المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مش عارفة ارسل ايميل

فلةميخائيل رزق
02-21-2008, 08:01 PM
انا مش عارفة ابعت ايميل كل ما احاول ارسل القى رسالة ان فى ايرور اكيد فى حاجة فى جهازى تمنع ارسال رسائل ارجوا حد يساعدنى كمان نفسي اعرف استخدمبرنامج icqفلة:10600::em3100:

Narmar
02-22-2008, 02:56 AM
انا مش عارفة ابعت ايميل كل ما احاول ارسل القى رسالة ان فى ايرور اكيد فى حاجة فى جهازى تمنع ارسال رسائل ارجوا حد يساعدنى كمان نفسي اعرف استخدمبرنامج icqفلة:10600::em3100:

اهلا و سهلا بيكى فى منتديات اورثوزكس

اول حاجة الميل : ياريت تقوليلنا الرساله الى بتجيلك اية ؟ عشان لو في مشكلة نقلك
بس على العموم انا هقولك كل طرق ارسال الميل باختصار
1- لو انتى من الماسنجر نفسة بتاع الهوتميل او الياهو دوسي كلك يمين على الشخص الى عاوزة تبعتيله و اختارى ارسال بريد و اكتبى عنوان الرساله فى خانه ال subject و بعد كده مضمون الرساله تحت
2- لو من الانبوكس بتاع الهوتميل هتلاقى فوق على الشمال كلمة new دوسي عليها هتلاقى كلمة new message اختاريها و اكتبى فى خانه ال to ايميل الشخص الى هتبعتيلة الميل بس لازم يكون كامل يعنى مثلا كده [email protected] بمعنى انه يكون كل الاشياء متكاملة الاسم و علامة ال @ و المكان المرسل الية و الدوت كم او نت على حسب الميل باختصار يعنى لازم يكون كامل بعد كده فى خانه ال subject عنوان الرساله و بعدها الرساله تحت
لو فى الياهو هيبقى نفس النظام بس الفرق ان فى الياهو اسمها compose و لو فى ال Gmail هتلاقى ارسال رساله جديدة او Create new Message
قوليلنا بقى على الرساله الايرور الى بيظهرلك و اقولك الحل

اما عن برنامج ال Icq ده اجمل برنامج بصراحه انا بحبة ومشترك فية من زمان من 2002 كمان بس عبية الوحيد منفذ جيد جدا لاختراق الجهاز بالنسبة للهاكرز

المهم استخدام البرنامج سهل جدا
اول حاجه بتعملى اشتراك و الاشتراك مش بيديلك ايميل لا
بيديلك رقم و اما بتضيفى حد برضة بيبقى رقم
مثلا 330882744 ده رقم الاي سي كيو بتاعى يارب تكونى فاهمه قصدى
و بعد كده بتدخلى في سيرش على جميع دول العالم و سيرش على انشاله الشوارع لو فى حد من شارع معين عنده اي سي كيو هيقولك
برنامج لذيذ جدا جدا جدا جدااااا
و بكرة باذن الله هنزل موضوع كامل متكامل عنة للنك البرنامج و صور لية بالشرح الاشتراك فية و كيفية التعامل معاة
ربنا معاكى شكرا ليكى
باى باى

فلةميخائيل رزق
07-03-2008, 11:33 PM
ربنا يعوضك على تعبك فلة:em4400: