ุงู„ู…ุณุงุนุฏ ุงู„ุดุฎุตูŠ ุงู„ุฑู‚ู…ูŠ

ู…ุดุงู‡ุฏุฉ ุงู„ู†ุณุฎุฉ ูƒุงู…ู„ุฉ : ุณุคุงู„ ู„ูƒู„ ุดุงุจ ูˆูุชุงุงุงุงุงุงุงุงุงุงุงุงู‡

marmarina
05-05-2007, 10:36 PM
:)
ุณุคุงู„ ู„ูƒู„ ุดุงุจ ูˆูƒู„ ูุชุงุฉ
ู‡ู„ ู…ู…ูƒู† ุงู‰ ุดุงุจ ุงู† ูŠุจูƒู‰ ุงู…ุงู… ูุชุงุฉ
ูˆู‡ู„ู‰ ู…ู…ูƒู† ุงู‰ ูุชุงุฉ ุงู† ุชุจูƒู‰ ุงู…ุงู… ุงู‰ ุดุงุจ
ูˆูŠุงุชุฑู‰ ู…ุงุฐุง ุณูˆู ูŠูƒูˆู† ุดุนูˆุฑูƒู… ูˆุงู†ุชู… ุชุจูƒูˆู†
ุจุญุฑู‚ุฉ ูˆู†ุงุฑ
http://www.alkaroz.net/vb/images/smilies/s.gifhttp://www.alkaroz.net/vb/images/smilies/s.gifhttp://www.alkaroz.net/vb/images/smilies/s.gif
ู…ุณุชู†ูŠู‡ ุฑุฏูˆุฏูƒู…

Team Workยฎ
05-07-2007, 04:31 AM
هاحاول اجرب الموضوع دة بس انا نفسي اعرف ما هى مدى العلاقة بينهم علشان يبكوا امام بعض وبتجيبي الاسئلة دى منين

@ ุญุจูŠุจ ู…ุงุฑ ุฌุฑุฌุณ @
05-07-2007, 04:48 AM
سلام الرب يسوع المسيح له المجد يكون مع الكل .
ارحمينا شويه من الأسئله بتاعه علم النفس دي
شكلك كده شغاله مع دكتور نفسي ههههههههه
بس برضه ها جاوب !!!
بالنسبه لي لالالالالالالالالالالالا احد يري دموعي
مهما كان الموقف

ุงู„ู„ุฉ ูŠุฑุนุงู†ู‰
05-07-2007, 07:18 PM
البنت ممكن تبكى انما الولد لا مش بيبكى ولو بيكى بيبقى مش قدام حد بيكون لوحدوا ومعظمهم مش بيبكو علشان بنات ومرسى على موضوع الرائع دة

peter_pop18
05-07-2007, 10:58 PM
بصي هو زي ما هيما قال علي حسب نوع العلاقة بينهم بس هو ممكن اوي بنت تبكي امام شاب (بس مش اي حد)
و ممكن بارضوا ان الولد يبكي امام بنت بس ده قليل جدا جدا وبتبقي في ظروف صعبة اوي

marmarina
05-08-2007, 02:41 PM
بص يا جماعه انا بحب مواد علم النفس
وبحب استفسر عن كل حاجة
فسمحونى علشان انا عندى فضول اعرف كل حاجه مش اكتر
مرسى لمشاركتكم

maro karim
05-08-2007, 03:14 PM
ممكن يكون البنات تبكى لان البنات مابتقدرش تخفى دموعها وده لان مشاعر البنات اقوى من الشباب
اما الشباب فعادى مهما كان عايز يبكى بيقدر يخفى دموعه
وميرسى ليكى على المناقشة الحلوة دى

marmarina
05-08-2007, 03:19 PM
انا الى بشكرك يا مارو
على مرورك ومشاركتك
ربنا يعوضك

