المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الصلاة من اجلى انا وزوجتى

أبن الرب
05-17-2007, 03:08 PM
]بسم الثالوث الاقدس] الف شكر على تعبكم انا اسمى عادل ومتزوج بقالى خمس سنين ولم يأذن الرب أن يرزقنا بطفل فأرجو الصلاة من أجل هذا الموضوع لآن حالتنا النفسية متأثرة بهذا الموضوع وأرجو الرد لإى أسرع وقت لو سمحتوا والصلاة من اجل زوجتى لانها تعانى من سرعة فى ضربات القلب والصلاة من اجل كل من يحتاج الصلاة وشكرررررررررررررراااا والرب يبارككم ويعوض تعب محبتكم:36_3_9:

Team Work®
05-17-2007, 06:21 PM
انا هاقولك على حاجة صغننة خالص عارف اية هى صلى وقول يا شهيد يا طفل جميل يا عظيم بايمانك يا قديس ونس يا جميل يا طفل محبوب للرب يسوع

اطلب القديس ونس وهو عمروا ما بيقول لحد لاء انت بس قولوا تعالى وهو هايجيلك على طول وكون واثق انوا هايشغل ايدوا وربنا موجود وكل شيء تحت السماء بوقت

ربنا معاك

اللة يرعانى
05-18-2007, 05:50 PM
صلوات العدراء والقدسين تكون معاك وتشفى زوجتك وانشاء اللة تجيب ولد باذن ربنا بس صلى واطلبو من ربنا واكيد ربنا والقدسين هيسمعولك بس متخليش الموضوع ياثر بعلاقتك بزوجتك وكل شى باذن ربنا ولا تفكر فى الامور كثير بل دع الامر لمن بيدية الامر

Narmar
05-19-2007, 07:31 AM
ربنا يسوع معاك ومع زوجتك يوحنا ابن زكريا جه بعد 90 سنه وكانت امراته عاقرا وكان من المبشرين بمجئ المسيح عن قريب يارب تجيب اى طفل او طفله جميل :) ويبقى مع يسوع ويبقى ابن لربنا بجد ويتولد مرتين مره من مامته ومره من اللله بايمانه وحبه فى يسوع :) المسيح معك :) سلاام :)

kiko
05-19-2007, 07:43 AM
ربنا يسوع معاك ومع زوجتك يوحنا ابن زكريا جه بعد 90 سنه وكانت امراته عاقرا وكان من المبشرين بمجئ المسيح عن قريب

انا بجد مش عاااااااااااارف قول اية بس
بأذن المسيح هايجيلك الطفل او الطفلة بس خليك صبور وخليك صبور اووووووى
لانى ربنا هو الى عارف الوقت المناسب وانت لاتعلم ماهو الوقت عند اللة تفرق كتيرر
بأذن المسيح هايجى الطفل الى يسعدك ببركة
العدرا ام النور والقديس العظيم مار جرجس
ياريت كلنا نصلى

Malak sokar
08-29-2007, 10:13 PM
ربنا يديك ويدي كل محروم وصلاة الايمان تشفي المريض وصلي كل حين ولاتمل

كاترين
08-30-2007, 11:56 AM
ربنا يديكم ويفرح قلبكم

ومتزعلوش لان (( كل الاشياء تعمل معا للخير للذين يحبون الله ))

ربنا يصبركم ويديكم ويفرح قلبكم

ساره2000
08-30-2007, 01:13 PM
بجد ربنا معاك واتشفع كتير بالانبا اباهور والانبا توماس والانبا كاراس لان ده ربنا وعده بان اى حد يطلب حاجه باسمه ويطلبها بايمان ربنا هيدهالو.
وانا عايزه اقولك ان اخويا قعد هو ومراته 5 سنين من غير خلفه وبعد الخامسه ماعدو ربنا رزقهم بتؤام ولد وبنت ودلوقتى عندهم سنه واهه التالت فى السكه وصللها تقوم بالسلامه
وبجد ربنا رحمه وسعه اوىىىىىىى وعنده حجات كتير اوى
واوعى تقول ان ربنا بيدينى مر وخل كتير لان ربنا لمابيدينا المر بيدهولنا بالمعلقه لكن بيدينى العسل بالدلو
(كل شىء فى الصلاه مؤمنين تنالونه)

nrmo
08-30-2007, 02:50 PM
صلوات العدراء مريم والقدسين تكون معاك وتاكد ان الله هيسمعك صليله بشده وهو هيقبل صلاتك وربنا يشفى زوجتك
ربنا معاكم

