المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نيا ها ها ها ها ها ه

b o b b a
03-14-2008, 09:41 PM
ههااااااااااااااااااااااا ااااي مبروووووووووووووووووك لكل اهلاوي وعقبال المره الجايه لكل زملكاوي
والله عليك يا متعب متركزش يا عمرو يا زكي هتتعب
واحمد فتحي خلاص جه وعبد المنصف شربها

ELMAGEK
03-14-2008, 10:06 PM
مش قولتلك ههههههه
والله انتو بجد
..............
فى المجتمع قلبكو اسود
وبجد متعرفوش حاجة اسمها
حب لاى حد غير نفسكو
وبجد مفيش احلى من المثل
دة :
لا تأسفنّ على غدر الزمان لطالما رقصت على جثث الأسـود كلابُ
لا تحسبنّ برقصـها تعلـو على أسيادها تبقى الاسدُ أسود والكلابُ كلابُ

mmg
03-15-2008, 09:46 AM
مبروكككككك للاهلى!!!!!!!!!
وهالرد لك للزمالك!!!!!!!!

bolalover
03-15-2008, 01:48 PM
ايه يا عم بوبا انت فرحان ولا ايه
لالالالا متفرحش اوووي كده يا خويا
انتوا كسبتوا ببركة دعاء الوالدين
و انت شايف التحكيم
و الهبل و الفرص الي ضاعت في المتش
هو انتوا كده دايما احنا الي نلعب و نقطعكم و انتوا الي بتزرتوا و تكسبوا
اتقل بقا يا معلم لما اشوفك
هولع فيك

b o b b a
03-15-2008, 04:00 PM
مش قولتلك ههههههه

والله انتو بجد
..............
فى المجتمع قلبكو اسود
وبجد متعرفوش حاجة اسمها
حب لاى حد غير نفسكو
وبجد مفيش احلى من المثل
دة :
لا تأسفنّ على غدر الزمان لطالما رقصت على جثث الأسـود كلابُ
لا تحسبنّ برقصـها تعلـو على أسيادها تبقى الاسدُ أسود والكلابُ كلابُ

الف الف الف شكر شكرااااااااااااا جزيلاااااااااااااااااا

b o b b a
03-15-2008, 04:02 PM
ايه يا بوب مانتا فاهم ان الكسبان هو اللي بيولع في التاني وبعدين قطعتوا مين دي هي فرصه يتيمه في الماتش ليكوا ولعيبتكو مبتخلصش احنا لاعيبتنا من انصاف فرص بتحط جوان علي العموم هار لك وبرده متعاطف معاكم

b o b b a
03-15-2008, 04:03 PM
شكرا لردودكم مبروك للاهلي و عقبال لما الزمالك يقف علي رجليه تاني

b o b b a
03-15-2008, 04:04 PM
انا متعاطف مع الزمالك اه بس برده فرحان بفرقتي

ELMAGEK
03-15-2008, 06:44 PM
ههههههههههههههه
لالالالا من ناحية التعاطف احنا مش عايزين
حد يتعاطف معانا وكل واحد يخلية فى
نافسة ومش عايزين حاجة من حد
والزمالك مش هيرجع غير بجماهيرة الوفية
مش بالتعاطف الى مش موجود اكيد
....................
الـــــــــــــغـــــــــ ـــــــاء

bolalover
03-15-2008, 07:11 PM
شكلك وحش اوووووووووووووي يا بوبا
فادي افحمك بسليل من الكلمات المدوية
ههههههههههههههههههههههههه هههه

soso_14
03-16-2008, 01:06 AM
ممكن سؤال
هما الاهلاوية مبسوطين ليه
دول جونين وبالحظ كمان
معلش بكرة ان شاء الله نرجع وهنبقى احسن من الاول ولا يقف قدامنا ولا اهلى ولا غيره

iloveusomuch
03-16-2008, 01:47 AM
الاهلى بقى كباريه أرقص يا حضرى و أخلع ياجوزيه
على العموم أحنا روحنا رياضية وقلبنا أبيض زى فانلة فريقنا بالظبط ولو كسبنا بنفرح ولما بنخسر بنفرح بالأداء وبنزعل من النتيجة ويبقى سؤال مش لاقى له إجابة لماذا بكى بوتريكة عند الهزيمة أمام الأسماعيلى الموسم الماضى (الدور الأول) 3/0 ؟
أمسحى دموعك يا أمال الحضرى هرب و الاهلى مال