Narmar
05-21-2007, 07:43 AM
ممممممممممم
انا اى حد يبكى قدامى عادى ممكن اريحه واشيل عنه بس مستحيل اعرف بكى قدام حد ده لو حصل او حد عرف اصلا ههههههههههههههههههههههههههههه
عشان انا بارد ههههههههههههههههههه
ما علينا
على العمووم لا مش بعرف بجد قدام حد يعنى مثلا ممكن اضحك وخلاص وجوايا ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااار :D
من مواصفات برج الحمل هههههههههههههههه

marmarina
05-25-2007, 08:25 PM
ุงูŠู‡ ุงู„ุจุฑูˆุฏ ุฏู‡
ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡

ู„ูˆู†ุฌูŠู†ูˆุณ
05-25-2007, 09:50 PM
يقول العلماء ان البكاء استجابة طبيعية لما يحدث لدى الانسان من توتر او لما يحل به من حزن او الم.

لكن اذا نظرنا الى المسألة من زاوية صحيحة وجدية اعتقد ان البكاء لايليق بالرجال..
بل ان صناعة الدموع اختصاص نسائي محظ بل ان الدموع هي السلاح الفتاك في يد المرأة تستعملها بسهولة وتحقق من وراءها ما تريد.
وعلى الرغم من ذلك فالرجل يذرف دموعاً كثيرة إذا قطع البصل امامه فالبكاء عملية الية بحتة .
لونجينوس

marmarina
05-25-2007, 10:03 PM
ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡
ุงู†ุช ูƒุฏู‡ ุจุชู„ุนุจ ูู‰ ุนุฏุงุฏ ุนู…ุฑูƒ
ูŠุง ู„ูˆู†ุฌูŠู†ูˆุณ
ุงุญู†ุง ุจู†ุชุตู†ุน ุงู„ุฏู…ูˆุน
(ู…ู† ุงู„ุฏู…ูˆุน ู†ุฑู‰ ูˆุฌู‡ ุงู„ู„ู‡ )

ู„ูˆู†ุฌูŠู†ูˆุณ
05-31-2007, 01:27 AM
ุงูŠูˆู‡ marmarina ุจุณ ุฏู‰ ุฏู…ูˆุน ุชุงู†ู‰ ุฎุงู„ุต ุบูŠุฑ ุงู„ู„ู‰ ูƒู†ุง ุจู†ุชูƒู„ู… ุนู„ูŠู‡ุง
ูˆุจุนุฏูŠู† ู‡ูˆ ุงู†ุง ุชุงูƒุณู‰ ุจู„ุนุจ ุงู„ุนุฏุงุฏ

ูˆุนู„ู‰ ููƒุฑุฉ ุงู†ุง ุงุญุณุงุณู‰ ุจูŠู‚ูˆู„ู‰ ุงู† ุฏุง ุฑุงู‰ ุงู„ูƒู„ ุจุณ ู‡ู…ุง ุฎุงููˆุง ูŠู‚ูˆู„ูˆุง

