المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عندك اى سؤال فى الهكر او الكمبيوتر ادخل اسال هتلاقى اجابتك

Michael_Sabry
01-23-2008, 02:18 AM
سلام ونعمه
اخواتى فى المنتدى الجميل دى لو حد عنده اى سؤال فى الهكرز او مشكله فى جهازه
يسال هنا ونحاول نحلها مع بعض ونجاوب عليها والاسئله ممكن تكون شامله اى حاجه طبعا سواء كانت مشكله سوفت وير او هارد وير او سيكيوريتى

ramyook
01-26-2008, 08:36 PM
من فضلك عاوز برنامج لاختراق الاجهزة
وبرنامج معرفة الاي بي
ضروري
والمسيح يعوض تعبك

Michael_Sabry
01-27-2008, 12:33 PM
حبيبى رامى للاسف مش هينفع ابعتلك الحاجات دى لانها تخالف قوانين المنتدى ثانيا احنا مش المفروض نعمل كدا فى اى حد لكن انا افضل انك تتعلم ازاى تحمى جهازك كويس اوى عايز المزيد ممكن تدور فى اماكن تانيه خاصه للموضوع دى

المتشفع بمارجرجس
02-18-2008, 05:15 AM
باسم الاب والابن والروح القدس الاله الواحد امين
موضوع جميل اوي اوي يامايكل رب المجد يمد ايده معك في هذه الخدمه ربنا يبارك عمل ايديك امين

مايكل مينا عاطف
02-18-2008, 07:18 PM
من فضلك عايز برنامج اختراق اجهزة وبرنامج الحماية منة
ياريت ضروري
وشكرا ليك ع تعبك
ربنا يعوضك

Michael_Sabry
02-19-2008, 12:22 AM
انا مش هقدر اديك برنامج اختراق لان دى ضد قوانين المنتدى لكن برنامج الحمايه منه
اتفضل ادخل الموضوع دى
http://www.orsozox.com/forums/orsozox-t6341.html
دى برنامج كاسبر اسكاى يعتبر اقوى برنامج انتى فيرس

اللة يرعانى
02-22-2008, 12:55 PM
لو سمحت انا عيزة افهم يعنى اية الهكر واعرفو ازاى وشكرا

Michael_Sabry
02-22-2008, 01:23 PM
لو سمحت عايزه اعرف ياعنى ايه هكر
بسم الاب والابن والروح القدس الاله الواحد امين
بصى يا مريم الهكر دى عمليه اختراق اجهزه او مواقع نت او بمعنى اصح سرقه الكترونيه
بمعنى انى من الممكن انى اسرق ايميلك مثلا بطرق معينه او انى اتحكم بجهازك عن بعد بطرق معينه
او انى اعرف باسوورد صاحب الموقع واغيره او انى اسرق كريديت كارد
ياعنى اي حاجه غير قانونيه فى الكمبيوتر تعتبر هكر او بمعنى اصح (كراكر)
وعشان نحمى نفسينا منه فى حاجات لازم ناخد بالنا منها اولا
لازم يكون عندنا برنامج انتى فيرس قوى ذى الكاسبر اسكاى مثلا عشان يكشف الفيرس
لان عشان حد يخترق حد لازم يفتح فى جهاز الشخص الهيخترقه منفذ عشان يقدر يدخل اليه
طيب هيفتحه ازاى؟؟؟ اشهر طريقه انه يكلمك ويبعتلك ملف ويقولك انه صوره او اى حاجه ولكن
فى الحقيقه الملف دى بيفتح حاجه فى الجهاز اسمها بورت وبيخالينى اتحكم فى جهازك بالبرنامج الخاص بالاختراق وفى برامج كتير للاختراق اشهرها البرورات و البيفروست وعشان نقدر نعرف الملف دى سيرفر(الملف الخاص بالاختراق) ولا لا لازم يكون عندنا برنامج حمايه قوى عشان يمسكه
بس طبعا دى مش كفايه لان الملفات دى بتتشفر ضد برامج الحمايه ههههههههههههههه
احسن حاجه متستقبليش حاجه من حد متعرفهوش
ماتكتبيش كلمه السر بتاعت ايميلك او اى حاجه تانى مهمه فى مواقع مش موثوق بيها
متدخليش على موقع حد ماتعرفهوش باعتهولك عشان ممكن يكون فى صفحه ملغمه بمجرد ماتدخلى عليه بيحمل السيرفر اوتوماتيك فى جهازك عشان كدا حاولى تكونى حريصه فى تعاملك مع الناس وخصوصا لو حد مش مسيحى ياريت اكون عرفت اوضح الموضوع ولو حاجه مش واضحه بلغينى
وياريت تشوفى بقيت المواضيع الكاتبها فى القسم هنا هتلاقى مواضيع مفيده وهتفيدك اكتر
وربنا معاكى اذكرينى فى صلاواتك

