المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شهداء حادثة كنيسة القديسين في الإسكندرية هم جنود الله الأوفياء

فرح®
01-01-2011, 04:21 PM
أقف حائرة وغاضبة وآسفة أمام ذلك الخبر الذي يظهر بشاعة الجاني (x) الذي جردته أفكاره الميتة القبيحة من إنسانيته :
مصر الأرض التي هربا إليها العذراء مريم والقديس يوسف النجار ليحموا الطفل يسوع من بطش هيرودس...مصر تغدو وطنا غير آمنا لأبناء الله ؟؟!!! نعم أمثال هيرودس كثيرون في واقعنا..
لا يسعني إلا أن أقول ربنا موجود وكما أهنئ المسيحيين في مصر لأن الرب يسوع قد جعلهم جنوده الأبرياء والأوفياء على الأرض فقد نالوا شرف التضحية من أجل اسمه القدوس .
أخوتي افرحوا وتهللوا فإن أجركم عظيم في السماوات ..."طوبى للحزانى لأنهم يتعزون".
افرحوا الرب يسوع موجود ..يرى كل شي وبحكمته الإلهية سيردع الشر ويعاقب الجاني الخسيس الميت أخلاقياً وإنسانيا والذي لا دين له.
لا تحزنوا _الرب معكم _ بل افرحوا يا جند الله _الطفل يسوع ولد _... وأنا كلي إيمان أن الله سيعاقب المجرمين ويدافع عنكم .
ربنا موجود
ميلاد مجيد وكل عام و أنتم بألف ألف خير
"المجد لله في العلى وعلى الأرض السلام وفي الناس المسرة "
يا جماعة بصراحة عندي كتير حكي بس بيكفي هيك كرمال ما ينحذف الموضوع ...
قلوب المسيحيين في سوريا معكم ..
العالم المسيحي والإنساني معكم ضد عدو الخير.....

kiro0oalex
01-03-2011, 02:11 PM
اشكرك على موضوعك ومشاعرك الجميله
وربنا موجود وقادر يصبر اهاليهم ويعطيهم التعزيه
وكمان يكون مع شعبه ونعدى المرحله ديه على خير

فرح®
01-03-2011, 02:26 PM
اشكرك على موضوعك ومشاعرك الجميله
وربنا موجود وقادر يصبر اهاليهم ويعطيهم التعزيه
وكمان يكون مع شعبه ونعدى المرحله ديه على خير

ربنا موجود ... ربنا يفرح قلوب الأقباط والمسيحيين دائما ..آمين

elphilasouf
01-07-2011, 01:14 AM
كل سنه وانتي طيبه يا فرح

اناستاسيا
01-07-2011, 10:25 PM
تعودنا على المفاجأت الصعبة كل عام جديد والعيد فى هذة السنة كان محتلف تماما فى مدينة الشهداء كانت فيةمرارة قاسية جدا صعب ان تمحى بسهولة
كل سنة وانتى طيبةيا فرح

طالبة المغفرة
01-08-2011, 11:09 AM
انا مشتركة جديدة معكم و أعزيكم و أعزي كل المسيحيين الأرثوذوكس و الكاثوليكيين و جميع الطوائف و أخص بالتعزية مسيحيي مصر وخاصة الإسكندرية و أهل الضحاية
و أقول لهم الله معكم و ربنا يصبركم بجد و يجازي صبركم ده خير و ربنا يعوضكم
"" لله ما أخذ و لله ما أعطي"

tharwaat
01-08-2011, 12:56 PM
شكرا اختى فرح على كلماتك المعزية وربنا يكون مع اولادة ويشددهم ويعزيهم بشفاعة شهداء الميلاد

طالبة المغفرة
01-08-2011, 01:01 PM
ربنا يصبركم يا ثروت و يصبر كل المسيحيين يا رب
ويجازي اللي بيحاول يفرق و يوقع بين المسلمين و المسيحيين