ูˆูุงุก_1989
06-02-2007, 02:50 PM
ุจุงู„ู†ุณุจู‡ ู„ุฑุงูŠู‰ ูู‰ ู…ูˆุถูˆุน ุงู„ุจูƒุงุก ุฏู‰
ุงู†ุง ุงู„ุญู…ุฏ ู„ู„ู‡ ู…ู† ุงู„ู†ุงุณ ุงู„ู„ู‰ ุฏู…ุนุชู‡ู… ู‚ุฑูŠุจู‡ ุฌุฏุงุงุงุงุงุงุงุงุง ุจุณ ู…ุด ุนู„ู‰ ุจุทุงู„ ุทุจุนุง
ุจุณ ู…ู† ุงู‚ู„ ูƒู„ู…ู‡ ุชุฏุงูŠู‚ู†ู‰ ุงุนูŠุท ุนู„ู‰ ุทูˆู„ ูˆ ู…ุด ุจู‚ุฏุฑ ุงู…ุณูƒ ู†ูุณู‰ ู‚ุฏุงู… ุญุฏ
ุจุณ ุจุญุงูˆู„ ุนู„ู‰ ู‚ุฏุฑุฑุฑุฑุฑุฑุฑุฑ ู…ุง ุฑุจู†ุง ูŠุนุทูŠู†ู‰ ูˆ ุงุถุบุท ุนู„ู‰ ุณู†ุงู†ู‰ ู„ุบุงูŠู‡ ู…ุฑู‡ ุจุงู…ุงู†ู‡ ุถุฑุณู‰ ู„ุฎู„ุฎ ู…ู† ูƒุชุฑ ู…ุง ุงู†ุง ุจุถุบุท ุนู„ู‰ ุณู†ุงู†ู‰ ูˆ ุจุฑุฏูˆ ุฏู…ูˆุนู‰ ู†ุฒู„ุช
ูˆ ุงู‚ุฑุจ ู…ุฑู‡ ุนูŠุทุช ู‚ุฏุงู… ุงู„ู†ุงุณ ูƒุงู† ู…ู† ุงุณุจูˆุน ูู‰ ุงู…ุชุญุงู† ุงู„ูŠูˆู†ุงู†ู‰ ุงู„ุญุฏูŠุซ ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡
ุนุดุงู† ุฌู‡ ุฒู‰ ุงู„ุฒูุช ูˆ ุญู„ูŠุช ุฒู‰ ุงู„ุทูŠู† ูˆ ุฎุฑุฌุช ูˆ ุงู†ุง ุจุนูŠุท ู‚ุฏุงู… ุงู„ูƒู„ูŠู‡ ูƒู„ู‡ุง ูˆ ูƒู„ู‡ ุงุชูุฑุฌ ุนุงุงุงุงุงุงุงุงุงุงุฏู‰
ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ ูˆ ู„ูƒู† ู…ู…ูƒู† ุงุนูŠุท ู…ู† ุฌูˆุงูŠู‡ ูˆ ู…ุด ุงุจูŠู† ู„ุญุฏ ุงู†ู‡ ู‚ุฏุฑ ูŠุฒุนู„ู†ู‰ ู„ู„ุฏุฑุฌุงุฏู‰
ูˆ ู„ูƒู† ุจุงู„ู†ุณุจู‡ ู„ู„ุดุงุจ ุงู…ุง ูŠุนูŠุท ู‚ุฏุงู… ู…ุซู„ุง ุญุจูŠุจุชู‡ ูู‰ ุธุฑูˆู ุตุนุจู‡ ูŠุนู†ู‰ ู…ุด ุนู…ุงู„ ุนู„ู‰ ุจุทุงู„
ูุฏู‡ ุนุงุฏู‰ ูˆ ู„ุง ู‡ูˆ ุงู„ุดุงุจ ู…ุด ุจู†ู‰ ุงุฏู… ูˆ ุงู„ู…ูุฑูˆุถ ูŠุญูƒู‰ ู„ุญุจูŠุจุชู‡ ุนู† ุงู„ู„ู‰ ู…ุฏุงูŠู‚ู‡ ูˆ ู„ูˆ ู…ุฏุงูŠู‚ ุงูˆู‰ ูˆ ู†ูุณู‡ ูŠุนูŠุท
ู…ุด ู…ุดูƒู„ู‡ ุงู†ู‡ ูŠุนูŠุท ู‚ุฏุงู…ู‡ุง ูˆ ู„ูƒู† ู…ุด ูŠุจู‚ุง ู…ุจูŠู† ู„ู„ู†ุงุณ ุงู„ู„ู‰ ุญูˆุงู„ูŠู‡ู…
ู„ุงู† ู‡ูˆ ุจูŠุงุชู…ู†ู‡ุง ู‡ู‰ ูˆ ุจุณ ุนู„ู‰ ุฏู…ูˆุนู‡ ูˆ ุฏู‡ ุงุซุจุงุช ู„ูŠู‡ุง ุงู†ู‡ ุจูŠุญุจู‡ุง ูˆ ู…ุด ุญุงุทุท ุญุฏูˆุฏ ุฑุงุฌู„ ูˆ ุณุช ู…ุนุงู‡ุง
ุงู„ู…ู‡ู… ุชูƒูˆู†ูˆุง ูุงู‡ู…ูŠู† ุงู†ู‰ ุงู‚ุตุฏ ุงู† ุฏู…ูˆุน ุงู„ุฑุงุฌู„ ุงู„ุตุงุฏู‚ู‡ ุชุญุณุณ ุงู„ู…ุฑุงู‡ ุจุงู† ุฑุงุฌู„ู‡ุง ุญุณุงุณ ุฒู‰ ุงู„ุจุดุฑ
ู…ุด ู…ุจูŠุญุณุด ุนู„ู‰ ุฏู…ู‡ ูˆ ุจุฑุฏูˆ ู…ูŠุจู‚ุงุด ู‚ูˆู‚ู‡ ูˆ ุทูˆู„ ุงู„ู†ู‡ุงุฑ ูŠู‚ูˆู‚ ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡
ูˆ ุดูƒุฑุง ุนุงู„ุณุคุงู„ ุฏู‡