اللة يرعانى
02-22-2008, 02:16 PM
بجد انا مش عارفة اشكرك ازاى على التوضيح دةربنا يبارك حياتك ومرسى جدا

Michael_Sabry
02-25-2008, 11:23 PM
مش لازم تشكرينى يا مريم احنا اخوات فى دم الرب واى حاجه انتى عايزااها انتى بس اطلبى و مالكيش دعوه وربنا يباركك امين

اميل منصور
03-25-2008, 08:45 PM
كيف يعمل الهكر

Michael_Sabry
03-25-2008, 09:46 PM
كيف يعمل الهكر

مرحبا معنا يا حبيبى فى المنتدى هتلاقى قى المنتدى مواضيع كتير بتتكلم عن الموضوع دى

valentina
03-26-2008, 08:47 PM
hello dear
listen what can i do now i lost aloto of things my password in yahoo and also hot mail
so explain how sure i can be save i use avaira aiuntviure
thanks gbu

Michael_Sabry
03-26-2008, 09:17 PM
hello dear
listen what can i do now i lost aloto of things my password in yahoo and also hot mail
so explain how sure i can be save i use avaira aiuntviure
thanks gbu

ok first of all welcom in our chrstian fourm
secound there is no sure way to make ur computer save
aviera anti viruse is good anti but there`s another ways the hacker use it and the anti viruses can`t catch it like spam
so just see the subject`s in this fourm about protection from hacking and u `ll be fine

††T i t o ††H e m o00o††
11-01-2008, 04:37 PM
برجاء قراءة قوانين المنتدي
---------------
ممنوع وضع برامج اختراق

jojoraafat
02-18-2009, 04:40 AM
مساء الخير معلش انا كنت عايز اسال على حاجه محيرانى علشان حد يخترقنى باى برنامج مثلا البرورات لازم يكون فى بورت مفتوح فى جهازى وانا اعرف ان حاجات كتير بنعملها فى الجهاز عادى بتفتح بورتات فى الجهاز بتاعنا وانا كان عندى برنامج اسمه proxy switch برنامج بيغير الاى بى فكان بيكتب الايبي وجمبه البورت بتاعه يعنى انا عاوز اقول ممكن باى بورت فى الجهاز ان حد يخترق جهازى لو عارف الى بى اتمنى تكون فهمت قصدى

emadgob
02-20-2009, 11:15 PM
سلام الب معك انا عندي عده مشاكل في الجهاز اهمها اني نسخت الويندوز بس الصوت راح اعميل ايه00شكرا

حنان الأخ
05-01-2009, 01:15 PM
أنا عندي طلب مش سؤال. في لعبه إسمها balance. في موقع www.balance.net (http://www.balance.net) و أنا مش عارف أنزهلها. ممكن تساعدني؟ و
شـكـــــراً على تعب محبتك

يوستيكا
06-18-2009, 04:51 PM
طب انا عندي مشكله ارجو الرد انا بشك ان في حد اخترق الجهاز عندي لان يوجد اطفال في المنزل بيدخله علي العاب النت من موقع غريبه فلاحظة فيروس عل الملف الوندوز ازي اتاكد ان ده فيروس عادي او حد اخترق الجهاز ملوحظه حيث ظهر ملفات غريبه عندي علي السيستم الجهاز انا حاليا فصلة كابل النت من الجهاز فارجو اخباري ماذ افعل لكي اتاكد و حمية الجهاز
انا اسفه علي تعبك و ربنا يعوض تعب خدمتكم

marmargogo
07-09-2009, 06:58 PM
مايكل انا متاكدة انى عندى اختراق لانى طلعلى فيرس حصان طروادة دة وانا عندى برنامج حماية من الهكر وشكلة على الهارد ممكن تقولى اعمل اية وازاى اتاكد انة على الهارد وربنا يبارك حياتك

marmargogo
07-09-2009, 07:46 PM
وانا لو عندى اختراق وانا متاكدة منو ازاى امسحة او اشيلة مع العلم انى عندى برنامج الانتى فيرس avgارجو سرعة الرد ممكن