المتشفع بمارجرجس
03-16-2008, 03:26 PM
ههههههههههههههههههههههههه لالالالالالالالالالالالال ا انت مش محتاج تعاطف حد ده بجد الزمالك محتاج تعاطف العالم كله وبلاش بعض الالفاظ الجارحه لا اسود ولا كلاب احنا في منتدي ديني اولآ واخيرآ وبجد انا لو الاهلي محتاج حد يتعاطف معه وبيمد ايده منقبلها وهو ده الفرق بين الاهلي والزمالك وعمومآ هارد لك للزمالك والف مبروك للاهلي

ELMAGEK
03-16-2008, 06:05 PM
ههههههههههههههه
الى سوسو وسو ماتش
وبلا لوفر ومانوو
دعو الكلاب تعوى القافلة تسير
يليالى يليالى ياليالى
اهوة هرب السد العالى
ههههههههههههههههه

مايكل عبد الشهيد
03-16-2008, 07:58 PM
ولله صعبانين عليا ولله ياخى هو لسه فى زملكاويه دول كانو بيقولو انهم انقرضو واللى لسه مانقرضش هايئمموه عشان يكملو السد العالى عامتا كلمه سمعتوها وهاتسمعوها كتير هااااارد لك ومعلش بقى مهو حكم ايطالى كخه وحش ومن الاخر خصموه

ELMAGEK
03-16-2008, 08:26 PM
هههههههههههههههه
كلام سازج لا يحتاج الرد
ههههههههههههههههههههههههه

b o b b a
03-21-2008, 06:05 PM
الاهلى بقى كباريه أرقص يا حضرى و أخلع ياجوزيه

على العموم أحنا روحنا رياضية وقلبنا أبيض زى فانلة فريقنا بالظبط ولو كسبنا بنفرح ولما بنخسر بنفرح بالأداء وبنزعل من النتيجة ويبقى سؤال مش لاقى له إجابة لماذا بكى بوتريكة عند الهزيمة أمام الأسماعيلى الموسم الماضى (الدور الأول) 3/0 ؟

أمسحى دموعك يا أمال الحضرى هرب و الاهلى مال

اقولك انا بكي ليه وياريت تقرا الرد
بكي لان قلبه علي ناديه بيحب الاهلي من قلبه مش همه الفلوس ويكسب ولا يخسر متفرقش زي لعيبه نوادي تانيه وانت عارف هما مين ودا شرف لاي اهلاوي روح لعيبته ووفاءها وعطاءها وحبها للنادي وجماهيره وبعدين احنا خسرنا ماتش مالوش لازمه في اي حاجه لا دوري ولا اي حاجه الدور والباقي علي اللي بيخسروا علي طول

مايكل عبد الشهيد
03-22-2008, 04:19 PM
هههههههههههههههه
كلام سازج لا يحتاج الرد
ههههههههههههههههههههههههه

هههههه ولله يابنى انت صعبان عليا هو كله كله اسود ومش عارف ايه وكلام سازج لايستحق ايه وكده يابنى غير ولا انت مسيف الجملتين دول على جهازك ومابتعرفش ترد ثم عادى الحضرى يهرب ايه ياعنى هارد انا عليك بجمله اهلاويه بنينا سد واتهد وهانبنى امير اشد وازا كان الحضرى هرب فاعبد المنصف ده احلى واحد يضحك كل مايدخل فيه جون وهو مش عايز يهرب ليه عشان مافيش حد ممكن يشوفه فى نادى تانى غير الزمالك عشان المشرحه ماينقص منها جسه اي نعم الحضرى احسن حارس بس دلوقت المستقبل لعبد الحميد ومحمد صبحى حارس الاسماعيلىوانا عايز اعتزر للزملكاويه اللى بيشجعو وعارفين ان الزمالك فى ازمه بس ماجيك من الواضح كده انا كبر ولما وعى لنفسه لقى نفسه زملكاوى بالوراسه ياعنى شكله اساسا بيعرف ان اللى بيلعب هو الزمالك من اليونيفورم

