المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ايه رائيك هاتروح او هاتروحى الفرح ده

مايكل عبد الشهيد
03-16-2008, 08:50 PM
لكل شخص قصة حب عاش فيها

وتعايش معها بكل تفاصيلها
واحداثها
ضحك منها ايااااااااام
وبكى منها بعض الاحيان
وسعد بهاااا وحلق في عالم المحبين ايامن وليالي
ورسم خطوط للحظات اللقاء
ولكن ......!!!
بعضنا ختم هذه القصه باجمل ا لنهايات
وبعضنا انتهى حبه بالفراق
وبزواج الحبيب ... من شخص اخر

والان توقفوا معي وفكروا بكل جديه
!!!!

اذا دعتك حبيبتك او حبيبك الى حضور زواجها او زواجه !!..؟؟ هل سوف تحضر ؟؟

وبرر موقفك اذا رفضت واذكر السبب اذا وافقت الحضور ؟؟

http://artfiles.art.com/images/-/Joyce-Birkenstock/Sweet-Serenity-Print-C10376167.jpeg وانا بقى اقول رائيي انا لو مرتبط ببنت زي اللى فى الصوره وضاعت منى هاروح اقتلها واقتل عريسها واقتل السواق بتاع عربيه الزفه و وعند العرض على شاشات التليفزيون اقتل المشاهدون جميعا

minabobos
03-17-2008, 03:19 PM
هههههههههههههههههه
طبعا اروح لان اللى بيحب حد يتمنى لى السعاده

ELMAGEK
03-17-2008, 08:20 PM
ههههههههههه
لا انا ممكن اروح الحنة عشان بيبقى فيها اكل
ههههههههههههههههههههه
لالا حبيبى اولا ميعملش كدة غير واحد عايز
يذل الاخر
او يوريلة انة اتجوز واحدة او واحد
افضل منها او منة
وطبعا لما يبقى كدة مش ممكن
اروح لانها كدة بلبلدى عايزة
تغيظنى
ههههههههههههههههه
وانا عايز بس اقول حاجة ودة لكل
الشباب
: حبيبى قالى الوداع قولتلة اشطة
هههههههههههههههههههههه
وشكرا ليك

ظريف
03-17-2008, 08:38 PM
هى لو كانت شجاعه وعزمتنى
لازم أكون أشجع منها وأحضر
حتى لوكانت شجاعتى ظاهريه فقط

ghada2000
03-17-2008, 08:48 PM
a3taqd eny haro7
3shan ely by7b 7d bytmnalo els3ada

كرستيانوة
03-18-2008, 01:24 AM
طبعا عمر مهادر احضر فرحة لانى ممكن اتسرف تسرف متهوار وكمان دى كنت بحلم انة تكون شريكت حياتى يبا ازى هقدر اشفة مع حد تانى صعب جداااااااااااا

مايكل عبد الشهيد
03-18-2008, 03:49 AM
على فكره انا استنيت اشوف ردكم طبعا ردوتكو اختلفت بس على فكره انا واحد اللى سالنى السؤال ده عشان هو حصل معاه وانا كان ردى عليه ان صعب انى احكم انا ممكن اتصرف ازاى اللا لما اتحط فى الموقف ده بالزات لانى انا شوفت فى عنيه نظره عمرى ماشفتها فيه او فى غيره وكل اللى انا بادعيه ان مايحصلش لحد الموقف ده وتقبلو مرورى وشكرا ولا استنو ده موضوعى ايه الدماغ دى شكرا على مرور الشباب والشابات ههههههههههههههههههه

vona
04-14-2008, 01:55 AM
ان كمان عايزة أقول رآى يا مايكل لو حبيبى فرحه قرب واتعزمت انا هاروح علشان وهو واقف فى الكوشة
هيلمحنى ويشوف نظرتى. ليه ضاعت كل لحظات حبنا سدى ضاعت امالى فلن اعيش فى سعادة لانى اقسمت
بان اعيش وياك للابد لكنك خذلتنى فيكفى انك ستعيش مع امرآه اخرى وانا سوف اعيش حياتى بالسيد المسيح واتزوج بمن يحبنى فعلا .لكنى لست مثلك .بس احساسى هيكون رهيب واشعر بان سيف من نار يدخل قلبى ببطء..مايكل انا كنت هاكون فى الموقف ده بطريقة نسبية يعنى كان هيحصل من الاول من التعارف وانا عارفة وكنت باسأل نفسى السؤال ده... لكن حصلت تغيرات لم تكن متوقعة و تمت خطوبتنا وقربنا على الجواز بمشيئة الرب

lawyer
04-16-2008, 08:35 PM
انا شايف ان الزواج شئ مقدس و ان ربنا هو الي جمع العريسين و بالتالي فهو يعمل الصالح فمفيش داعي للزعل و لو انا بحب التاني بجد هتمنالة الخير

جوسى
04-16-2008, 11:59 PM
اه انا هحضر

كفايه انى اشوف سعادته
واللى يحب حد يتمناله الخير معاه او مع غيررررررررره

وردة حزينة
04-29-2008, 09:04 PM
انا عن نفسى هااروح بس هااكون بموت لانى شايفة واحدة غيرى مكانى
بس هااروح وهاتثبتلة انى اقوى منة لانى لو ماروحتيش هايفتكر انى بنهار والاحساس دة ماحبيش يوصلة ابدا حتى لو حقيقة
ميرسى يامايكل