Michael_Sabry
07-10-2009, 07:45 PM
ماشي ياعم مرمر اسرع طريقه انك تعملي ابديد للبرنامج وباعدين تعملي اسكان للكمبيوتر وابقي كلميني علي الميل وانا احاول اساعدك مش انتي ماريان بارضه ولا واحده تاني

marmargogo
07-10-2009, 09:17 PM
انا ستبت الويندز جديد وعملت ابديد لبرنامج الانتى فيرس وعملت اسكان للكمبيوتر كلة ولسة بيظهر لى من البرنامج تحذيرانى فى اختراق ماذا افعل ضرورى الرد وانا مش ماريان

مصري مكبر دماغة
07-10-2009, 09:34 PM
انا ستبت الويندز جديد وعملت ابديد لبرنامج الانتى فيرس وعملت اسكان للكمبيوتر كلة ولسة بيظهر لى من البرنامج تحذيرانى فى اختراق ماذا افعل ضرورى الرد وانا مش ماريان
سلام رب المجد
الاول يا ريت تقوليلنا نوع اتصال حضرتك بالانترنت اية ..هل اية دي اس ال ولا شبكة موزعة ولا وايرليس
ثانيا هل الانتي فيرس avg انترنت سيكيورتي ولا انتي فيرس وبس
ثالثا يا ريت تكتبي نص الرسالة اللي بيطلعها برنامج الحماية
منتظرين ردك
+++++

Michael_Sabry
07-10-2009, 10:41 PM
هو ممكن تكون نسخه الويندوز متفيرسه او البرامج الانتي سطبتيها قبل ماتسطبي الانتي فيرس ذي مثلا برنامج بادي تشيك للياهو واكيد لما الانتي بيمسك الفيرس بيقولك اسم الملف الفيه الفيرس ومكانه ياريت تقوليلي اسمه ايه ومكانه فين بس اكيد الفيرس مدموج في برنامج انتي سطبتيه قبل الانتي

marmargogo
07-11-2009, 10:32 PM
[QUOTE=مصري مكبر دماغة;528735]سلام رب المجد

الاول يا ريت تقوليلنا نوع اتصال حضرتك بالانترنت اية ..هل اية دي اس ال ولا شبكة موزعة ولا وايرليس
ثانيا هل الانتي فيرس avg انترنت سيكيورتي ولا انتي فيرس وبس
ثالثا يا ريت تكتبي نص الرسالة اللي بيطلعها برنامج الحماية
منتظرين ردك

+++++

نوع اتصالى بالنت هوشبكة موزعة اربع افراد ونوع الانتى فيرس هوavg anti_virus بس هو شامل النت وشامل الايميل والرسالة اللى بتظهر هىfound traking cookies c|documents and settings|adminastrator|cookies |[email protected](txt( file c|windows|explorer.exe وواحد تانى فى c|program file|yahoo messenger|yahoo messenger.exe وواحد تانى فى c|program file|internet explorer|explorer.exe

marmargogo
07-11-2009, 10:39 PM
[QUOTE=Michael_Sabry;528830]هو ممكن تكون نسخه الويندوز متفيرسه او البرامج الانتي سطبتيها قبل ماتسطبي الانتي فيرس ذي مثلا برنامج بادي تشيك للياهو واكيد لما الانتي بيمسك الفيرس بيقولك اسم الملف الفيه الفيرس ومكانه ياريت تقوليلي اسمه ايه ومكانه فين بس اكيد الفيرس مدموج في برنامج انتي سطبتيه قبل الانتي
انا كتبت اسمة ومكانة زى مابيطظهر لى بس انا اول منزلت الويندز نزلت الانتى فيرس على طول مع العلم انى الاسطوانة فيهاالياهو متسطب وبرامج اخرى ارجو الرد انا مش عارفة اعمل اية ارجو المساعدة بس ياريت مايكونش الرد انى اسطب ويندز تانى يارب استر