ELMAGEK
03-22-2008, 09:09 PM
ههههههههههههههههههههه
كلام اطفال هههههههههههه
كبير اية يا عم انتا صدقت
نفسك هههههههههههه
امير اشد هههههههههههه
اشد مين والناس نيمين دا جون تعبان
وانا زملكاوى بفهم مش زى ناس مواليد
60 ومش بيفهمو حاجة خالص
هههههههههههههههههههههه
يلا معلش الحق على التعليم المجانى
الى خرج جيل من العباقرة هههههه
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه هه
..... فى نعيم
هههههههههههههههههههه

b o b b a
03-24-2008, 01:05 AM
ههههههههههههههه

الى سوسو وسو ماتش
وبلا لوفر ومانوو
دعو الكلاب تعوى القافلة تسير
يليالى يليالى ياليالى
اهوة هرب السد العالى
ههههههههههههههههه

علي فكره يا ماجيك دي مش اول مره تغلط وشكرا يا عم ده كله من زوووووقك بس برده احنا مش كلاب ومبنعوييييش شكرااااا ليك علي كلامك الظريف اللي بتهزانا
وشكرا ليكي يابولا لانك بتتحامل علي الاهلويه وعلي مايكل بالذات والكلام ده مكنش ليك فيه اي رد فعل صح
ياريت يا بولا كنت تقف موقف ايجيابي في اللي اتقال داحنا حتي منتدي كنسي شكررراااا ليك ماجيك علي كلاااامك
شكرااا ليك بولا علي عدلك وجعل الاعضاء ينفذووون القوانين

ELMAGEK
03-24-2008, 03:13 PM
ههههههههههههههههههه
على فكرة بولا من احسن
المشرفين الى هنا ومعتقدش ان
واحد مشاركاتة لم تتعدى ال 400
مشاركة الى هيقول حاجة على بولا
ثانيا انا كلامى رد على اخوك التانى الى انتا عارفة
وانا مش بتريق على حد زيكو
وكمان سيبك بقى من موضوع القرن
والفار والحوارات الفاشلة دى
ــــــــــــــــــــــــ

bolalover
03-24-2008, 09:59 PM
اعمل الي تعمله و قول الي تقوله
انت شايف ان انا مش عادل بس انا شايف اني عادل و واثق من نفسي يا عم
و علي فكرة مفيش غيرك الي قال عليا كده بس انا شايف اني عادل و بنفذ كلامي
انت حر يا عم و قول رايك بحرية تامة بس انا كده و هفضل كده و برده انا زملكاوي و الي ليه شوق في حاجه يجي يخدوها
و علشان متزعلش يا عم (( انا زملكاوي و بنحاز لنادي الزمالك و باجي علي الاهلوية في القسم )) ليك حاجه عندي يا عم (( اعلي ما في خيلك اركبه )) ابقا وريني هتعمل ايه بقا
(( محدش ليه دعوة بالكلام ده ... دي طريقة كلامي مع بوبا و احنا صحاب جدااا و عمرنا ما هنزل من بعض علشان اهلي تعبان و زمالك كسبان ))

b o b b a
03-25-2008, 02:54 AM
ههههههههههههههههههه

على فكرة بولا من احسن
ــــــــــــــــــــــــ

علي فكره انت ملكش دعوه خاااالص بحواري مع بولا لان بولا ده انتيمي اووك انما في حوارك انت
فانت بتتريق جوه موضوعي المفروض بقي انا افهم انت بتتريق علي مين فينا ازاي اشوف الودع

b o b b a
03-25-2008, 02:56 AM
اعمل الي تعمله و قول الي تقوله
انت شايف ان انا مش عادل بس انا شايف اني عادل و واثق من نفسي يا عم
و علي فكرة مفيش غيرك الي قال عليا كده بس انا شايف اني عادل و بنفذ كلامي
انت حر يا عم و قول رايك بحرية تامة بس انا كده و هفضل كده و برده انا زملكاوي و الي ليه شوق في حاجه يجي يخدوها
و علشان متزعلش يا عم (( انا زملكاوي و بنحاز لنادي الزمالك و باجي علي الاهلوية في القسم )) ليك حاجه عندي يا عم (( اعلي ما في خيلك اركبه )) ابقا وريني هتعمل ايه بقا
(( محدش ليه دعوة بالكلام ده ... دي طريقة كلامي مع بوبا و احنا صحاب جدااا و عمرنا ما هنزل من بعض علشان اهلي تعبان و زمالك كسبان ))