طالبة المغفرة
01-08-2011, 02:29 PM
قال ربنا :" وَلاَ تَقۡتُلُوا۟ النَّفۡسَ الَّتِى حَرَّمَ اللّهُ إِلاَّ بِالحَقِّ وَمَن قُتِلَ مَظۡلُومًا فَقَدۡ جَعَلۡنَا لِوَلِيِّهِ سُلۡطَانًا فَلاَ يُسۡرِف فِّى الۡقَتۡلِ إِنَّهُ كَانَ مَنۡصُورً"

طالبة المغفرة
01-08-2011, 02:41 PM
الإرهاب لا دين له ولا وطن لأنه من الطبيعي أن كل الأديان السماوية آتية من رب العزة سبحانه و تعالي . و لكن أريد أن أقول مهما حاول الغرب في إثارة الفتن بين المسلمين و المسيحيين لاغراض نعلمها جميعا و هي تفككنا ليسهل إحتلالنا يجب أن نكون يد واحدة و نحتسب عند الله كل مصائبنا ليجزينا الله خير الجزاء

فرح®
01-09-2011, 10:18 AM
كل سنه وانتي طيبه يا فرح

كل سنة و انتا بالف خير يا فيلو

فرح®
01-09-2011, 10:21 AM
تعودنا على المفاجأت الصعبة كل عام جديد والعيد فى هذة السنة كان محتلف تماما فى مدينة الشهداء كانت فيةمرارة قاسية جدا صعب ان تمحى بسهولة
كل سنة وانتى طيبةيا فرح
ربنا موجود..ربنا يحمي مسيحي مصر من كل آذى
كل سنة و انتي بالف خير أختي العزيزة اناستاسيا ..انشالله كل أيامك سعادة و اطمئنان

فرح®
01-09-2011, 10:24 AM
شكرا اختى فرح على كلماتك المعزية وربنا يكون مع اولادة ويشددهم ويعزيهم بشفاعة شهداء الميلاد
آمين ..
كل سنة و انتا بالف خير أخي ثروت ..انشالله أيامك كلها سعادة و نجاح و حب

فرح®
01-09-2011, 10:28 AM
انا مشتركة جديدة معكم و أعزيكم و أعزي كل المسيحيين الأرثوذوكس و الكاثوليكيين و جميع الطوائف و أخص بالتعزية مسيحيي مصر وخاصة الإسكندرية و أهل الضحاية
و أقول لهم الله معكم و ربنا يصبركم بجد و يجازي صبركم ده خير و ربنا يعوضكم
"" لله ما أخذ و لله ما أعطي"
أهلا وسهلا أختي ..ميرسي كتير
بالنسبة عن البيان ..بصراحة لا تعليق ..

فرح®
01-09-2011, 10:30 AM
ربنا يصبركم يا ثروت و يصبر كل المسيحيين يا رب
ويجازي اللي بيحاول يفرق و يوقع بين المسلمين و المسيحيين
هاااااااا اتوقع يا أختي الموضوع لي و انا اللي برد بس ههههههههههههه
يحيا الهلال مع الصليب .. يحيا الصليب مع الهلال :)

فرح®
01-09-2011, 10:33 AM
الإرهاب لا دين له ولا وطن لأنه من الطبيعي أن كل الأديان السماوية آتية من رب العزة سبحانه و تعالي . و لكن أريد أن أقول مهما حاول الغرب في إثارة الفتن بين المسلمين و المسيحيين لاغراض نعلمها جميعا و هي تفككنا ليسهل إحتلالنا يجب أن نكون يد واحدة و نحتسب عند الله كل مصائبنا ليجزينا الله خير الجزاء
ميرسي لحضرتك

