المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ارسل سيرتك الذاتية _c.v._الى شركة اتصالات الشبكة الثالثة

beshoy
05-08-2007, 01:12 AM

لقد أصبحت الاتصالات بمختلف أنواعها جزءا لا يتجزأ من النسيج الاجتماعي والاقتصادي والسياسي في عالم اليوم فبالإضافة إلى ما توفره ألان من خدمات ذات اثر في كل نواحي الحياة فان شبكات المستقبل ستوفر التعليم والثقافة والرعاية الصحية وكل ما يحتاجه إنسان اليوم والغد من الخدمات التي تقع في هذا النطاق

إن توظيفنا لأحدث التقنيات في مجال الاتصالات يجعلنا نجيد فن ربط الناس بعضهم ببعض وذلك عن طريق تسهيل مهمة اتصالاتهم المحلية والعالمية. إن العمل لدى اتصالات يعنى الانضمام إلى بيئة عمل حافلة بالتحديات المتجددة وذات مردود عال من الخبرات المهنية والعائد المادي الجيد. إن اتصالات تتميز بتوفير التدريب الفعال لموظفيها العاملين في مختلف عملياتها مثال ذلك (شبكات الهاتف المتحرك ، تقنية المعلومات وإدارة التسويق والمبيعات وغيرها ) وذلك للنهوض بقدراتهم لمواجهة تحديات الغد

أرسل سيرتك الذاتية إلى القسم المختص:

الهندسة: [email protected]
نظم المعلومات: [email protected]
المبيعات: [email protected]
التسويق: [email protected]
خدمة العملاء: [email protected]
الموارد البشرية, الإدارة المالية أو الشؤون الإدارية: [email protected]

انا عملت اللى على والتوفيق من عندنا ربنا

وبركة صلوات القديسين

صلى من اجل اخوكم

Team Work®
05-08-2007, 03:29 AM
اشكرك حبيبي كينج بجد حاجة حلوة قوى قوى قوى

شكرا ليك وربنا يبارك حياتك

شكرا

digitalman_5
05-08-2007, 08:44 AM
+ شكرا ليك يا King Of Love على المعلومات المهمة دى +

beshoy
05-08-2007, 06:03 PM
شكرا هيما حبيب قلبى

انا مش غريب على المنتدى

هتعرف انا مين خلال الايام

ههههههههه

@ حبيب مار جرجس @
05-18-2007, 02:18 AM
سلام الرب يسوع المسيح له المجد يكون مع الكل .
شكرا يا بيشو علي الموضوع الهايل ده بس انا دلوقتي
مهندس جوده ليا شغل هناك لو تعرف رد عليا ربنا يباركك
ويبارك خدمتك

Hani Love
05-20-2007, 12:47 PM
بسم الاب و الابن و الروح القدس الالة الواحد امين
سلام و نعمة و محبة ربنا يسوع المسيح تكون مع جميعكم
اولا
احب ان اشكر كل القائمين علي هذا المنتدى الجميل الشيق الذى قد تشرفت بانضمامي لة و اشكر ايضا جميع الاعضاء المشاركين ربنا يعوض تعب محبتكم خير انشاء اللة و ربنا يبعد كل شر عن كل قبطي و مسيحي في بلدنا و جميع بلدان القرى الاخرى بشفاعة العزراء مريم ام النور و بجميع صلوات القصص و الشمامسة و الانيباء و القديسين و الشهداء في ظل وجود قداسة البابا شنودة الثالث ربنا يثبتة علي كرسية سنين عديدة و ازمنة مديدة
ثانيا
لي تعليق بسيط و رجاء محبة ان نهتم بهذا المنتدى الاجتماعي و الخاص بالتوظيف لاني يا جماعة انا اعرف ناس كتير من احواتنا في المسيح مش شغالين لغاية دلوقتي و ربنا لسة ما اردش لهم انهم يشتغلوا فارجو يا جماعة لو كل عضو فينا قدامة وظيفة و دخل الموقع علي طول و كتبها هيبقي كويس جدا جدا جدا و لصالح اخوتنا في المسيح علي مستوى جميع المحافظات لان المنتدى دة مش لمحافظة معينة بس و لاكن لصالح الشعب كلة
معلش انا ائسف طول عليكم بس حبيت اوجهكم لحاجة كتير مننا مش ملاحظنها و شكرا لكم جميعا جزيل الشكر
اخوكم هاني

كركر
06-17-2007, 01:30 AM
اشركم جدا على المنتدى الجميل دا وعايزة اقوللكم انى مبسوطة جدا بأشتراكى فى هذا المنتدى الرب معكم ويوفقكم

feroneka
09-29-2007, 11:35 AM
ميرسى على تعبك وربنا يعوضك

bolalover
09-29-2007, 03:29 PM
ربنا يعوض تعب محبتك

amir_selim
10-02-2007, 10:16 AM
أشكرك بيشوى على تعب محبتك وربنا يعوضك

Freag
11-25-2007, 09:58 AM
ررررربنا يبرك

moon
12-24-2007, 02:27 AM
ميرسي كتير

bobox101
04-19-2008, 01:58 AM
ربنا يعوض تعبك بالخير دائما
و ارجو ايجاد مساعدة عمل للمهندسين الجدد من هندسة الاتصالات دفعة 2007 و شكرا للجميع..

markoky
05-07-2008, 01:13 PM
Merci 3la ta3bk

bobox101
12-16-2008, 02:17 AM
شكرا لتعبك