المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مطلوب بأقصي حد من مايكل ماهر خصوصا ووحوش منتدي أرثوذكس عموما

Cheeeva
03-06-2008, 08:47 PM
بسم الأب الأبن والروح القدس
مطلوب بأقصي حد من الأخ مايكل ماهر
نسخة ويندوز بها جميع اللغات ويوجد بها أيضا
Boot Menu
يمكن لك أن تختار منها نوع اللغة التي تريدها
وطبعا مايكل ماهر طول عمره وحش نسخ الويندوز علي المنتديات المسيحية فاياريت لو عندك تديني أي لنك ليها وتبقي عملت معايا أحلي واجب ولو أي حد عنده النسخة دي يجبيهالي ضروري وشكرا
وياريت الأخ هيما يبعت لنك من الموضوع ده لمايكل ماهر
ولكم جزيل الشكر

مصري مكبر دماغة
03-10-2008, 05:12 AM
موجودة علي اورثوزكسي
نسخة وندوز اصلية ...بها كل اللغات ....
في منتدي الوندوز تحت اسم windows xp sp2
وانا شغال بيها وبصراحة جميلة قوي وثابتة +++
الرابط
http://www.orsozox.com/forums/orsozox-t5550.html

Cheeeva
03-10-2008, 06:47 AM
حبيبي مصر بس مكبر دماغه مش دي اللي انا أقصدها
اللي اقصده بالظبط نسخة بتشتغل بطريقة معينة بحيث أنك أول ما بتفتح الكمبيوتر مع بداية التحميل قبل ما تتدخل علي الدسكتوب وقبل ما تتحمل النسخة أصلا بتلاقي في أختيارات يعني شوية Buttons كل زرار منهم مكتوب فيه أسم لغة يعني مثلا (عربي) زرار تاني مكتوب فيه (English) زرار تالت مكتوب فيه (Francais) زرار تالت مكتوب فيه مثلا صيني بس بالحروف الصينية وبعد القصة دي لما بتختار اللي أنت عاوزه أو نوع اللغة اللي أنت عاوزها بتلاقي نسخة الويندوز نفسها فيها كل اللي أنت عاوزه يعني مثلا ستارت مينيو بتبقي لو أخترنا عربي أبدا ولو أخترنا أنجليزي بتبقي Start ولو فرنساوي وهكذا فهمتني ولا لسة ؟
اللغات بتبقي تقريبا عربي وأنجليزي وروسي وبلجيكي وحوالي خمستار لغة تاني بس مش فاكهرم والحقيقة انا بيتهيألي أن دي Pack بتتحط لنسخة الويندوز وأنت بتعملها علي الأيزي بوت بس المشكلة فين الباك دي أو فين نسخة الويندوز اللي تخليك تلعب فيها كده بس ياباشا وانا أسف جدا علي الأطالة وشكرا جدا حبيبي علي أهتمام حضرتك (f):)

مصري مكبر دماغة
03-10-2008, 07:56 AM
حبيبي مصر بس مكبر دماغه مش دي اللي انا أقصدها
اللي اقصده بالظبط نسخة بتشتغل بطريقة معينة بحيث أنك أول ما بتفتح الكمبيوتر مع بداية التحميل قبل ما تتدخل علي الدسكتوب وقبل ما تتحمل النسخة أصلا بتلاقي في أختيارات يعني شوية Buttons كل زرار منهم مكتوب فيه أسم لغة يعني مثلا (عربي) زرار تاني مكتوب فيه (English) زرار تالت مكتوب فيه (Francais) زرار تالت مكتوب فيه مثلا صيني بس بالحروف الصينية وبعد القصة دي لما بتختار اللي أنت عاوزه أو نوع اللغة اللي أنت عاوزها بتلاقي نسخة الويندوز نفسها فيها كل اللي أنت عاوزه يعني مثلا ستارت مينيو بتبقي لو أخترنا عربي أبدا ولو أخترنا أنجليزي بتبقي Start ولو فرنساوي وهكذا فهمتني ولا لسة ؟
اللغات بتبقي تقريبا عربي وأنجليزي وروسي وبلجيكي وحوالي خمستار لغة تاني بس مش فاكهرم والحقيقة انا بيتهيألي أن دي Pack بتتحط لنسخة الويندوز وأنت بتعملها علي الأيزي بوت بس المشكلة فين الباك دي أو فين نسخة الويندوز اللي تخليك تلعب فيها كده بس ياباشا وانا أسف جدا علي الأطالة وشكرا جدا حبيبي علي أهتمام حضرتك (f):)
اة ...كدة انا فهمت انتا عاوز اية ........
علي العموم ...الي انتا عاوزة دة سهل عملة ...بس حيغير شوية من اعداد نسخة الوندوز وحنضطر نلعب في ملفاتها الاساسية .....وبكدة اي تحديث في حزم خدمات مايكروسوفت .زي مايكروسوفت سيرفس باك 3 ..مش حتقبل انها تندمج او تتسطب علي جهازك ....وممكن التحديث ما ينفعش معاها ...
هيا علي العموم عاوزة شوية وقت ...وانا شوفت نسخة زيها معروضة علي منتدي صيني ...
بس زي ما قلتلك ...انة حنغير شوية حاجات في النسخة بحيث تبقي زي ما انتا عاوز +++