مصري مكبر دماغة
07-11-2009, 11:09 PM
[QUOTE=مصري مكبر دماغة;528735]نوع اتصالى بالنت هوشبكة موزعة اربع افراد ونوع الانتى فيرس هوavg anti_virus بس هو شامل النت وشامل الايميل والرسالة اللى بتظهر هىfound traking cookies c|documents and settings|adminastrator|cookies |[email protected](txt( file c|windows|explorer.exe وواحد تانى فى c|program file|yahoo messenger|yahoo messenger.exe وواحد تانى فى c|program file|internet explorer|explorer.exe[/QUOTE

انا كتبت اسمة ومكانة زى مابيطظهر لى بس انا اول منزلت الويندز نزلت الانتى فيرس على طول مع العلم انى الاسطوانة فيهاالياهو متسطب وبرامج اخرى ارجو الرد انا مش عارفة اعمل اية ارجو المساعدة بس ياريت مايكونش الرد انى اسطب ويندز تانى يارب استر
سلام رب المجد
اولا حل المشكلة المؤقتة
من الواضح ان الرسايل اللي طلعت خاصة بملفات الاكسبلورر المؤقتة .. ودي حلها .كليك يمين علي الاكسبلورر ونختار proparities او خصائص ونختار delete للهيستوري والكوكيز cookies
تمام .. وبعدين نختار تبويب advanced ونختار reset او restore default
كدة الاكسبلورر مشكلتة اتحلت مع الانتي فيرس
اخر رسالة خاصة بالياهو .. ودة معناة ان الياهو اللي عندك متفيرس او فية ملفات تجسس .. الحل حزفة من لوحة التحكم
control panel -add/remove program
وتنزيل اخر اصدار من موقع الياهو
-------
هام
من كلامك ان النسخة معاها برامج كتيرة
معناة ان النسخة معدلة ..اي ان احد الاشخاص عدل عليها
والنسخ دي منتشرة وفي الغالب بتحتوي علي فيروسات او ملفات تجسس مخفية وكثيرا ما تحدث بها اخطاء
نصيحة -- نزلي نسخة وندوز عادية نضيفة وغير مشكوك فيها واكيد هتلاقيها هنا في القسم
----
بخصوص الشبكة
لازم تخلي بالك ان لو جهازك مش علية فاير وول ممكن الفيروسات تتنقل عن طريق الشبكة بين الاجهزة اللي مشتركة
ويا ريت تغيري الانتي فيرس الي
avg internet security
او
bitdefender total security
الاخير هو الاول علي العالم من حيث الحماية طبقا لاحصائية 2009
+++++
رب المجد يكون معك
+++++

marmargogo
07-12-2009, 11:55 PM
ممكن تساعدنى وتشرحلى اكتر قصدك باكسبلورار internet explorer ولا اية اشرخلى ابالتفصيل وadvansed hggn l,[,] اختارها من فوق لكن مافيش اوdefaultاوreset ممكن تشرحى بالصور افضل انا ماعنديش خبرة اوى وربنا يعوضك ومعلش تعبتك معايا وربنا يعوضك

marmargogo
07-13-2009, 12:55 AM
ممكن طلب اخر وانا اسفة على تعبك معايا لوممكن تعطينى رابط لتحميل احدى هذة برامج الحماية اللى ذكرتها لو سمحتوربنا يعوضك

مصري مكبر دماغة
07-13-2009, 01:43 AM
ممكن طلب اخر وانا اسفة على تعبك معايا لوممكن تعطينى رابط لتحميل احدى هذة برامج الحماية اللى ذكرتها لو سمحتوربنا يعوضك
http://www.orsozox.com/forums/f68/t37753/#post531262

marmargogo
07-13-2009, 11:12 PM
ممكن تساعدنى وتشرحلى اكتر قصدك باكسبلورار internet explorer ولا اية اشرخلى ابالتفصيل وadvansed اختارها من فوق لكن مافيش اوdefaultاوreset ممكن تشرحى بالصور افضل انا ماعنديش خبرة اوى وربنا يعوضك ومعلش تعبتك معايا وربنا يعوضك

مصري مكبر دماغة
07-13-2009, 11:15 PM
ممكن تساعدنى وتشرحلى اكتر قصدك باكسبلورار internet explorer ولا اية اشرخلى ابالتفصيل وadvansed اختارها من فوق لكن مافيش اوdefaultاوreset ممكن تشرحى بالصور افضل انا ماعنديش خبرة اوى وربنا يعوضك ومعلش تعبتك معايا وربنا يعوضك
يا ريت تنزلي برنامج الحماية من الرابط في الرد السابق
دة هيقوم بكل حاجة لوحدة
الشرح للاكسبلورر هيكون موجودقريب
++
++++

eng.mero
07-21-2009, 04:21 AM
سلام ونعمة
لو سمحت انا كان ليا سؤال ف الكمبيوتر عندي
انا كان عندي ملفات وورد وصور كنت عاملاها hiden
وفجأة ماعرفتش اجيبها تاني من قايمة tools
هي مازالت موجودة ف الكمبيوتر بس مش راضية تظهر ياريت تقولي اعمل ايه
وميرسي على تعبك واسفة اني طولت ف السؤال

