المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اسف

b o b b a
03-14-2008, 09:46 PM
اسف هي الكلمه التي يجب ان يقولها كل لاعب في النادي الزمالك وكل فرد في الجهاز الفني وكل عضو من اعضاء مجلس الادار الي هذا الجمهور الذي لو تجمعت دموع عيونهم لغرق فيها كل من هو وراء تدهور حال النادي ارجووو وارجوووو من كل زملكاوي ان يكون له وقفه وتتجمع ابطه النادي لمعرفه ماذا يحدث رغم اني اهلاوي وسعيد بالفوز لكني متعاطف مع جماهير الزمالك

ELMAGEK
03-14-2008, 09:59 PM
من قلبك
اشـــــــــــــك

bolalover
03-15-2008, 01:50 PM
اشك انا اكتر منك يا فادي
اصله صحبي و عارفه كويس
ملكش دعوة بينا يا عم بوبا خليك في البركة بتاعتكم

menalover
03-31-2008, 08:37 PM
ههههههههههههههه ياعينى مش مصدقينك يابوبا لكن انا مش مصدقك برده هههههههههههههه يابنى ده لو احنا اتهزمنا بتقعد تفرح انت وواحد تانى بس يلا احنا مش بنعمل زى جماهير الأهلى خليك فى النادى اللى اتهزم من النجم الساحلى على أرضه وبكامل نجومه هههههههههههههههه معلش معلش ياأهلاوى

M@@@NOOOO
04-01-2008, 12:08 AM
ياااااااااااريت فعلا يضعو حل للوضع ده
ميرسى ليك يابوبا على روحك العاليه
وربنا يبارك حياتك

المتشفع بمارجرجس
04-01-2008, 12:11 AM
هههههههههههههههه بجد وحشني تعليقكم بس بجد انا اهلاوي وصدقوني اوقات كثيره بتعاطف مع الزمالك ومش عاوز حد يقول كداب والكلام من ده لاني قولت اوقات وليس كل الاوقات بس بجد ساعات بشعر بتعاطف لهذا النادي لاني كثيرآ اتذكر بطولاته وهي كثيره بالطبع ولان الزمالك يملك لعيبه كبيره بجد بس حظهم مش اد كده ومش عارف ليه لانهم اصحاب مهارات وامكانيات عاليه وبكل امانه انشاء الله الكاس من نصيب الزمالك امين

b o b b a
04-06-2008, 01:17 PM
شكراااااااا علي مروركم جميعا والناس اللي بتشك بولهم براحتكوا يعني انا متفرقش معايا تشكوا او لاء وشكرا ليك يا مانو الزملكاوي الوحيد اللي مقليش انت بتشك وكمان ياعم مينا لوفر هو مين فينا اللي بيفرح علي التاني يا راجل انت مش فاكر ماتش النجم انتوا عملتوا وكانكوا انتوا اللي كسبانين يا بني ده تخلف داحنا لما بنتعادل ماتش في الدوري بتحسسونا ان احنا خرجنا من دور 32 في الكاس ارحموووونا بقي فيه زملكاويه فاهمين وشويه زملكاويه بالاسم بس كده بيخنقوني بكلامهم

tito_t
04-08-2008, 07:42 PM
ربينا كبير

b o b b a
04-11-2008, 03:42 AM
فعلا ربنا كبير

love is the key
04-11-2008, 05:52 AM
انا اهلاوى انما انا نفسي الزمالك يرجع تانى زي ما كان
لان كده حاسس ان مفيش منافس .... فين ايام الاهلى والزمالك

كان في متعه ... طيب ما تيجو نصلي من اجل الزمالك
او ممكن نحط اسمه على المذبح

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه

b o b b a
04-18-2008, 05:37 PM
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هه