أم القمر
04-04-2009, 02:20 PM
بجد ربنا يديلكم وكله بامر ربنا هو دايما عارف الخير فين لان كل الاشيا ء تعمل معا للخير للذين يحبون الله
انا عارفه انه احساس صعب صلوا واطلبوا شفاعة القديسين واندروا ندر وان شاء الله ربنا يسمع لصلاتكم

mira smsm
04-16-2009, 10:55 PM
ربنا يعطيكم بصلاه حبيب الاطفال البابا كيرلس وتاكد ان كل ما يعمل يعمل للخير وهقولك حاجه حصلت بجد
(وحده كانت تطلب طفل شفاعه الملاك ميخائيل ظهر لها الملاك ومعه اطفال معوقن وقال لها عوزه من دول قلتلو لالالا وجاب اطفال جمال وقال لها عوزه دول قلتلو نفسى قلها لوعوزه دول اصبورى
صلى واطلبو من القدسين واطلبو من اجلى انا وزوجى ايضا

baby_face
04-18-2009, 12:39 AM
ربنا سامع ربنا شايف ربنا عارف

قوله يارب الخير افعل الخير

امين
وانشالله هتجيب ولد وتسميه مينا واللي بعده كوكو علي اسم شفيعي البابا كيرلس

lolaemo
04-18-2009, 01:03 AM
صلوات العدرا والقديسين قادر رب المجد يرزقكك بطفل جميل ده ربنا حنين مبينساش اولاده بشفاعة ابوسيفين وامنا ايرينى ومارمينا والبابا كيرلس وكل القديسين عند رب المجد هيرزقك باولاد كتير بس صلى كتييير

صوفسا
04-18-2009, 03:03 AM
صلوات حبيبتى العدرا اللي رزقت امى اللي ماكنتش بتخلف بيا تديلكم طفل سليم وجميل يمجد اسم الله

miro_rook
04-18-2009, 07:52 AM
صلوات العدراء والقدسين تعطيك مشتهي قلبك

samerco75
04-18-2009, 09:37 AM
ربنا معاك ويفرح قلبكم ويبارك حياتكم
صلى وقوله لتكن ارادتك يا رب

ادروسيس
04-30-2009, 08:52 PM
أبن الرب تعرف النهاردة بالذات عرفت من زميلة لى فى الشغل ان مراة اخوها حامل بعد 11 سنة زواج
اطمن ربنا هايعطيك بنعمة ربنا اهم شئ انك لازم يكون
عندك ثقة فى عمل ربنا
النهاردة كان فيام ابونا عبد المسيح الحبشى لما خطب على باب واحد وقالة تقربيا قالة فى نونو فى ولد تقربيا
وانت انشاالله فى نونو فى ولد بشفاعة ابونا عبد المسيح الحبشى
ربنا يفرح قلبك ياررررررررررب

tota_ms
04-30-2009, 09:32 PM
لا تفكر فى الأمر كثيرا جدا جدا بل دع الأمر لمن بيده الأمر
صلوات العدرا القديسه مريم والقديسين والقديسات يتشفعولك قدام عرش النعمه
وصلوات البابا كيرلس السادس تكون معاكم وتفرح قلوبكم ويقدملكم اللى فيه الخير والصالح ليكم
ويرزقكم إن شاء الله
أذكرونى فى صلواتكم

يسوع ربى
04-30-2009, 09:51 PM
ربنا ينعم على زوجتك بشفاه
ويعطيك الطفل اللى يفرح قلبك
ويعطى كل محروم من الا طفال

بشفاعة امى العدرا وجميع القدسين

امين