مصري مكبر دماغة
07-21-2009, 07:58 AM
سلام ونعمة
لو سمحت انا كان ليا سؤال ف الكمبيوتر عندي
انا كان عندي ملفات وورد وصور كنت عاملاها hiden
وفجأة ماعرفتش اجيبها تاني من قايمة tools
هي مازالت موجودة ف الكمبيوتر بس مش راضية تظهر ياريت تقولي اعمل ايه
وميرسي على تعبك واسفة اني طولت ف السؤال
افتح مكان الملفات
اختار من التول بار من فوق tools
واختار folder option
هيفتح نافزة فيها اختياراات
اختار وعلم علي
show hidden files and folders
وبعدين اعمل apply ثم ok
ربنا معاك

eng.mero
07-21-2009, 03:31 PM
معلش سوري على الازعاج بس انا كنت بعمل كدة فعلا
بس فجأة مارضتش تظهر تاني وكل ماعملها مش بتظهر برضو

مصري مكبر دماغة
07-21-2009, 11:35 PM
معلش سوري على الازعاج بس انا كنت بعمل كدة فعلا
بس فجأة مارضتش تظهر تاني وكل ماعملها مش بتظهر برضو
يبقي عندك فيرس اوتورن ...هوا الوحيد اللي بيعطل الخاصية دي
او ان الويندوز عندك لية فترة كبيرة فهنج
شيك علي النسخة
وربنا معاك
+++

emmmy
08-09-2009, 12:19 AM
مش لازم تشكرينى يا مريم احنا اخوات فى دم الرب واى حاجه انتى عايزااها انتى بس اطلبى و مالكيش دعوه وربنا يباركك امين

انا كمان بشكرك مع مريم لانها سالت نفس سؤالى وانت جاوبتنى ربنا يعوضك
ويبارك خدمتك

maran atha
08-09-2009, 02:41 AM
ربنا يخليك ياغالي وشكرا لمحبتك

كنت محتاج تعريف لكارت شاشة

asus ati a9250

ومش عندي ومحتاجة جدا

وشكرا لتعبك

marmargogo
08-26-2009, 02:41 PM
كان عندى اختراق فى الياهو وشلت البرنامج خالص من اداد اند ريموف ونزلت واحد جديد وبردو بيظهر اختراق وكمان لوسمحتوا عايزة برنامج للحماية من الاختراق والفيرس يكون جامد غير avgانتى فيرس و bit defenderللى موضوغ فى المنتدى لانة مش شغال على الويندز بتاعى ارجو سرعة الرد

امى ايرينى
09-02-2009, 03:46 PM
انا عندى سوال طبعا بعد ما اقولك سلام ونعمه
انا عندى لما افتح صفحه البحث انترنت اكسبلور وابحث عن اى موضوع او اجيب اى موضوع من المفضله بتيجى الصفحه بس غير كامله يعنى ممكن مثلا المنتدى بيفتح واخر حاجه من تحت مش بتحمل الى هى اخر المواضيع او اسماء المشتركين ده على سبيل المثال
وللعلم انا مش بدخل الا مواقع دينيه مسيحيه ومواقع كوره
وكمان فى صفحات مش بتفتح خالص وجيب مواقع كتير دينيه فيها برامج معالجه الوندوز بتظهر اخطاء كتير بس للاسف محتاج السيرير نمبر
فممكن تبعتلى الحل
اسف للاطاله

اميل الفرد فهمي
09-30-2009, 08:16 AM
محتاج برنامج قوي ضد التروجان يشيله من عندي وشكرا

اميل الفرد فهمي
09-30-2009, 08:19 AM
كل مره اعمل فيها اسكان للسي يديني نتيجه ان فيه اربع ملفات مش بتفتح معاه اعمل ايه لفتح هذه الملفات او ازالتها وشكرا

