المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : طلب تفسير حلم أو رؤية

ledian
01-10-2010, 07:00 PM
انا عندى 22 سنة ووالدى متوفى واحيانا ياتى لى برسايل تتحقق معظمها او بمعنى اصح كلها وقريت هنا عن موضوع تفسير الاحلام وهو كمان فى الحقيقة عندى مشكلة وانا مش عارفة انا حطاها فى مكنها الصحيح ولالا فى المنتدى
انا اتعرفت على شاب وهو صلى وانا صليت للرب وحصلتلة انة ظهر اسمى فى الكتاب المقدس مرتين
اما انا فحلمت بهذا الشخص
مرة احلم بان ابى وافق وولدتى تاتى بكراسى جديدة بيضة وهذا الشخص واقف فى الحلم
ومرة حلمت بشهر كيهمك فى فترة هذا الشاب معى
ومرة حلمت بصلبان
ومرة حلمت بسمك مشوى وفسرتة حسب الكتاب المقدس
ومرة حلمت انى اصداد سمك وطلعت عضتنى ونزلت ثانى فى الماء حسيت انة ممكن يكون رزق
ومرة حلمت انى ماشية وشفت سمك مشوى على الرمل فى البحر ومعرفش مين الى عملة او ازاى جاب وعرفت انة ممكن يكون اسجابة دعوة من الرب
وكل ما احلم ا بحاجة تحصل فعلا فهل ده حلم ام رؤية
ومرة احلم برياح شديدة والاشجار بتتمايل لاكن الشجرة كانت قوية وفسرتها حسب ايضا الكتاب المقدس
ماذا يعنى كل هذة الاحلام او الرؤية دى لية هل دى علامة من الله او رسالة من الرب
ومرة بردة احلم ببنت
واحلم بالمسيح انة لبسنى فستان ابيض لاكن مشفتش وجهه لاكن الى شفتة هو صور المسيح فى كل مكان فى السماء الحقيقة انا معرفش هل ايرادة الرب فعلا لى لا اعلم محتاجة اعرف ارجو المساعدة

انا عابر
01-11-2010, 02:59 AM
انا مره حلمت بسمك كتير
ولما قلت لاب الاعتراف
قلي ان كان السمك حي مش مشوي يعني عايش بكون خير
اما مشوي او مطبوخ مش خير
وربنا يسوع اعلم

finyara
01-11-2010, 11:01 PM
انتى محتاجة تروحى لاب اعترافك وتتكلمى معاه لان احنا لا نؤمن بتفسير الاحلام ولكن الاكيد ان ربنا سامع صلاتك وهيوصلك الرد باى طريقة اما عن رؤيتك لوالدك فده لانك مفتقداه فى الموقف اللى انتى فيه ولانك حاسة انك محتاجة وجوده جنبك فى الفترة ديه فاستمرى فى الصلاه

marian magde
01-20-2010, 11:14 PM
:em0400:بصراحة انا مش عارفة افيدك قوى بس انا شوفت ناس احلامهم بتحقق كتيررر فمش عارفة بس ماعتقدش انها غير من ربنا ومن راى تسالى اب كاهن موضع ثقة ليكى ومرسى وربنا معانا

RimoneRizk
02-10-2010, 08:40 PM
مشوى ايه بس و مقلى ايه أحنا فى 2010 يا بنتى سيبك من الكلام ده خالص و خليكى ايجابية. أعتبرى الاحلام ده من الماضى اللى لازم يتنسى بمجرد ما تصحى من النوم و اعرفى الواقع بتاعك. أنت فين و أيه أهدافك و حققتى منها أد أيه لحد دلوقتى. و خططى لمستقبلك اللى تعرفى تعمليه بعقلك و بنفسك ببمساعدة ربنا ليكى.
الحقيقة فيها كتير نفكر فيه يعنى مافيش وقت كمان للأحلام.
ريمون