المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عندما يستجيب الرب لصلاة - لازم نشكرة و المندي و الناس الي صلوا من أجل الموضوع يعرفوا

karim
02-28-2008, 09:21 AM
سلام و نعمة يا أخواتي في المسيح

زي ما رفعت موضوع دعوة أصدقأنا لهذا المنتدي امبارح - و بما أني جديد علي المنتدي - بدخل علي مواضيع قديمة و مش عارف الي تم فيها أيه ؟ فبصلي للموضوع - أمين ربنا بيستجيب .

أقتراحي هو لما الرب يسوع يتمجد و أمين دة أكيد بيحصل - صاحب طلب الصلاة لازم يشارك في المنتدي بعمل المسيح في مشكلتة ا و موضوع الصلاة - سواء كان مشكلة - مرض - ضيق - الخ.....

مش بس نصلي وقت الضيق و مجرد حل الموضوع ننسي عمل المسيح و شفاعة القدسين معانا ؟ نشارك و ننشر العمل.

حتي الأن مفيش موضوع دخلت علية و لقيت حد يقول أن موضوعة اتحل و دة طبعاً مستحيل:em19: للأني متأكد أن ربنا أسجاب لصلاتنا و أشتغل. :10500:
بأسم الآب و الأبن و الروح القدس - اله و احد أمين
يا يسوع - أشكرك لأنك أب حنون _ تستجيب لكل طلبة و تعلمنا حكمة جديدة و توسع فهمنا المحدود نحن الخطاة . فعليك توكلت و علي فهمي لا أعتمد
أمين

kamel
03-01-2008, 02:03 AM
أعترف لك يارب بخطاياى
وأدعوك وقت الضيق
لأنك أبى السماوى
وكل شىء ليك
-----------
أخى فى المسيح أمامك صلاة شكر وعرفان
لربى وإلهى الحنان
لأنة أستجاب لطلبتى أنا الغير مستحق
الرب يبارك حياتك
ويكون معك

جورج أنور جورجي
03-21-2008, 09:30 PM
أنا أشاركك فى الرأى وده بيحصل دايما بننسى لما ربنا يستجيب نشكره وإذا شكرناه بتكون 1/1000 من نسبة الطلب وأوعدك لما ربنا يشفى إبنتى "سما" (موجودة فى طلب صلوات) إنى هاحكى القصة بالكامل لأنى متأكد من شفاءها لأنها شافت البابا كيرلس بكامل هيئته

karim
03-22-2008, 01:32 AM
و انا كمان متأكد انها ح تشفي باسم يسوع المسيح و بشفاعة البابا كيرلس و مارمينا و أمنا العدراء و الملاك ميخائيل - زي ما كتبتلك في طلبك للصلاة _ أمين -

kamel
03-22-2008, 03:00 AM
و انا كمان متأكد انها ح تشفي باسم يسوع المسيح و بشفاعة البابا كيرلس و مارمينا و أمنا العدراء و الملاك ميخائيل - زي ما كتبتلك في طلبك للصلاة _ أمين -
ذد أصرارك وتمسكك بالرب
وهو قادر وحدة لا سواة
وليتمجد أسمك يارب فيها بالشفاء
ولتكن مشيئتك يارب

اس اسامة عوض
03-22-2008, 03:28 AM
استجب لى الرب عاجلا فقد فنيت روحى لا تحجب وجهك عنى فاشابة الهابطين فى الجب
بجد ربنا يبارك فيك تكون بركة