مجروسو
10-07-2009, 03:44 AM
You currently appear offline to d2at_2lb.

snoker_201060: انا مشترك جديد على المنتدى
snoker_201060: ونفسى استفسر منك على شويه حاجات
snoker_201060: باركك الرب
snoker_201060: الموضوع يخص برنامج
snoker_201060: البادى تشيك
snoker_201060: اللى بيشوف اللى عامل اوف لين
snoker_201060: انا بعد ما بعمل كل حاج
snoker_201060: ه
snoker_201060: واجى اعمل كونكت
snoker_201060: يجيبلى رساله ايرور
snoker_201060: يا ترى ايه المشكله ارجو الرد

armia1987
10-07-2009, 06:04 AM
لازم تطفى الياهوو الاول علشان يشتغل البدى تشيك اوك وبعدين ابقى طفى البدى شيك وشغل الياهوو

مجروسو
10-07-2009, 01:38 PM
مانا بسطبه الاول وبعدين بهيئه عادى وبطفى الياهو وبعدين برده بيدينى نفس الرساله اللى فيها الايرور ونص الرساله كالاتى
unknown login error code 1. please login to the yahoo website for possiblr extra information
مهمت بعمل بيجيبلى الرساله دى شيلته وسطبته من جديد وبرده مفيش فايده

مجروسو
10-09-2009, 05:22 AM
حد يدلنى اعمل ايه فى البرنامج ده بادى تشيك انا بجد محتاج مساعدتكم يا محترفين الهكر

Michael_Sabry
10-10-2009, 03:49 AM
البادي اتشيك الانتي بيمسكه فيرس فممكن النسخه عندك تكون باظت من الانتي فنزل نسخه جديده و وقف الانتي و شغلها و كله هيئبا تمام

مجروسو
10-29-2009, 01:26 AM
بجد نفسى اتعلم ازاى اخترق ايميل فى واحد مجننى وبيخترق ايميلى ونفسى اخترقه ارجوكم قولولى اعمل ايه

مجروسو
10-29-2009, 01:29 AM
على فكره كمان البادى تشيك فيه مشكله
وبعمل اللى قولت عليه ومفيش فايده بس بجد حاول تعلمنى ازاى اخترق ايميل الواد ده علشان بجد جننى ويا ريت تبعتلى على الميل لو فى مشكله فى المنتدى

مجروسو
10-29-2009, 12:46 PM
ده ايميلى ارجو الرد عليى اسئلتى بارككم الرب
snoker_201060

marmargogo
10-31-2009, 01:14 AM
هل فى طريقة لمعرفة ان الجهاز مخترق ولالا بدون برامج عن طريق الدوس وهل فى طريقة لاخفاء الاى بى بتاع الجهاز عن طريق الدوس كمان وان وجد اية رايكم فى هذة الطرق هل مضرة للجهاز واحتاج اللى برنامج zone alarmمع شرح تستطيبة وكيفية التعامل معة بالصور ارجو الرد على اسئلتى وعدم اهمالها وربنا يعوضكم

didi@
11-01-2009, 12:41 AM
من فضلكم كيف اعرف ان جهازى علية ملفات تجسس ) بمعنى اي من الملفات لما اشوفها اع ف ان جهازى تم اختراقة من حد معين وشكرا ربنا يبارككم

جورج امجد
11-20-2009, 09:27 PM
ارجوا حل لمشكلتي انا عندي فيرس في الويندز ومش عارف امسحة وانا برطة مش عايز انزل ويندز ارجو حل مشكلتي من اخوني الخبراء

ناصر الريس
03-23-2010, 07:52 PM
محبة ربنا وخلصنا يسوع المسيح تكون معاك لو سمحت انا بيجيلى على الا اميل حجات مش كويسه اعمل ايه لو سمحت

غيدا
03-29-2010, 06:08 PM
عندي سؤاااااااااااال بالنسبه لشاشة الكمبيوتر

انا شاشتي benq وفيها سماعات بس ما اعرف شلون افعلها

بليز علمونييي اول مره اشارك فالمنتدى

برق السماء2
05-29-2011, 02:41 PM
سلام الرب يسوع معكم

ارجوكم طلب ضرورى لاجل محبة المسيح عايز اعرف ازاى اسرق جروب على الفيس بوك او اكونت على الفيس علشان فيه حد عامل اكونت عمال يشتم فيه ناس اصحابى
ارجوكم ردوا عليا بسرعة