طالبة المغفرة
01-09-2011, 05:27 PM
شكرا فروحة علي ردودك ليا المحترمة

فرح®
01-10-2011, 12:11 PM
شكرا فروحة علي ردودك ليا المحترمة
عادي ما نحنا أخوات ... ربنا يكون معك في كل حين ..آمين
أنا أحترم وجهة نظرك أختي الكريمة مع أنني أختلف معك في بعض النقاط التي لا اود أن أتطرق إليها..
ميرسي جداا لردك اللطيف

elphilasouf
01-10-2011, 01:37 PM
- بالنيابه عن المنتدي
بنرحب بوجودك معانا أخت "طالبه المغفره" ....
أحنا في المنتدي بنرحب بكل الأعضاء مهما كانت أفكارهم ومعتقداتهم ، لكن لا نسمح بوجود اي حوارات دينيه أو مجادلات .
أهلا بيكي معانا وأرجو أن نتبادل معا المعارف ، ونستفيد من وجودنا معا في المنتدي .

طالبة المغفرة
01-10-2011, 03:08 PM
شكرا علي ترحيبك يا الفيلسوف
و انا معك والله
لأن المجادلات سوف تنتهي بالحروب و انا علي يقين أن كل الديانات السماوية أتية للسلام و الحب و المودة
صحيح كما قالت فرح نحن نختلف عن بعض في بعض النقاط
و لكن هناك نقاط كثيرة نحن مشتركون فيها فلماذا نركز علي نقاط الإختلاف و نترك نقاط الإتفاق
و نحن نعلم جميعا أن الإتحاد قوة و التفرق ضعف
وأشكركم جميعا مرة أخري علي هذا المنتدي
فلقد إشتركت في منتدي مسيحي آخر و لكن للأسف كان يسمحوا بشتيمة و تهزيء و تجريح الديانات الأخري ماعدا المسيحية وعندما نرد عليهم يمسحوا ردودنا
فربنا يبارك فيكم و أتمني ألا أجد أبدا في هذا المنتدي ذلك الموضوع
و اعتذر إذا صدر مني أي خطأ فها يكون خارج عن إرادتي و تأكدوا أنه غير مقصود
و شكرا

طالبة المغفرة
01-10-2011, 03:11 PM
هاااااااا اتوقع يا أختي الموضوع لي و انا اللي برد بس ههههههههههههه
يحيا الهلال مع الصليب .. يحيا الصليب مع الهلال :)

اعلم والله يا فرح
أنتي فوق الرأس
و لم اكن أقصد أبدأ أن أتعدي حدودي
و لكن أردت أن أعبر عن وجهة نظر لا أكثر
وشكرا

فرح®
01-11-2011, 09:34 AM
اعلم والله يا فرح
أنتي فوق الرأس
و لم اكن أقصد أبدأ أن أتعدي حدودي
و لكن أردت أن أعبر عن وجهة نظر لا أكثر
وشكرا
أختي الغالية ..انا كنت عم امزح معك ...معلش بقى أنا اليومين دول زايد عندي هرمون الغلاظة..أنا آسفة ..
لا تهتمي انتي بتقدري تعبري عن رايك في أي وقت تشائين ...اوكي ...
واهلا وسهلا بك في منتدانا الغالي أرثوذكس

فرح®
01-11-2011, 09:48 AM
معلش أنا عندي سؤال ...
طالبة المغفرة ..ممكن أعرف ليش تدخلي منتديات مسيحية ..
أختي الكريمة اذا بدك ما تجاوبي ..لك مطلق الحرية ..بس حبيت أسال من باب الفضول يعني ...
تقبلي مني كل احترام و محبة .. أختك فرح

طالبة المغفرة
01-11-2011, 04:46 PM
أختي الغالية ..انا كنت عم امزح معك ...معلش بقى أنا اليومين دول زايد عندي هرمون الغلاظة..أنا آسفة ..
لا تهتمي انتي بتقدري تعبري عن رايك في أي وقت تشائين ...اوكي ...
واهلا وسهلا بك في منتدانا الغالي أرثوذكس

