولا ربنا يكون معاكى امين ويساعدك يا رب اما بالنسبة حتى تستغلى وقتك هذا يمكنك جدا وبكل سهولة الاشتراك فى المواقع والمنتدايات المسيجية وتكونى مسؤلة عن شيء معين مثل مثلا قسم معين او شيء تحبي العطاء فيه واذا كنتى محترفة فوتوشوب يمكنك عمل تصميمات وعرضها على النت ومن الممكن الكسب المالى ايضا من التصميمات هذه بأنك تشتركى او تعملى بشركة تصميم او برمجة المواقع والتصميم ويكون ليكي حق التصميم وهكذا فى حاجات كتير جدا ممكن تعمليها طول ما انتى على الانترنت وشكرا

novanova74
10-07-2009, 07:10 PM
شكرا لاهتمامك وردك
الرب يباركك وانا فعلا بدأت اشترك فى المنتديات المسيحية لاجد من اكلمة ويسمعنى
ويكون كلام الرب مرسل لى من خلالكم
وربنا يدبرها من عندة
شكرا للاهتمام
الرب معك

watheg
10-09-2009, 07:36 PM
اولا الاخت تعيش في اي بلد عربي لما كانت مدرسة لغة انكليزية اكيد كانت بتدخل وتخرج شو الظروف المحيطة بيها الي منعتها من الخروج من المنزل حتى نعرف نساعدها

mo73eb
10-09-2009, 09:08 PM
ربنا معاكى و أتمنى إن الحال يتصلح إنما ،، ممكن تعملى ليومك خريطة وقتية تبقى فيها بعض الثوابت و بعض متغيرات يوم عن يوم .. النقاط الثابتة و المتغيرة دى اللى ممكن تحتويها الخريطة إنتى أقدر واحدة تحديدها و مثلا كإقتراح ضيفى الرياضة البدنية كبند فيها ،، أعتر عن الإطالة ربنا معاكى .

samerco75
10-13-2009, 08:59 AM
الله قادر ان يفرح قلبك ويعطيكى من سلامه الذى يفوق كل عقل
يبارك حياتك ويسعد اوقاتك ويفرخ طاقاتك لمجد اسمه القدوس

novanova74
10-31-2009, 07:45 PM
شكرا لاهتمامكم
الرب يبارك تعبكم
انا فى السعودية اخى watheg
ولذا فخروجى نادر جدا

marian magde
12-01-2009, 03:41 AM
:em0400:اعتقد انك اولا بلاش تفكرى كتير فى الاكتئاب عشان دة زى فتح الباب للشعور الحقيقى بالاكتاب ثانيا حاولى انك تحبى دينك وربك الى فداكى وتفكرى كتير فى معرفة الاكتير عن الكتاب المقدس وحكياتواسعتها هتلاقى ان تفكيرك اتفتح وحبك للاطلاع زاد وحاولى ان تعملى اى حاجة تفرحك وجربى ودى نصيحة شخية انك تقفى وتبصى لسما وتكلمى ربنا وتقولى على كل الجواكى وتدعيلوا سعتها هتحسى بفرحة غريبة فى قلبك هو هيدهالك وكمان ياريت تحاولى لو تقدرى تسافرى واوعى من الملل عشان هو بوابة الغلط كلوا وربنا معاكى ومعانا

ادروسيس
01-06-2010, 01:31 AM
بتقولى عايشة فى السعودية يعنى اكيد مع اولادك وزوجك
اعتقد انه ممكن ربنا له غرض انك تهتمى بتريبة اولادك وتعملى
على ال يسعدهم ويفرحهم ودى خدمةمش سهلة وكمان ممكن تعملى
زى ما قالك هيما ربنا معكى ويدبرلك كل امور حياتك