طيب ماشي ياعم سوري انا اسف جدا بس ممكن اعرف ليه لما ماجيك يشتمني مرتين ومره منهم مسح المشاركه اللي شتمني فيها وانت او المشرفين بتوع القسم ميعملوش ولما مايكل يهذر وده بيكون بادب واحترام كلكوا بتهاجموه
طيب يابوب انا بطلب حقي منك انت ومن مشرفين القسم ومتهيالي ده من حقي اني استعين بيكوا

b o b b a
03-25-2008, 02:59 AM
ههههههههههههههههههههه

كلام اطفال هههههههههههه
كبير اية يا عم انتا صدقت
نفسك هههههههههههه
امير اشد هههههههههههه
اشد مين والناس نيمين دا جون تعبان
وانا زملكاوى بفهم مش زى ناس مواليد
60 ومش بيفهمو حاجة خالص
هههههههههههههههههههههه
يلا معلش الحق على التعليم المجانى
الى خرج جيل من العباقرة هههههه
ههههههههههههههههههههههه
..... فى نعيم
هههههههههههههههههههه

علي فكره الغرور مش حلو خالص ورحم الله امرؤ عرف قدر نفسه ربنا يرحمك

bolalover
03-25-2008, 03:42 PM
ههههههههههههههههههههههههه ه
يا حول الله يا بوبا روح ارفع علينا قضية في محكمة الاسرة
يا حبيبي احنا هنا بنتعامل مع بعض بروح محبة و مهما حصل مبنشلش من بعض و فادي بهزر معاك زي ما مايكل بهزر بس هزار عن هزار يفرق
اقولك اصل فادي زملكاوي فهسيبه يقول الي هو عوزه و مايكل اهلاوي فهبهدله هههههههههههه
يا حول الله علي التفكير ههههههههههه
يا ابني بص اكتب الي انت عايز تكتبه بس اهم حاجه انك متغلطش في حد و ادام محدش غلط فيك خلاص متكلمش
و انا زملكاوي و هعمل الي عوزه برده انشاء الله حتي امنع الاهلوية من دخول القسم عندك مانع يا عم هههههههههههههههههه ابقا وريني هتعمل ايه بقا ههههههههههههههههههههه

b o b b a
03-25-2008, 03:50 PM
ههههههههههههههههههههههههه ه
يا حول الله يا بوبا روح ارفع علينا قضية في محكمة الاسرة
يا حبيبي احنا هنا بنتعامل مع بعض بروح محبة و مهما حصل مبنشلش من بعض و فادي بهزر معاك زي ما مايكل بهزر بس هزار عن هزار يفرق
اقولك اصل فادي زملكاوي فهسيبه يقول الي هو عوزه و مايكل اهلاوي فهبهدله هههههههههههه
يا حول الله علي التفكير ههههههههههه
يا ابني بص اكتب الي انت عايز تكتبه بس اهم حاجه انك متغلطش في حد و ادام محدش غلط فيك خلاص متكلمش
و انا زملكاوي و هعمل الي عوزه برده انشاء الله حتي امنع الاهلوية من دخول القسم عندك مانع يا عم هههههههههههههههههه ابقا وريني هتعمل ايه بقا ههههههههههههههههههههه

بس هو غلط فيااااااااااااااااااااااا اااااا

menalove2031
03-25-2008, 06:58 PM
بجد يا جماعة مينفعش كده ومن غير زعل اى موضوع هينزل فيه تريقة او غلط او استفزاز لحد سواء كان اهلاوى اسمعلاوى انباوى حتى هيتحذف وده با تفاق كل مشرفين القسم

bolalover
03-25-2008, 08:57 PM
انا معاك يا مينا في كلامك و فعلا دا باتفاق مننا كلنا
بس للعلم يا مينا دا كله هزار في هزار

menalove2031
03-26-2008, 01:01 AM
انا عارف يا بولا بس الى حد هيقرى الردود ديه هيحس ان فيه حرب وهيرد على الاساس ده وبكده الحكاية هتكبر ومش هنقدر نوقفها

مايكل عبد الشهيد
03-26-2008, 04:35 AM
ههههههههههههههههههه
على فكرة بولا من احسن
ــــــــــــــــــــــــ