لا داعي للأسف فروحة أنا فقط لا أحب أن يفهمني أي إنسان خطأ
و أنا أحب أن أمزح جدا
فلهذا السبب عندما أشعر أن اللذي أمامي متضايق قليلا اُسرع إلي توضيح وجهة نظري لكي ل ا بغضب
وربنا يكرمكم
و شكرا

طالبة المغفرة
01-11-2011, 04:54 PM
معلش أنا عندي سؤال ...
طالبة المغفرة ..ممكن أعرف ليش تدخلي منتديات مسيحية ..
أختي الكريمة اذا بدك ما تجاوبي ..لك مطلق الحرية ..بس حبيت أسال من باب الفضول يعني ...
تقبلي مني كل احترام و محبة .. أختك فرح

و هجاوبك حاضر من عينيا
أولا مش كلنا بشر و أولاد آدم و حواء
يبقي ايه المانع اني ادخل منتديات مسيحية وانتي تدخلي منتديات إسلامية
صحيح مش كل المنتديات المسيجية بدخلها بستمر فيها لسبب معين
عشان لما بدخل اي منتدي لازم عالأقل ألاقي الناس محترماني لما مبلاقيش كده يبقي أخرج أفضل عشان مش بحب أهزأ حد ولا حد يهزأني زي معندنا بنقول " لا ضرر ولا ضرار"
يعني لا نضر حد ولا نخلي حد يضرنا سواء هذا الضرر نفسي أو مادي أو غيره
و الموضوع ده بيزود التآلف بيننا
فقط لا غير
و إذا حبيتي تسألي عن أي حاجة أنا في الخدمة دايما و مش هتأخر و أفضل أن تكون الأسئلة عالخاص ولكن بعد مكمل عدد المشاركات اللي تسمح لي أني أرسل رسائل خاصة لكي أستطيع أن أرد عليكي
معذرة علي التطويل و أتمني ألا تكوني قد مللتي
و في النهاية أرجو من الجميع أن يعذروني إذا صدر مني أي خطأ سواء في الكتابة أو غيره و تأكدوا أنه عندما يصدر مني أي خطأ يكون علي غير قصد مني
و شكرا لك

فرح®
01-12-2011, 09:11 AM
ميرسي جداااااااااا أختي الغالية على التوضيح ...اهلا وسهلا بك مرة أخرى في بيتك أرثوذكس

طالبة المغفرة
01-15-2011, 02:04 AM
اهلا بيكي
و عندي سؤال لكي هل من الممكن أن أسئله؟

كرستين صفوت
01-15-2011, 12:13 PM
بشكرك من كل قلبى يافرح أخت غاليه وصديقه جميله .وقلبك مليان من الإيمان والمحبه ..
وربنااا موجود
يعنى أكيد مافيش حاجه بتحصل فى حياتنا الا وهو عارفها وسامح بيها ويابخت كل الشهداء اللى استشهدوا واللى ليسه . دى أكاليل ليهم فى السماء.
وكمان علينا جت بثمر انتبهنا لربنا لأننا كنا بعاد عنه او يعنى منشغلين فى العالم وناسيين الهدف الرئيسى لحياتنا.وكمان الوحده بين الطوائف داخل المسيحيه لأننا كلنا أعضاء فى جسد المسيح.
وكمان لا ننسا مشاعر أخوتنا المسلمين والأخوه المتبادله.
شكرااا يافرح.

ofa2011
01-15-2011, 02:50 PM
الاخت العزيزة طالبة المغفرة0 اشكرك على شعورك النبيل الذى اثق فى أنه يشاركك فيه الكثير من المسلمين المعتدلين لكن المشكلة الحقيقية فى هؤلاء الذين ينصبون من انفسهم مدافعين عن دينهم ظانين انهم بالقتل والتدمير ينصرون دينهم ويكون جزاؤهم جنات النعيم لأنهم قضوا على اعداء الله -بحسب ظنهم واعتقادهم- ارجو من جميع الخيرين امثالك نشر هذا الفكر المستنير المتحضر بين اولئك المخدوعين من انفسهم ومن اعداء الخير والسلام لأنك اكيد واثقة من انهم بمثل هذه الأفعال لاينصرون الدين ولايدافعون عنه بل العكس صحيح تمامآ يشوهون صورته -للأسف طبعآ -امام العالم