marmarina
06-02-2007, 03:14 PM
ุฑุจู†ุง ู…ุง ูŠุฌูŠุจ ุฒุนู„ ูˆู„ุง ุนูŠุงุท ูŠุง
ูˆูุงุก
ูˆูŠุฏูŠูƒู‰ ู†ุนู…ู‡ ุนู„ุดุงู† ุชูƒูˆู†ู‰ ุตุงู…ุฏุฉ ูˆู‚ูˆูŠู‡ ูู‰ ูƒู„ ุงู„ู…ูˆุงู‚ู ูˆุงู„ุถูŠู‚ุงุช
ุฑุจู†ุง ู…ุนุงูƒู‰ ูˆูŠุจุงุฑูƒ ูู‰ ุญูŠุงุชูƒ
ู…ุฑุณู‰ ุนู„ู‰ ู…ุฑูˆุฑูƒ

Peter elias
06-21-2007, 12:43 AM
ุงูˆู„ุงู‹ ุงู†ุง ุนุงูŠุฒ ุงูˆุถุญ ุงู† ุงู„ุจูƒู‰ ู…ู† ุงู„ุทุฑููŠู† ู…ุด ู‡ูˆ ุนูŠุจ ุงูˆ ุถุนู ูู‰ ูƒู„ ุงู„ุงุญูˆุงู„0
(ู…ุญุฏุด ุจูŠุชุฌุฑุญ ุงูˆู‰ ุงู„ุง ู„ู…ุง ูŠุญุจ ุงูˆู‰)
ุณู„ุงู… ุงู„ู…ุณูŠุญ ู…ุนูƒู‰ ูˆุดูƒุฑุงู‹ ุนู„ู‰ ุงู„ุณุคุงู„000000000
ุจุณ ู…ุด ุนุงุฑู ุงู„ุณุคุงู„ ุฏุง ู„ูŠุฉ

melanora
04-24-2008, 03:41 AM
ุงู†ุง ู…ุจุญุจุด ุงุจูƒูŠ ู‚ุฏุงู… ุญุฏ
ูˆู…ูŠุฑุณูŠ ู„ูŠ ุงู„ู…ูˆุถูˆุน ุงู„ุญู„ูˆ

lawyer
05-08-2008, 09:23 AM
ุดูƒุฑุง ุนู„ู‰ ู…ูˆุถูˆุนูƒ ุงู„ุฌู…ูŠู„
ุงู†ุง ุงุนุชู‚ุฏ ุงู† ุงู„ุจูƒุงุก ุงู…ุงู… ุงู„ูˆู„ุฏ ุงูˆ ุงู„ุจู†ุช ุจูŠูƒูˆู† ุนู„ู‰ ุญุณุจ ุงู„ุนู„ุงู‚ุฉ ุงู„ู„ูŠ ุจูŠู†ู‡ู…
ู„ูˆ ุงุฎูˆุช ู…ู…ูƒู† ุงูŠ ุญุฏ ู…ู†ู‡ู… ูŠุจูƒูŠ ุงู…ุงู… ุงู„ุงุฎุฑ
ุคุจู†ุง ูŠุจุงุฑูƒ ุญูŠุงุชูƒ ูˆ ูŠุนูˆุถ ุชุนุจ ู…ุญุจุชูƒ