ههههههههههههه اخوك التانى بيعتزر عن التاخير فى الرد وبيقول انه نزل تانى بتقله وبالنسبه لكون المشرف زملكاوي وبعتلى فى موضوع عايزنى اقرى قوانين المنتدى هاقوله اقراها انت وشوف المواضيع المثبته وهانشوف مين فينا ملتزم بقوانين المنتدى وياريت باقول للمشرف شوف الردود كلها ولو انت عادل بجد ماتردش بلونفانلتك لانه المشرف المفروض المفروض ياعنى مالوش لون فانله

bolalover
03-26-2008, 02:18 PM
لا تعليق و اترك التعليق لمشرفين القسم و اعضاء القسم ايضا
و الي تقوله اعمله
و انتوا لو شيفين فعلا ان انا مشرف بلون فلنتي (( فانا ممكن اسيب اشرف القسم ده ))

b o b b a
03-26-2008, 02:26 PM
ههههههههههههه اخوك التانى بيعتزر عن التاخير فى الرد وبيقول انه نزل تانى بتقله وبالنسبه لكون المشرف زملكاوي وبعتلى فى موضوع عايزنى اقرى قوانين المنتدى هاقوله اقراها انت وشوف المواضيع المثبته وهانشوف مين فينا ملتزم بقوانين المنتدى وياريت باقول للمشرف شوف الردود كلها ولو انت عادل بجد ماتردش بلونفانلتك لانه المشرف المفروض المفروض ياعنى مالوش لون فانله

مايكل لالالالالالالا مش للدرجادي هو بولا بس كان لسه منزل القوانين جديد وكان عاسز الكل يقراها ويفهم فجت فيك انت وبعدين بولا لما بيتكلم بلون فانلته بيبقي بيهذر وانا او انت لو كنا مشرفين يا مايكل كنا برده هنتكلم بلون فنلتنا ياريت المواضيع متكبرش متكربش الموضوع يا مايك بولا من افضل المشرفين في المنتدي وهو من الناس اللي انعشوا قسم الرياضه واحيووووه وانا وانت كده يا مايكل بجد اللي بنحمله فوق طاقته وعن نفسي انا اسف ليك يا بوب انا كنت بكلمك صحاب وعشم وكده مكنتش اعرف انها هتوصل لكده ياريت تكون فهمتني وفهمت بولا يا مايك وياريت يعني انت وبولا تتكلموا لان مش هينفع نشيل من بعض وكمان ماجيك لان احنا الاربعه بنتخانق كتير وانا اعلن اعتذاري لبولا ولماجيك ولكل زملكاوي كمان لوكنت غلط في حق حد وياريت كل واحد مننا احنا الاربعه ينزل اعتذار وكمان نعلن ان احنا صحاب رغم لون الفانله اوووك
وانا اول واحد بطلب الصداقه من مايكل ومن ماجيك ومش هطلب من بولا لانه اصلا صاحبي وعارفه كويس وعارف انه عادل جدا وبيفهم كوره جداا وان كلامه كله كان هذار

b o b b a
03-26-2008, 02:28 PM
لا تعليق و اترك التعليق لمشرفين القسم و اعضاء القسم ايضا
و الي تقوله اعمله
و انتوا لو شيفين فعلا ان انا مشرف بلون فلنتي (( فانا ممكن اسيب اشرف القسم ده ))

يا بني انت متكبرش الموضوع خلااااص وياريت انت ومايكل تعتذرو لبعض وكمان تبقووا صحاااب وياريت يا ماجيك انت كمان تصلح علاقتك معايا ومع مايكل اووك

b o b b a
03-26-2008, 02:32 PM
ياررررررررررررررررررريت الامور تمشي ولازم الكل يعرف اننا اخوات ومينفعش كده مايك بولا ماجيك اتفقنا احنا الاربعه خلاص صحااااااااااااااااااااااا ااااااب ومش معني كده اننا مش هنتخانق لاء هنتخانق بس بهذاااار هههههههههههه اوووووووووووووك خلاص بقا مفيش حاجه وربنا معانا

bolalover
03-26-2008, 02:33 PM
شكرا جدااا علي ردك الجميل ده يا بوبا
و انا بصراحة مش شايف اني غلط في حد لاني براعي ده دايما و انت اكيد عارف كويس ان كلامي معاك يا بوبا كان هزار زي ما بنهزر مع بعض دايما
و رجاء يا مايكل بجد انت لو شايف يا استاذي ان انا مشرف بلون فلنتي انا بامانة علي استعداد تام ترك اشراف قسم الرياضة و ده لاني لو مشرف بلون فلنتي فانا مستحقش كده الاشراف
و مظنش يعني ان في مشرف يكون متمسك بلون فلنته جدااا زي ما انت بتقول كده كان يوافق علي مواضيع التريقة الي انت بتنزلها عن الزمالك
بس برده زي ما انا مشرف زي ما انا عضو في المنتدي و ليا حق اني اقول راي كعضو و كشخص بشجع ناديه و فريقه و اكيد مفيش حد يقدر يمنعني من ده