طالبة المغفرة
01-16-2011, 12:47 AM
شكرا لك
الوسطية هي أساس ديننا
وارجو ان تسمحولي أن أسئل سؤالي و يا رب ميكونش ممنوع

فرح®
01-16-2011, 11:32 AM
بشكرك من كل قلبى يافرح أخت غاليه وصديقه جميله .وقلبك مليان من الإيمان والمحبه ..

وربنااا موجود
يعنى أكيد مافيش حاجه بتحصل فى حياتنا الا وهو عارفها وسامح بيها ويابخت كل الشهداء اللى استشهدوا واللى ليسه . دى أكاليل ليهم فى السماء.
وكمان علينا جت بثمر انتبهنا لربنا لأننا كنا بعاد عنه او يعنى منشغلين فى العالم وناسيين الهدف الرئيسى لحياتنا.وكمان الوحده بين الطوائف داخل المسيحيه لأننا كلنا أعضاء فى جسد المسيح.
وكمان لا ننسا مشاعر أخوتنا المسلمين والأخوه المتبادله.
شكرااا يافرح.

أشكرك حقيقي يا ياسمين الصبح وعطر النبفسج على كلماتك الرقيقة ..
أنا سعيدة جدااابمشاركتك التي تفيض حب و سلام لكل الناس
أنت راائعة ..ربنا يفرح قلبك دايماً..آمين

فرح®
01-16-2011, 11:35 AM
الاخت العزيزة طالبة المغفرة0 اشكرك على شعورك النبيل الذى اثق فى أنه يشاركك فيه الكثير من المسلمين المعتدلين لكن المشكلة الحقيقية فى هؤلاء الذين ينصبون من انفسهم مدافعين عن دينهم ظانين انهم بالقتل والتدمير ينصرون دينهم ويكون جزاؤهم جنات النعيم لأنهم قضوا على اعداء الله -بحسب ظنهم واعتقادهم- ارجو من جميع الخيرين امثالك نشر هذا الفكر المستنير المتحضر بين اولئك المخدوعين من انفسهم ومن اعداء الخير والسلام لأنك اكيد واثقة من انهم بمثل هذه الأفعال لاينصرون الدين ولايدافعون عنه بل العكس صحيح تمامآ يشوهون صورته -للأسف طبعآ -امام العالم
أهني حضرتك على الكلام الحكيم والرائع .. وكما أشكرك جدااا على مشاركتك الجميلة
نورت الموضوع ..ربنا يفرح قلبك ..آمين

فرح®
01-16-2011, 11:57 AM
اهلا بيكي
و عندي سؤال لكي هل من الممكن أن أسئله؟

تفضلي حضرتك ..ممكن تسألي يا قمر...أنا أنتظر سؤالك ...
سامحيني على التأخر في الرد وذلك لأنني لم أكن موجودة عالنت ...
تفضلي .. معك المايك؟؟؟:)..يا رب ما يكون سؤالك صعب هههههههههههه

طالبة المغفرة
01-16-2011, 05:22 PM
لالالا
لا داعي للإعتذار
الله معك
فكلنا لنا أشغال و مسؤوليات و من الطبيعي جدا أن ننقطع عالنت
و شكرا لك علي انك أذنتي لي بالسؤال
انت قد سألتيني مسبقا لماذا أدخل منتدي مسيحي مع أني مسلمة وقد جاوبت عليكي من وجهة نظري و يا رب مكنش زعلت حد بإجابتي
و سؤالي لك يا فروحة
لماذا أيضا لا تدخلي منتديات ليست مسيحية أو يعني منتديات اسلامية و بها أقسام كثيرة عامة وتخص الرياضة والنساء إلخ إلخ... إذا كنتي يعني لا تدخلي ،فإذا كنتي تدخلي فاعتبري السؤال لاغي.
و أرجو الإعتذار اذا ضايقتك
شكرا لك علي حسن قرائتك وصبرك عليا
و بإذن الله لي سؤال آخر ومعلشي اني بضايقكم حبتين بس عايزة اعرف بس لا أكثر
و أرجو أن تعذروني إذا صدر مني اي خطأ
شكرا