miso
05-08-2008, 11:14 AM
ุงู…ู…ู…ู…ู…ู…ู…ู…ู…ู…ู… ุจุตู‰ ูŠุง ุณุชู‰ ุงู†ุง ู„ู…ุง ุฎู„ุงุต ุจุชุฎู†ู‚ ูˆุนุงูŠุฒุฉ ุงุนูŠุท ู…ู…ูƒู† ุงุนูŠุท ุจุณ ูู…ูƒุงู† ู„ูˆุญุฏู‰
ู…ุด ุจุญุจ ุงุนูŠุท ู‚ุฏุงู… ุญุฏ ุงู‡ุง ุจูŠุจุงู† ุนู„ูŠุง ุจุนุฏ ูƒุฏุฉ ุจุณ ุจุฑุถูˆ ู…ุจูƒูŠุด ู‚ุฏุงู… ุญุฏ ุงู„ุง ู„ูˆ ุญุฏ ู…ุชุนูˆุฏุฉ ุนู„ูŠู‡ ุงูˆู‰
ุตุญุจุชู‰ ู…ุซู„ุง ูู‰ ุงู„ุจูŠุช ูุงู„ุจูŠุช ู…ุด ุงูˆู‰ ุจุฑุถูˆ
ูŠุนู†ู‰ ู…ู† ุงู„ุงุฎุฑ ูƒุฏุฉ ุจุนูŠุท ูู‰ ู‡ุฏูˆุก ู…ุด ุจุนู…ู„ ุฏูˆุดุฉ ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡ู‡.

ุจู†ุช ุงู„ุฑุงุนูŠ
05-08-2008, 05:21 PM
ุจุตูŠ ุจู‚ูŠ ูŠุง ุณุชูŠ
ุงูˆู„ุง ู…ูŠุฑุณูŠ ุนู„ูŠ ุงู„ู…ู†ุงู‚ุดู‡ ุงู„ุฌู…ูŠู„ู‡ ุฏูŠ
ุงู…ุง ุงู†ุง ูƒู†ุช ู‡ุงุงูƒุชุจ ู†ูุณ ุฑุฏ ูˆูุงุก ู…ุน ุงุฎุชู„ุงู ุจุณูŠุท
ูŠุนู†ูŠ ู…ู…ูƒู† ุงุนูŠุท ู‚ุฏุงู… ุญุฏ ูŠูƒูˆู† ุนุฒูŠุฒ ุงูˆูŠ ุนู„ูŠุง ูˆุงุญูŠุงู†ุง
ู„ู…ุง ุญุงุฌู‡ ุชุถุงูŠู‚ู†ูŠ ุจุนูŠุท ุนู„ูŠ ุทูˆู„ ู…ุด ุจููƒุฑ ุจู‚ูŠ ู…ูŠู† ุดุงูŠูู†ูŠ ุงูˆ ู‡ุงูŠู‚ูˆู„ ุนู„ูŠุง ุงูŠู‡
ุงู…ุง ุจุงู„ู†ุณุจู‡ ู„ู„ุงูˆู„ุงุฏ ุฎุง ู‡ู… ุจุฑุฏู‡ ุจู†ูŠ ุงุฏู…ูŠู† ุจูŠุญุณูˆุง ู„ุงุฒู… ูŠุนูŠุทูˆุง ูˆุฏูŠ ุญุงุฌู‡ ุนุงุฏูŠู‡ ุฌุฏุง
ูˆุจุงู„ุนูƒุณ ุชุงุซูŠุฑ ุฏู…ูˆุน ุงู„ุงูˆู„ุงุฏ ุงู‚ูˆูŠ ู…ู† ุงู„ุจู†ุงุช ู„ุงู†ู‡ุง ู†ุงุฏุฑู‡ ูˆู‚ู„ูŠู„ู‡ ู„ุงู†ู‡ ู‡ูˆ ุงู‚ูˆูŠ ู…ู†ู‡ุง
ู…ูŠุฑุณูŠ ุงูˆูŠ ูˆุฑุจู†ุง ูŠุนูˆุถูƒ ูˆูŠุจุงุฑูƒูƒ ูˆูŠูุฑุญ ู‚ู„ุจูƒ