ELMAGEK
03-26-2008, 10:56 PM
بقولك اية انتا على فكرة كدة
بجد تخطيط كل الخطوط
وانتا كدة بتطعن فى عدالة مشرف القسم الى مش
من حقك ويا اخى مش مفروض ان اى واحد
يكون بيشجع نادى
يا عم انتا
171
مشاركة يعنى لسة حاجة صغيرة بالنسبة لبولا
محدش يعرفك من الاخر
فمش انت الى هتخش تتكلم على بولا وانا
عايزك بس تقرا رد الاهلاوى الى انا بحبة
شخصية وهوة بوبا كاتب اية عن ردك
بس هقول اية فعلا
...................

b o b b a
03-26-2008, 11:05 PM
بقولك اية انتا على فكرة كدة

بجد تخطيط كل الخطوط
وانتا كدة بتطعن فى عدالة مشرف القسم الى مش
من حقك ويا اخى مش مفروض ان اى واحد
يكون بيشجع نادى
يا عم انتا
171
مشاركة يعنى لسة حاجة صغيرة بالنسبة لبولا
محدش يعرفك من الاخر
فمش انت الى هتخش تتكلم على بولا وانا
عايزك بس تقرا رد الاهلاوى الى انا بحبة
شخصية وهوة بوبا كاتب اية عن ردك
بس هقول اية فعلا
...................

شكرا ليك ياماجيك وانا كمان بحبك وبحترمك صدقني بس احنا برده عايزين نصلح الامور وان شاء الله مايكل هييجي ويصالح بولا ولا ايه يا مااااااااااايك

bolalover
03-28-2008, 10:50 PM
ربنا يبارك

b o b b a
03-29-2008, 01:07 AM
ياعم ابا عن جد ايه ده جدك اهلاوي وانا عارفه نياهاهاهاهاهاهاه

M@@@NOOOO
03-29-2008, 01:13 AM
ايه ياجماعه انتوا نسيتوا نفسكوا ولا ايه
اهلاوى ايه وزملكاوى ايه اللى بتتكلموا فيهم دول
ياريت مننساش ان احنا فى منتدى كنسى
ومش بضمنا الا المحبه وبس
وكلنا اخوووووووووات

bolalover
03-29-2008, 05:56 PM
ياعم ابا عن جد ايه ده جدك اهلاوي وانا عارفه نياهاهاهاهاهاهاه
انت هتفشر بقا مفيش حد يا ابني في عيلة ابويا او امي اهلاوي اساسا دا كان زمانه اتقتل من زمان
كلهم زملكوية و جدي زملكاوي بطل بقا فشر يا راجل :em3100:

b o b b a
03-29-2008, 06:03 PM
انت هتفشر بقا مفيش حد يا ابني في عيلة ابويا او امي اهلاوي اساسا دا كان زمانه اتقتل من زمان
كلهم زملكوية و جدي زملكاوي بطل بقا فشر يا راجل :em3100:

يا ابني اذا كان جدك كان صاحب جدي وكانو بيروحو الماتشات مع بعض ويقعدوا في اول لاصف في الدرجه التانيه في مدرجات الاهلي وبالماره جدك عنده فالنه الاهلي بتاعه زمان اللي عليها اعلان كوكا كولا
نياهاهاهاهاهاهاهاهاهااه

bolalover
03-29-2008, 11:21 PM
يا ابني اذا كان جدك كان صاحب جدي وكانو بيروحو الماتشات مع بعض ويقعدوا في اول لاصف في الدرجه التانيه في مدرجات الاهلي وبالماره جدك عنده فالنه الاهلي بتاعه زمان اللي عليها اعلان كوكا كولا
نياهاهاهاهاهاهاهاهاهااه
ههههههههههههههههههههههههه هه يااااااض انت ياااااااض هتفشر يلا ههههههههههههههههههه
محدش يصدق انا كل علتي زملكوية
و بعدين انت تلت تربع عيلتكم زملكوية انتوا الحالة الشاذة الي فيهم (( متنساش خالك يا برنس و اولاده ))
ههههههههههه قال جدي و جدك و اتفرقوا الجدود

b o b b a
03-29-2008, 11:39 PM
دا هو خال وولاده بس لكن بقيت العيله اهلاويه ههههههههههههههههههههههههه ههه