فرح®
01-17-2011, 09:52 AM
أختي الكريمة ...
الدين المسيحي يعلمنا احترام الآخر..سواء الآخر مسلم يهودي بوذي زنجي أبيض ..
و كما أن الدين المسيحي يعلمنا ان نغفر لمن أساء إلينا

أما بالنسبة لسؤالك عادي : سؤالك الاجابة عليه سهلة :
اسمعي ...اذا كان في مباراة بين فريقين أبيض واسود
وانا كنت بشجع الفريق الأبيض وللآسف نفدت التذاكر في المدرج المخصص لمشجعي فريقي فريق الأبيض اكيد انا امامي حلّين ..

إما أن ألبس قميص أسود واحجز في المدرج المخصص للفريق الأسود لمشاهدة المباراة ..
و ده مرفوض لانو بيخالف مبدأي ..أنا لما ألبس القميص يعني لازم يعكس أفكاري ومن أنا ... وقميصي أبيض "أبيــــــــض"

أو أن ألبس قميص أبيض واحجز في المدرج المخصص للفريق الأسود وبكدا بكون لم احترم المشجعين و لم احترم حتى نفسي ...لان احترامي لنفسي يتطلب مني أن أحترم الآخرين
صحيح انني بتصرفي هذا لم اخسر نفسي و لكني بذلك اسيء لمن حولي

خلاااااااااااااااص انا عايزة أحضر المبارة ..أنا ألبس القميص الأبيض و أشاهد المباراة على التلفاز في البيت ....البيت ...البيت ....و بيتي أرثوذكس
يعني لا أخسر نفسي و لا أسيء لغيري ...اوكي ...

عزيزتي ...انا لا استطيع اقناع المشجعين للفريق الأسود أن يشجعوا الفريق الأبيض ....
في مقولة كتير رائعة تقول: ما ناقشت جاهلاً إلا وغلبني, وما ناقشت عالماً إلا وغلبته
ميرسي لسؤالك ... أتمنى أن تكون إجابتي واضحة لحضرتك ....
ليكن ربنا معك دايما أختي ...آمين

emmmy
01-17-2011, 12:22 PM
حلوة اجابتك يا فرح بسيطة وتلقائية وصادقة
بتدل على حكتمك وبساطتك فى نفس الوقت احيكى يا قمر
عزيزتى طالبة المغفرة 00
اهلا بيكى معانا فى منتديانا بيت المحبة
اانا عاوزة اقولك حاجة انا كمان انا سبق واشتركت فى منتدى طبى وكان منتدى عادى مسئول عنة ناس مسلمين وكان منتدى رائع جدا وفى دكاترة بتجاوب على اسئلتنا بكل اتساع صدر ومحبة عجيبة
عاااااادى يا عزيزتى 000

فرح®
01-17-2011, 01:28 PM
حلوة اجابتك يا فرح بسيطة وتلقائية وصادقة

بتدل على حكتمك وبساطتك فى نفس الوقت احيكى يا قمر
عزيزتى طالبة المغفرة 00
اهلا بيكى معانا فى منتديانا بيت المحبة
اانا عاوزة اقولك حاجة انا كمان انا سبق واشتركت فى منتدى طبى وكان منتدى عادى مسئول عنة ناس مسلمين وكان منتدى رائع جدا وفى دكاترة بتجاوب على اسئلتنا بكل اتساع صدر ومحبة عجيبة
عاااااادى يا عزيزتى 000

ايمي ...انا بجد مكسوفة من كلامك الكبير والجميل ده .. صدقيني أنا لا أستحقه ..أنا غلبانة يا ختي ..
ميرسي خالص ايمي ...لتكن بركة ربنا يسوع معك في كل حين ..آمين
نورتي الموضوع

magdy totti
01-17-2011, 01:31 PM
رائع يافرح بجد موضوع فى منتهى الجمال
وكلماتك معزية جدا
نتظر المزيد

فرح®
01-17-2011, 01:59 PM
رائع يافرح بجد موضوع فى منتهى الجمال

وكلماتك معزية جدا

نتظر المزيد

ميرسي جدااا مجدي على كلماتك اللطيفة والمشجعة وحضورك الجميل الذي أسعدني جدااا ..
لتكن نعمة ربنا يسوع معك في كل حين ..آمين
ربنا موجود

طالبة المغفرة
01-19-2011, 05:44 PM
اشكركم جميعا
و لكن معني هذا الكلام اني لاأشترك في منتديات ليست إسلامية أو ذات ديانة اخري لأني لأ أؤمن بهذه الديانة؟؟
يعني كده انا مخطئة أني اشتركت هنا؟؟

emmmy
01-19-2011, 08:07 PM
مين قال كدة يا عزيزتى 00
لا طبعا المعنى اللى وصلك خطأ
كل الحكاية انها بتبقى احساس بالالفة بس مش اكتر من كدة
فرح كان كل قصدها الاحساس بالانتماء وتجنب اى متاعب من اى نوع لو قابلت افكار متعصبة مثلا او عقول متعصبة بس مش اكتر
يعنى انا مشتركة هنا مثلا على المثال تقدرى تقوليلى اية اللى يخلينى اروح منتدى اسلامى مثلا وادخل وسط ناس معرفهمش وابتدى اتعرف عليهم من تانى انا فضلت كتير لحد ما بقيت واحدة من هنا واتعودت على هنا اصلها شغلانة برضوا ههههههههه
بجد صدقينى بس لو هدخل فى مناقشة عامة او موضوع ثقافى او هدور على حاجة معينة بعيدة عن الدين بدخل منتدى اسلامى عاادى المشكلة بس مش ببقى عضوة فية وليا اصحاب بصراحة للامانة علشان اكون صادقة معاكى
انتى ليست مخطئة انتى لكى مطلق الحرية فى اختيار المكان اللى تحسى بارتياح فية بس خدى الامور ببساطة يا قمر
ربنااا معاااكى

طالبة المغفرة
01-19-2011, 08:47 PM
شكرا يا إيمي علي ردك

emmmy
01-19-2011, 08:54 PM
العفو يا روح قلبى بس المهم تكونى اقتنعتى ومتزعليش

طالبة المغفرة
01-19-2011, 09:12 PM
لالا لا مفيش زعل ولا حاجة

فرح®
01-20-2011, 09:49 AM
أختي الغالية ايمي ميرسي جداا على توضيح قصدي

أختي الكريمة طالبة المغفرة ..خلّي روحك رياضية ..
طالما الانسان أياً كانت ديانته محترم نفسه ومحترم الآخرين في بيتهم فهو مرحب فيه .
أتمنى العودة إلى موضوعنا الجوهري
شهداء حادثة كنيسة القديسين في الإسكندرية هم جنود الله الأوفياء (http://www.orsozox.com/forums/f92/t62346/)
و لنرفع صلواتنا الى ارواحهم الطاهرة

الامير الحزين
03-23-2011, 02:04 AM
اشكرك على موضوعك الجميل
ربنا يبارك حياتك

خارج الموضوع بقى
انت ردك على العضوة جميل جدا وهادى ورقيق
وجوهره عظيم
شكرا

فرح®
03-23-2011, 08:43 AM
اشكرك على موضوعك الجميل